je bent bijna liefquote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Vandaag tot Hamburgerboefje omgetoverd voor een make-up workshop.
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Vandaag tot Hamburgerboefje omgetoverd voor een make-up workshop.
het vriest vannachtquote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef Muk het volgende:
LENTE!!!!
gefeliciteerd allemaal!! we hebben het weer overleefd!!
is dat niet morgen?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef Muk het volgende:
LENTE!!!!
gefeliciteerd allemaal!! we hebben het weer overleefd!!
quote:
ik las net ergens dat het vandaag om 18:26 was, maar voor mij begint ie morgen om een uur of zesquote:
Gecondoleerd Kleinquote:Op maandag 20 maart 2006 18:58 schreef Kleintje het volgende:
Half 8 is het lente...
Dus nog iets meer dan een half uur wachten. Dan begint de klimatologische lente ofzo(klok, klepel enzo...)
het hangt echt in de lucht. De oma van Jochem (mijn ex/huisgenoot) is vanmorgen overleden. En ze was toch ook wel beetje veel mijn oma...
Vrijdag of zaterdag is de begrafenis, dat horen we morgen!
Kan je die puist niet retoucheren met Photoshopquote:Op maandag 20 maart 2006 16:21 schreef Muk het volgende:
[..]
ik heb een enorme puist midden op mijn kale voorhoofd, en morgen een dinertje met een fantastische dame![]()
![]()
dan maar schimmel
Nee, ik niet meer. Mijn schimmel staat op rust. Beetje ontschimmelenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kleintje ook zowat dagelijks
Sorry Kleintje
Tnx...quote:Op maandag 20 maart 2006 18:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gecondoleerd Klein![]()
De lucht moet zuiveren denk ik..![]()
gecondoleert kleintjequote:Op maandag 20 maart 2006 18:58 schreef Kleintje het volgende:
Half 8 is het lente...
Dus nog iets meer dan een half uur wachten. Dan begint de klimatologische lente ofzo(klok, klepel enzo...)
het hangt echt in de lucht. De oma van Jochem (mijn ex/huisgenoot) is vanmorgen overleden. En ze was toch ook wel beetje veel mijn oma...
Jaaaa eindelijk lente! Morgen doe ik me teenslippersquote:
Ik dans nietquote:Op maandag 20 maart 2006 19:34 schreef Muk het volgende:
dr flash, je hebt geen idee met wie je staat te dansen ofwel?
In m'n eentje dans ik de sterren van de hemel. Zonnen ookquote:
Ik zou graag die foto met die appels (artworks) en taekwondo nr 4 willen zien hierquote:Op maandag 20 maart 2006 13:35 schreef fr.oosje het volgende:
Oh dat mag hoor, zeg maar welke foto ik hier neer moet zetten zodat je commentaar wilt geven. By the way bijna alles wat op mijn site staat heeft hier ook gestaan hoor.
Sterkte!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:58 schreef Kleintje het volgende:
Half 8 is het lente...
Lang leve de zonnebankquote:Op maandag 20 maart 2006 20:55 schreef Re het volgende:
nou aardig koud voor lente... ik wil terrasjes weer!!!!
beetje vitamine D opdoen
Vinnik nie helemaal hetzelfde. Ik ga niet onder een zonnebank op het terras zitten.quote:
zou wel een leuke stunt zijn om met een zonnebank naar het terras te gaanquote:Op maandag 20 maart 2006 20:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Vinnik nie helemaal hetzelfde. Ik ga niet onder een zonnebank op het terras zitten.
Lekker weer,wijntje erbij, lekker mooie mannen en sexy vrouwen kijken...![]()
kontjes? ik zie hier alleen maar décolleté's waar door ik altijd de drang krijg om een olijfje te laten vallen om te kijken of ik nog kan mikken.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Witbiertje zonder citroen, en dan strakke kontjes kijken, dat is wel een speelbaar plan op zich
was dat tegen mijquote:Op maandag 20 maart 2006 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
nou kom op dan, posten die pics, met je grote snuit
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
nou kom op dan, posten die pics, met je grote snuit
quote:
zeg als jij nogeens in K'kow bent binnenkort he, doe Svetka de groeten, en vooral die collega van haarquote:
witbier zit er ook al niet inquote:Op maandag 20 maart 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar foto's zitten er nu niet in begrijp ik... jammer
jah, wat is het dan nog waard om boven de Hunkemöller te wonen...?quote:
gratis vloerverwarmingquote:Op maandag 20 maart 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah, wat is het dan nog waard om boven de Hunkemöller te wonen...?
ja zal ik zeker doenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeg als jij nogeens in K'kow bent binnenkort he, doe Svetka de groeten, en vooral die collega van haar
Zo weinig tekst maarquote:Op maandag 20 maart 2006 22:03 schreef blackbully het volgende:
(heb me er een paar uur flink mee vermaakt)
Dat waren de woorden die ik zocht...quote:
was engels dus moeilijkquote:
Dan ben je verpardonneerdquote:
Die is voor een tegeltje aan de muur!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:01 schreef prupke het volgende:
wel leuke uitspraken staan er in dat boek :
Like masturbation, photography is a solitary pleasure. 'Workshops' should thus be orgies.
288pagina'squote:
Ik heb zo'n cursus op DVD.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:00 schreef Ynske het volgende:
dr is een korte beknopte cursus "erotische fotografie" op de tv, nl 2
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb zo'n cursus op DVD.
Kwam vorige maand met de Zoom! mee
Trustequote:
of je steekt de stekker er inquote:Op maandag 20 maart 2006 23:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Truste
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb net ook een sterfgeval meegemaakt.
Mijn server thuis is aan een 1 of andere ziekte bezweken. Met geen mogelijkheid meer online te krijgen.
*snif*
Weg remote desktop. Weg eenbergen.com. Weg ftp![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Truste
Mijn server thuis is aan een 1 of andere ziekte bezweken. Met geen mogelijkheid meer online te krijgen.
*snif*
Ik zoek nog sponsoren!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat er echt wat aan de hand was. Nieuwe kopen, backup terugzetten, doorfietsen
Wat voor geheugen?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:44 schreef prupke het volgende:
helaas ik h eb zelf eerst nieuw geheugen nodig voor mijn bijna overleden compie
Voor een nieuwe oude desktop? Ik gebruik hier een P-III 1GHz, met twee stuks in reserve. ik hoef alleen de schijven maar over te zetten, en ik kan weer los!quote:
Als ik dat eens wist.quote:
sjonge jonge huilie...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:46 schreef Kleintje het volgende:
Heb Puckzzz vandaag gemist!
Wist al dat ze er niet was... maar *snik* een dag zonder haar is wel heeeeeeel lang!
Ja huilie ja.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:50 schreef Kleintje het volgende:
Huilie??? HUILIE?
Jullie geven gewoon niet om haar.
Het was jullie niet eens opgevallen dat een vaste usert er niet was...
ik kan niet slapen GVDquote:Op maandag 20 maart 2006 23:59 schreef Mauro het volgende:
Welterusten allemaal.
ik blijf nog wel ff wakker vrees ik
dat valt weg te soepen hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:36 schreef Muk het volgende:
[..]
ik kan niet slapen GVD
morgen 7 uur gaat de wekker, en morgenavond zit ik waarschijnlijk met bloeddoorlopen ogen en wallen van hier tot tokio aan tafel bij m'n eerste date in 4,5 jaar....![]()
vier-en-een-half-jaar?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:36 schreef Muk het volgende:
[..]
ik kan niet slapen GVD
morgen 7 uur gaat de wekker, en morgenavond zit ik waarschijnlijk met bloeddoorlopen ogen en wallen van hier tot tokio aan tafel bij m'n eerste date in 4,5 jaar....![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:36 schreef Muk het volgende:
[..]
ik kan niet slapen GVD
alsof een student dat allemaal in huis heeft!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
vier-en-een-half-jaar?
Gewoon een kopje warme melk(uniekoei) drinken. evt met honing. En je zult zo in slaap donderen
beloof je dat?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:55 schreef fraubitch het volgende:
edit: en goedemorgen xilof!
[..]
niet tov neen. maar ik denk dat het wel mee zal vallen. als je er eenmaal bent ben je toch klaarwakker
Lievquote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ow en ik heb de liefste vriend van de hele wereld
maar ik heb wel zijn verrassing verpest
Tegen mijn normale gewoonte in maakte ik gisteren de post eens open....zit daar een bevestiging in van een 8 daagse All inclusive vakantie naar Turkije
Die had mijn schatje eens even stiekum achter mijn rug om geboekt omdat wij in onze 6 jaar samen nog niet 1 keer op vakantie zijn geweest. Maar hij was van plan om niets te zeggen tegen mij tot de avond voor ons vertrek, zo van "Pak je koffers! Ik heb er helemaal genoeg van, we gaan op vakantie!" Hij had zelfs al vrij gevraagd bij mijn baas....
maarja...muts die ik ben moet ik ineens zonodig de post openen
Je RAM geheugen is dood.. Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Truste
*snif*
Met de D50 kan je best gaan starten Esto. En met die 300 kan je redelijk neusharen fotograferen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:52 schreef Esto het volgende:
Goeiemorgen!
@ Puckzzz: Leuk joh!
@ Kleintje: Sterkte!Ik heb dit weekend ook een begravenis
![]()
EN ik heb nog een vraagjeEr staat een vette aanbieding in het krantje van de V&D.. Een Nikon D50 met 2 lenzen (18-55 objectief en 70-300 lens) voor ¤699,-
Heb zoiets: Dat kan je niet voorbij laten gaan.. En toch twijfel ik nogKan ik niet beter een D70 nemen?
Maargoed.. Die lenzen zijn toch zoom lenzen? Bijv. als ik naar de Dierentuin ga dat ik goed kan zoomen op de dieren, net als de Olmen resultaten?
Sorry ik ben echt een noob op het technische gebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |