Het is hier helemaal niet dood johquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Kleintje het volgende:
kweetooknietwaaromhethiertegenwoordigdoodis
Denk dat we moder8or en Sararaats missen...
nou dat zijn er nou net 2 die ik niet mis, alhoewel is het wel leuk bashenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Kleintje het volgende:
kweetooknietwaaromhethiertegenwoordigdoodis
Denk dat we moder8or en Sararaats missen...
MSPaint kan dat zelfsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:02 schreef Re het volgende:
[..]
nou dat zijn er nou net 2 die ik niet mis, alhoewel is het wel leuk bashen
hoe zet ik 3 foto's naast elkaar en maak ik er een plaatje van?
Ow, count me out thenquote:
Hoe kan je nou iemand bashen die zichzelf heeft opgeheven?quote:
daar is vast iets leuks van te soepen uhmm MSpaintenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoe kan je nou iemand bashen die zichzelf heeft opgeheven?
da's een flinke broer jahquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:34 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hij komt uit japan
[afbeelding]
en dit is zn broer
alles goed hier?![]()
Of die lens is krom, of ik moet naar de opticien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:34 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hij komt uit japan
[afbeelding]
en dit is zn broer
alles goed hier?![]()
hans anders, alleen de prijs is andersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Of die lens is krom, of ik moet naar de opticien.
Ik was er al bang voor...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:40 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hans anders, alleen de prijs is anders![]()
Of hij is rechtsdragendquote:
die associatie wilde ik nou net niet gaan leggenquote:
niet leuk?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:51 schreef donnahvh het volgende:
gekke japanners![]()
http://googleidols.com/idols/march/pop/
wel logisch japans filmpje bij editie nlquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ow weet ik niet , heb m niet bekeken![]()
zag t op editie nl bij rtl 4![]()
weltrusten danquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:42 schreef Mauro het volgende:
![]()
Ik heb niks toe te voegen hier.
kwam het alleen maar ff melden.
dat gaat je goed afquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:55 schreef Mauro het volgende:
En om het dan vooral NIET te hebben over fotografie.
Dank jequote:
nee dat zou patsen zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dank je
Ik kan het natuurlijk wel over fotografie hebben als ik begin te lullen over het feit dat vandaag mijn eerste foto is verkocht. Of met het feit dat ik momenteel overstroom met ideeën voor diverse shoots.
Maar dat doe ik vandaag ff niet
Gefeli met vriendje gisteren Puckzzziequote:Op woensdag 22 maart 2006 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
Helleauw allen!
* Puckzzz komt een beetje traag op gang vandaag, gisteren ff verjaardag van vriendje gevierd
Wat hij zegtquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gefeli met vriendje gisteren Puckzzzie![]()
Ik heb nog iemand nodig die gebruikers afbekt en koffie haalt voor me. Interessequote:Op woensdag 22 maart 2006 10:37 schreef fraubitch het volgende:
werkeloos zijn is K*Tje bent je hele ritme kwijt en je verveelt je mateloos
heeft er niemand werk voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |