Best? Het lijkt mij een heel prima toestel hoor! en dan met die lenzen voor die prijs? 't is dat ik nu ff geen 700 euro uit mijn broekzak kan toverenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met de D50 kan je best gaan starten Esto. En met die 300 kan je redelijk neusharen fotograferen.![]()
Ik bedoelde het ook als aanmoediging Puckemeis.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Best? Het lijkt mij een heel prima toestel hoor! en dan met die lenzen voor die prijs? 't is dat ik nu ff geen 700 euro uit mijn broekzak kan toveren
Zit nog potdicht, maar doet geen pijn meer. Ik wacht geduldig afquote:
Woeiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:08 schreef Esto het volgende:
Hihi, heb net wat meer over die lens gelezen! Ik weet al waar ik zaterdagochtend om 8 uur voor de deur sta
Geen pijn isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit nog potdicht, maar doet geen pijn meer. Ik wacht geduldig af
Als ze potdicht zitten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit nog potdicht, maar doet geen pijn meer. Ik wacht geduldig af
Misschienquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiEn nou nog ff meegaan meeten he
Ftp server rechten nog niet goed geregeld??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:27 schreef Mauro het volgende:
Grmbl...
Zit ik netjes een mooie foto te soepen om op de voorpagina van mijn nieuwe domein te plaatsen, krijg ik hem met geen enkele mogelijkheid ge-upload...
Grmbl.....
hihiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:27 schreef Mauro het volgende:
Grmbl...
Zit ik netjes een mooie foto te soepen om op de voorpagina van mijn nieuwe domein te plaatsen, krijg ik hem met geen enkele mogelijkheid ge-upload...
Grmbl.....
Neem de Beta versie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:28 schreef Kleintje het volgende:
En MSN kapt er hier weer eens gewoon mee
Oh jawel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ftp server rechten nog niet goed geregeld??
Upload dan niet naar de prullenbakquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oh jawel.
dat is het probleem niet.
hij geeft aan dat ie ge-upload is maar als ik dan ga kijken dan is ie weer netjes verdwenen
GeVEELiciteerd!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Kleintje het volgende:
IK HEB EEN BAAN!!!!!!!
fulltime.
Ik ga eerst 20 uur studeren, daarnaast 20 uur administratief werk vanaf huis doen.
En als de studie af is, dan ga ik fulltime de buitendienst in!!!!!
YEAH
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Kleintje het volgende:
IK HEB EEN BAAN!!!!!!!
fulltime.
Ik ga eerst 20 uur studeren, daarnaast 20 uur administratief werk vanaf huis doen.
YEAH
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:36 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga de assurantien in voor het MKB!!!!
Ga nu beginnen met Assurantiën A!
Moet toch eerst sparen... en dat is voorlopig nog niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
gefeliciteerd
maar hoe gaat t nu met je emigratieplannen?
Hehe... Hij staat eindelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:33 schreef HMaster-II het volgende:
Upload dan niet naar de prullenbak![]()
Klote zooi..natuurlijk. Moet ik je dit weekend effe die geheugenstokkjes geven ?? kijken of je server weer opteschoppen is
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:36 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga de assurantien in voor het MKB!!!!
Ga nu beginnen met Assurantiën A!
Het was verder ook helemaal niet lullig bedoeld hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:50 schreef Kleintje het volgende:
Pee, soms krijg je opeens een kans... een kans waar je wat mee kan. Die moet je dan aanpakken want de goede banen liggen niet voor het oprapen.
En dat emigreren... dat was toch pas over 1,5 jaar, het is dus nog niet volledig van de baan!!!!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was verder ook helemaal niet lullig bedoeld hoorIk vind het tof voor je dat je een baan naar je zin hebt gevonden
Het is alleen grappig om te zien
Van telefoonjuf naar uitvaartverzorging naar verzekeringen
ik heb overigens niets nodig, dus je hoeft me niet lastig te vallen hoor
Je bent ZWANGERRR!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:58 schreef Kleintje het volgende:
Cammen en bellen blijf ik er nog bij doen, dat extra zakcentje voor mijn kinderen...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:09 schreef Kleintje het volgende:
Nee, ik krijg ze kant en klaar op de leeftijd dat ze het huishouden kunnen doen
GEFELICITEERD!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Kleintje het volgende:
IK HEB EEN BAAN!!!!!!!
fulltime.
YEAH
Denk het wel jaquote:
ow god ben jij een cmd'er?????quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:33 schreef Toeps het volgende:Haai!
Ik heb net een shoutbox gemaakt in PeeHaaPee!
http://stud.cmd.hro.nl/0764519/jaar1/lente/mme/Schreeuwdoos.htm
(Mooi roze is niet lelijk!)
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jaaa oooohmigod ooohmigoooood it's like really amazing and stuff!
Ofwel, ja?
nog altijd een kutopleiding?quote:
Ja, best wel. Maar ik doe er mijn voordeel mee. Ik model en figureer me helemaal suf, heb af en toe eens les, en ik haal alles. Wat wil je nog meer?!quote:
nah ga zo doorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, best wel. Maar ik doe er mijn voordeel mee. Ik model en figureer me helemaal suf, heb af en toe eens les, en ik haal alles. Wat wil je nog meer?!
ik ken hetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:55 schreef Toeps het volgende:
Hehehe. Ik heb gelukkig wel de mazzel dat ik alles snel begrijp, 90% van de stakkers loopt nu al helemaal vast in PHP. Ik vind het leuk, dus dan komt het wel goed. We hebben ook fotografie, dat is dodelijk saai, van het kaliber: " Hoe verklein ik een plaatje?"
Woeiiiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Kleintje het volgende:
IK HEB EEN BAAN!!!!!!!
fulltime.
YEAH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |