quote:
dan is het hier koopzondagquote:*opteert voor volgende week zondag bij lekker weer een gezellige scheveingen-tour *
ik zorg voor de koffie![]()
ik had nog bij ons op het industrie terrein gekeken of jullie daar waren , maar helaas.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
het was vanmiddag heerlijk weer om te rijdenwe hebben er weer aardig wat KM's op zitten
![]()
wij zijn daar wel geweestquote:Op zondag 19 maart 2006 17:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik had nog bij ons op het industrie terrein gekeken of jullie daar waren , maar helaas.![]()
Ben zelf 2,5 uur bezig geweest, achter gasten aanjagen over de dijken![]()
je kan zeggen van die chopper wat je wilquote:Op zondag 19 maart 2006 18:32 schreef stinkie het volgende:
erm, zit er tegenwoordig zo'n midlife-crisis-chopper-nicht bij
Netjessssquote:Op zondag 19 maart 2006 19:01 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag heerlijk gereden en op de weg naar de motorstalling ook nog die duc van de pics van gisteren gezien en volgens mij ook Mercy maar dat kan ook een waanidee zijn geweestZo'n 200 kilometer gereden, was heel leuk maar na afloop heb ik wel even de tijd moeten nemen om mijn benen weer in normale positie te vouwen. Daarna nog ff snel een beetje zooi er afgepoetst en wat piccie's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een vriendelijke boodschap voor de fokkers
[afbeelding]
Had ik tijdens het rijden wel aan hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 19:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Netjessss
volgende keer wel handschoenen aantrekken
winterhandschoen ?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had ik tijdens het rijen wel aan hoorEnige kutte is dat mijn winterhandschoenen nogal een kutte binnenhandschoen heeft die vaak niet echt lekker zit
![]()
Jaja ik ben een watjequote:
Rond de 25 euri heb je tegenwoordig al fatsoenlijke zomerhandschoenen met kevlar bescherming.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jaja ik ben een watje![]()
En reed in de zomer op de brommert zonder handschoenen dus voor de zomer heb ik niks op gewone leren handschoenen na.
De man uit de vluchttunnel bleek een joodse man te zijn die net door had dat WO2 afgelopen was, hij was behoorlijk geschokt maar na een paar bakken koffie kwam hij weer tot zichzelf.
Mijn bankrekening staat momenteel nog op -200 oid Maar zodra ik weer wat geld hebt komen ze er wel.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Rond de 25 euri heb je tegenwoordig al fatsoenlijke zomerhandschoenen met kevlar bescherming.
Wtf heb je zonder rijbewijs onverzekerd op je ZXR gereden?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:01 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag heerlijk gereden en op de weg naar de motorstalling ook nog die duc van de pics van gisteren gezien en volgens mij ook Mercy maar dat kan ook een waanidee zijn geweestZo'n 200 kilometer gereden, was heel leuk maar na afloop heb ik wel even de tijd moeten nemen om mijn benen weer in normale positie te vouwen. Daarna nog ff snel een beetje zooi er afgepoetst en wat piccie's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neuh braaf achterop, alleen op een industrieterein een uurtje wezen aankloten, was geen hond daar.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wtf heb je zonder rijbewijs onverzekerd op je ZXR gereden?![]()
Zelfs BazzieK heeft nu meer dan jij geredenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ziet er erg goed uit hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 19:01 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie natuurfoto'squote:Op zondag 19 maart 2006 16:46 schreef Gawaine het volgende:
vanmiddag op diverse dijken geweest, 't was er best druk met motorkes
gelijk maar wat (klikbare) natuur foto's geschoten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de brug met aan de ene kant een plas water en aan de andere kant de brabanthallen (ik kan idd slecht uitleggenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ziet er erg goed uit hoormooie kleurstelling ook
waar had je het waanidee dat je mij zag rijden ? die kans is best groot geweest![]()
Oh okquote:Op zondag 19 maart 2006 19:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Neuh braaf achterop, alleen op een industrieterein een uurtje wezen aankloten, was geen hond daar.
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfs BazzieK heeft nu meer dan jij gereden![]()
![]()
We rijden gewoon als het ons uitkomt johquote:Op zondag 19 maart 2006 16:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I do.
Hoe zit het eigenlijk met meets? Worden die nog op zondag gedaan of verplaatst het naar de zaterdag?
Zaterdagen zit ik vast, gisteren ook gebombardeerd tot secretaris van de club dus daar zal ook wel weer een hoop tijd in gaan zitten.![]()
Scheveningen lijkt me leukquote:Op zondag 19 maart 2006 16:10 schreef Faithy het volgende:zondagen
*opteert voor volgende week zondag bij lekker weer een gezellige scheveingen-tour *
ik zorg voor de koffie![]()
Heb je ook dat ene geoefendquote:Op zondag 19 maart 2006 16:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vanmiddag toch ff mijn 7 gepaktondanks het weer
een paar favo dijkjes gepakt hier in de buurt
had vanmiddag in die ruime 1,5 uur meer rijplezier dan gisteren de hele dag
Mooie pics belhamelquote:Op zondag 19 maart 2006 19:01 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij met je zomerhandschoenenquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:29 schreef kratjuh het volgende:
Leuk verslag Hicham !![]()
Leuke foto's erbij ook
Heeeeeeeeeeeeej richardgiequote:Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef richardgie het volgende:
Hiep hoi,ik kan ook weer inloggen,heren operators hartstikke bedankt voor de moeite,TOP![]()
![]()
![]()
.
Op mijn vaders naam verzekerd, die onlangs zijn motor heeft moeten verkopen. Maarja hij gaat volgende week proefrijden op een aantal motoren aangezien mijn motor hem weer helemaal lekker te maken. Hij twijfelt nog tussen een toermotor en supersport, supersport heeft mijn voorkeur ivm met mijn >25KW tijdquote:Op zondag 19 maart 2006 19:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Heb je hem wel in de verzekering en wegenbelasting dan? Ik dacht dat het heel moeilijk was om een motor te verzekeren zonder rijbewijs
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:19 schreef hicham het volgende:
Ben terug
Ah goed, mijn 'verhaal' voor vandaagIk had een hele tijd geleden contact opgenomen met deze gozert omdat ik de kleppen wou laten controleren en zonodig laten stellen. Was nog winter dus dagen kwamen niet echt uit en was ook in de periode dat mijn motor niet wou starten dus een afspraak waarbij ik 100% zou kunnen komen kon ik niet maken. Daarna ging hij naar het buitenland en afgelopen vrijdag mailde hij me dat ie terug was. Had gelijk ff een afspraak gemaakt voor vanochtend, 10.30 lekker vroeg
Eenmaal in Zoetermeer aangekomen kwam ik die chille gozert tegenGaragebox met wat tools en handigheidjes. Hij had een zelf een motorlift-tool ingebouwd in de vloer, werkt wat makkelijker. Gelijk begonnen met de boel te monteren en daarna legde hij mij allemaal dingen uit. Echt handig, daar leer je tenminste wat van. Dus 2 vliegen in 1 klap. Ik weet zeker dat het gebeurd en weet hoe de boel in elkaar zit
[afbeelding]
Had voor zichzelf (en voor mij) op een blaadje een mooi diagrammetje gemaakt met de klepspeling die hij had gemeten. Boven en onder staan minimum en maximum waardes. Alles stond nog binnen de marges, hij heeft uiteindelijk 3 kleppen bijgesteld zodat ze ongeveer gelijk staan als de rest van de kleppen.
[afbeelding]
In de rondjes staat de klepspeling, en de de doorgestreepte waardes met daarboven nog een waarde is wat hij er uiteindelijk van heeft gemaaktDaarna heeft hij nog de carbs gesynchroniseerd. Liepen allemaal al bijna gelijk dus dat was niet veel werk meer verder.
[afbeelding]
Hier nog twee uitermate interessante foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier nog een uitermate interessant filmpje
Uiteindelijk was ik daar zo ongeveer van 10.30 tot 14.30 en heeft het me 75 euro gekost. Ik kan er weer tegenaan deze zomer aangezien ik zo een beetje alles heb onderhouden wat onderhouden moest worden(of op z'n minst gechecked
) Moest wel even letten op de distributieketting, die zal waarschijnlijk over zo'n 10.000 - 20.000 km aan vervanging toezijn aangezien er momenteel al een klein beetje speling in zit
Zo, leesvoer voor jullie, nu even bijlezen onder het genot van jullie leesvoer en voer in het eggie![]()
Gewoon tough love johquote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooie pics belhamel
Jammer alleen van die middelvinger aan het einde, denk je zo over ons?
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[..]
Kruip eens terug naar jullie holletjes, gespuis zonder rijbewijs![]()
Als je nou de volgende keer de juiste weg naar de dijk kiest ......quote:Op zondag 19 maart 2006 19:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooie natuurfoto's![]()
Er staat alleen een motor in de weg![]()
hij heeft nu al meer gereden dan jij de afgelopen 4 maandenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ach ja, als je het niet gebruikt heb je er ook niks aan hequote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[..]
Kruip eens terug naar jullie holletjes, gespuis zonder rijbewijs![]()
Ik hoop dat onze definities van 'leuke routes' overeenkomen en anders moet je even vermelden wat je plan is. Want volgens mij liggen onze motorgedachtes van een meet nog niet geheel op 1 lijnquote:Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Faithy het volgende:
een route
hm.. ja, ik kan wel iets leuks bedenkenvanuit Scheveningen dus dan ja
goedenavond schatjes![]()
daar ben ik naar mijn weten niet geweestquote:Op zondag 19 maart 2006 19:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Op de brug met aan de ene kant een plas water en aan de andere kant de brabanthallen (ik kan idd slecht uitleggen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |