pssst had je mijn linkje nog gezien ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:10 schreef Makster het volgende:
Hoi
Zie dat er gemeet is, waaro ergens
En ik zie veel nieuwe namen, waarschijnlijk kennen ze mij niet eens
Afijn, ik hoop morgen de keuken af te maken en dan heeeel misschien volgende week wel de vloer te leggen. Dan kan ik die zelfde week nog verhuizenNaja er gaan wonen
Hoop dus op 1 april, geen grap
Verder nog spannende dingen gebeurd hier
Niet gezienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
pssst had je mijn linkje noge gezien ?
Is dat zo slecht dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:10 schreef Makster het volgende:
En ik zie veel nieuwe namen, waarschijnlijk kennen ze mij niet eens
Kan je hem niet gewoon op het laagste punt in je fundering plaatsen. Een degelijk geraamte van hardhout of metaal maken waar je de pomp in bevestigt zodat hij niet om kan vallen voila.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet gezien
Nu wel dus![]()
![]()
Thanks a lot !! Ben zelf al 4 weken (naja eigenlijk 26 jaar) wereldvreemd en mis al het nieuws, alle aanbiedingen en eigenlijk mijn ouwe leven![]()
Goed mee gedacht, ga hem meteen kopen als ie er isDan alleen nog een gat graven van 1 bij 1 meter, aftimmeren, beton gieten, slang door de muur naar de tuin en "problem" solved
THANKS
![]()
Juist niet, dat is het mooie eraanquote:
Zou kunnen maar het water loopt richting de achterkant van het huis en juist daar is de kelder met een epoxyvloer waterdicht gemaakt. Eerst loopt het water in een betonnen bak van 3 x 4 meter die rond om af getimmert is en afgepurt, het water blijft daar dus lang in staan en seipelt (sijpeltquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan je hem niet gewoon op het laagste punt in je fundering plaatsen. Een degelijk geraamte van hardhout of metaal maken waar je de pomp in bevestigt zodat hij niet om kan vallen voila.
Vroegahquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Juist niet, dat is het mooie eraan![]()
ZXR400 zie ikLeuk ding, heb ik ook gehad
![]()
Vroegah was alles beterquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter![]()
Ik neer
Psychische voorbereiding op het klussen voor morgen
Adios
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht dat ik vanavond een paar uur te laat was op het feestje, maar het bleek 164 uur te vroeg.
Hij is pas volgende week zaterdag jarig.![]()
Aja, lekker gereden net.![]()
'T was een proefrit.quote:
BadBoyquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Nu is het niet stiekem meer![]()
Maarre, ik vond het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten (kratjuh, gawaine en plutomille) alleen jammer dat we echt veel te weinig hebben gereden. Het grootste deel van het motorrijden heb ik op de A2 doorgebracht
Liever komt er goedmaak[s]sex[/s]meet
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
'T was een proefrit.![]()
De TLR stuurt een stuk beter nu de bandjes op spanning zijn.
Tja, wat dat betreft ben ik echt een man.. kan geen verjaardag onthouden.
Van mijn eigen vriendin duurde het ook 5 jaar.
Toen het uit was.![]()
Ik heb zelfs een soort namen dyslexie, als iemand zich voorsteld ben ik de naam al bijna gelijk weer kwijt, nieuwe collega's moet ik het altijd 10 keer vragen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:20 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
ik kan nog wel een aantal verjaardagen onthouden.... het probleem zit hem bij mij in de namen
kijk, dat klinkt bekentquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een soort namen dyslexie, als iemand zich voorsteld ben ik de naam al bijna gelijk weer kwijt, nieuwe collega's moet ik het altijd 10 keer vragen.![]()
Van 2 meiden die ik dit jaar ontmoette weet ik de verjaardagen nog wel van, zie ze ws alleen nooit meer.
Ook weer overbodige kennis.![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
Alle meeters trouwens al doodmoe
nopequote:naar bed ofzo.![]()
iddquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb zelfs een soort namen dyslexie, als iemand zich voorsteld ben ik de naam al bijna gelijk weer kwijt, nieuwe collega's moet ik het altijd 10 keer vragen.![]()
Gelukkig hebben meer mensen er last van.quote:
Doe het niet meer, maar soms is er even de oude verwarring.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iddwoonplaatsen door elkaar halen
voor de duidelijkheid: ik woon in Haarlem
of was het nou Arnhem
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelukkig hebben meer mensen er last van.![]()
Maar als verkoper/vertegenwoordiger is het èrg lastig tot het onmogelijk maken van je werk.![]()
![]()
Rare is dat mijn pa het ook heeft, zo hoorde ik laatst van hem.. zou het genetisch bepaald zijn?
En hij is dan ook nog eens leraar.![]()
[..]
Doe het niet meer, maar soms is er even de oude verwarring.![]()
Ik ben ook moe, maar ga zo toch stappen. Heb het beloofd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:38 schreef Roderick2085 het volgende:
heb ik ook in de winkels wel eens last van... wil iemand wat hebben... ik ga het achter halen... kom terug, uhm, voor wie was het ook al weer
![]()
gelukkig komen dan de mensen nog weer naar je toe en dan hoef ik gelukkig geen namen te onthouden
speciaal voor jou dan...quote:Op zondag 19 maart 2006 00:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, anders kon ik echt niet slapen vannacht.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 00:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan...
ik ga ook slapen
Ben niet geen stappen omdat ik vroeg op moet maar nu kan ik niet slapenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:44 schreef Worldbeater het volgende:
Bennik vorig jaar bij een meeting.De foto komt nu pas boven water.
![]()
Jij moest toch vroeg op vandaag? Of ga je helemaal niet maffen.![]()
Op jouw leeftijd ging ik alle dagen stappen.![]()
![]()
![]()
Ik heb geen last met slapen, maar wel met naar bed gaan.. te lui.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:46 schreef BazzieK het volgende:
Ben niet geen stappen omdat ik vroeg op moet maar nu kan ik niet slapen![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 19 maart 2006 01:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb geen last met slapen, maar wel met naar bed gaan.. te lui.![]()
Net een bord patat op, en daarna nog een grote chocolade paashaas.![]()
Maar laat ik eens actief worden en mijn bed induiken.![]()
Stappen ging hier ineens niet door.
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:05 schreef ondeugend het volgende:
Ik kom net van stappen en ga weer stappen
quote:Op zondag 19 maart 2006 04:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Totdat ik jouw post en fotografeer gedrag zag dacht ik altijd dat IK teveel tijd had
Je bent persoonlijk verantwoordelijk voor de helft van de PTA posts, je hebt meer foto's hier staan dan een professioneel fotograaf in zijn leven maakt en je weet blijkbaar de verjaardagsdatum van usersquote:
De helft van de PTA posts? valt ontzettedn mee --> 't PTA-forum: de stats.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent persoonlijk verantwoordelijk voor de helft van de PTA posts, je hebt meer foto's hier staan dan een professioneel fotograaf in zijn leven maakt en je weet blijkbaar de verjaardagsdatum van users
Ok, ok je bent dus ook nog menselijk, I get itquote:Op zondag 19 maart 2006 05:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De helft van de PTA posts? valt ontzettedn mee --> 't PTA-forum: de stats.
Meer foto's hier staan dan bla: --> ik zet nog geen 5% van mn foto's op Fok. Je zou een sop mn eigen site moeten kijken
verjaardagsdatum: ik zag de naam in het lijstje staan in het fotoboek
hier heb ik 33.000 of zo, op mn eigen forum 28.000, en dan nog een stuk of wat fora met zo rond de 1000 postsquote:Op zondag 19 maart 2006 05:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ok, ok je bent dus ook nog menselijk, I get itEn ik zal maar niks te hard roepen aangezien mijn postcount op sommige fora ook behoorlijk kansloze vormen aanneemt
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht dat ik vanavond een paar uur te laat was op het feestje, maar het bleek 164 uur te vroeg.
Als ik na een dagje knallen thuiskom dan kraakt en tikt het motorblok bij mij ook vreselijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
En weer een..
De motor leeft, niet te geloven dat gekraak van het afkoelen.
![]()
Net alsof er iemand door de woonkamer loopt.. paar minuten hoor je niets.. en dan ineens <knik!>![]()
Alle meeters trouwens al doodmoe naar bed ofzo.![]()
Hiegamquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van 2 meiden die ik dit jaar ontmoette weet ik de verjaardagen nog wel van, zie ze ws alleen nooit meer.
Ook weer overbodige kennis.![]()
BHEHEHHEHWHEHEHEEquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
burn meetquote:Op zondag 19 maart 2006 08:22 schreef worldpimber het volgende:
Banden van Martie, Hicham en Raus zijn inderdaad binnenkort ook wel aan vervanging toe
Ik heb al besteld. Deze week vervangen + burn out ofzo doen maar![]()
Gawaine was me eerst ook onherkenbaar met dat textiel
Hell yeahquote:
als we de verzendkosten moeten betalen dan kan ik net zo goed naar Suomy gaanquote:Op zondag 19 maart 2006 08:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Hell yeahWie had nog meer verse bandjes nodig
Raus doet sowieso niet mee denk ik want die kan nog wel even door met d'r bandjes. Maar ze kan wel nu alvast bestellen zodat het ons verzendkosten scheelt (4 banden of meer = geen verzendkosten)
Mijn achterband is al tot de indicatoren versleten (het midden dan) Ik denk dat ik gewoon voor MPP's ga, fuck it
Die Maxxis band voor kan nog wel een paar duizend kilometer mee maar dan neem ik gewoon een nieuwe set
![]()
er zijn er bij die toch wel veel humor hebbenquote:Op zondag 19 maart 2006 11:17 schreef Faithy het volgende:R2-D2
gefeliciteerd!
oh, en een leuk MF-gespot linkje: http://www.motor-forum.nl(...)6/singlepost/4641676![]()
![]()
Misschien kan je beter informen wat Michelin Pilot Roads kosten.quote:Op zondag 19 maart 2006 08:45 schreef hicham het volgende:
Raus doet sowieso niet mee denk ik want die kan nog wel even door met d'r bandjes. Maar ze kan wel nu alvast bestellen zodat het ons verzendkosten scheelt (4 banden of meer = geen verzendkosten)
Mijn achterband is al tot de indicatoren versleten (het midden dan) Ik denk dat ik gewoon voor MPP's ga, fuck it
Die Maxxis band voor kan nog wel een paar duizend kilometer mee maar dan neem ik gewoon een nieuwe set
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
als we de verzendkosten moeten betalen dan kan ik net zo goed naar Suomy gaandaar ben ik dan 170 euro kwijt incl montage, dat is 10 euro meer dan een band uit spanje met verzendkosten en montage
en voor dat tientje ga ik niet moeilijk liggen slepen met een band
![]()
Zelfs na 1.5 uur kwam er nog een droge knak! uit, niet normaal.quote:Op zondag 19 maart 2006 07:56 schreef hicham het volgende:
Als ik na een dagje knallen thuiskom dan kraakt en tikt het motorblok bij mij ook vreselijk![]()
Dacht eerst dat er wat mis was![]()
Maar later bedacht ik me dat het van het afkoelen was
quote:Moet een gepast moment vinden om zijn naam weer te vragen![]()
Pech is iets fijner in de zomer, tijdens het wachten lekker in het gras met de zonnebril op.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
tering!
No place like home, vooral the morning after.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:51 schreef Faithy het volgende:
KON wel blijven slapen daar ergens bij nikky of bij Chandler, maar wilde liever lekker naar huis
Oh ja.quote:
pimpin' hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
En de nieuwe...
[afbeelding]
Ze zitten alleen nog niet vast en wel scheef
En nu lekker drie kwartier onder de douche gaan staan zoals ik gisteren.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:34 schreef BazzieK het volgende:
Oftewel ik heb net het genoegen gehad 3 uur lang op een kutbrommer naar zijn huis te rijden in de kou![]()
De hele auto is een beetje fout. Zeiden ze nog bij de sollicitatie.. past helemaal niet bij jou.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pimpin' hoor![]()
![]()
maar wat is er nu fouter, een boom boom car of een scheve - nog niet helemaal vast gemonteerde dubbele demper![]()
![]()
je hebt het achterste van je tong nog niet laten zienquote:Op zondag 19 maart 2006 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
De hele auto is een beetje fout. Zeiden ze nog bij de sollicitatie.. past helemaal niet bij jou.![]()
....ze kennen mij nog niet.![]()
![]()
![]()
Ach ja ga zo op mijn motor rijden met mijn vader en mijn accu is leeg van het stilstaan...quote:Op zondag 19 maart 2006 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En nu lekker drie kwartier onder de douche gaan staan zoals ik gisteren.
Moest naar die verjaardag, volgens planning even snel 10 minuten douchen na het sleutelen in de kou.$$
Dat eerste is zeker, letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 12:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hebt het achterste van je tong nog niet laten zienburn out op de parkeerplaats van je werk past zeker ook niet bij jou
![]()
Beetje snel dan van die accu.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:44 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja ga zo op mijn motor rijden met mijn vader en mijn accu is leeg van het stilstaan...![]()
Dus kan ik mezelf dalijk lekker warm duwen![]()
Ben dan ook weg nu![]()
nopequote:Op zondag 19 maart 2006 12:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Is er nog gemeet?
If so, waar blijven de foto/s en/of filmpjes![]()
Oepsquote:
ik heb inderdaad een 600, 750 is van Plutomille (MF)quote:Op zondag 19 maart 2006 13:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oeps![]()
Iedereen in textiel, wat schattig![]()
Ik dacht trouwens dat Gawaine een 600cc Gixxer had? Staat wel in de op tenminste. Wel een uber geil fietsje die 750![]()
Ah ok. Niet dat er wat mis is met een 600quote:Op zondag 19 maart 2006 13:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik heb inderdaad een 600, 750 is van Plutomille (MF)![]()
Nikky heeft wel een ubercool huisquote:Op zondag 19 maart 2006 11:51 schreef Faithy het volgende:
neen, geen verwarming op de terugweg nee![]()
![]()
het was ECHT KOUD..
ik voelde aan mn voeten niet eens meer hoeveel gas ik gaf
en neen, het was geen pyama party
KON wel blijven slapen daar ergens bij nikky of bij Chandler, maar wilde liever lekker naar huis
dat komt omdat ze zo'n grote slaapkamer heeft, dat warmt niet snel opquote:
Ik bedoelde dat ik die Maxxis er gewoon af knetter en een nieuwe set erop zet = 2 banden. Raus 1 band jij 1 band klaar is keesquote:Op zondag 19 maart 2006 11:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als we de verzendkosten moeten betalen dan kan ik net zo goed naar Suomy gaandaar ben ik dan 170 euro kwijt incl montage, dat is 10 euro meer dan een band uit spanje met verzendkosten en montage
en voor dat tientje ga ik niet moeilijk liggen slepen met een band
![]()
ik burn dan mijn bandje wel op in de buurt bij Suomyzoals Higam toen ook gedaan heeft,
![]()
Zie bovenquote:Op zondag 19 maart 2006 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met alleen een Power achter loop je aanzienlijk meer kans op overstuur, en dan ineens leg je de fiets zonder waarschuwing plat.![]()
ik was de bobquote:Op zondag 19 maart 2006 12:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
No place like home, vooral the morning after.![]()
[..]
I do.quote:Op zondag 19 maart 2006 08:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooi!quote:
Absolute vereiste.quote:*opteert voor volgende week zondag bij lekker weer een gezellige scheveningen-tour *
ik zorg voor de koffie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |