Sorryquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
Je doet het verkeerd om, toen er amper vrouwen in de MC kwamen moesten we dat soort plaatjes nog achter een xxx linkje zetten in verband met je geloof.![]()
quote:
Ja ok, weet ik dat ook weer. Nu maar wachten op de piccie'squote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:29 schreef kratjuh het volgende:
Mwoh 120-130 kan prima .. Zwabberen niet zo'n last van .. Boven de 140 wordt het wat minder door de wind die je vangt ..
Maar verder was het heerlijk
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
lekk-k-ker w-weertje
nu eerst ff wat etenzo terug, zal dan de pics posten
iemand bezwaar tegen posten van gezichten
op verzoek (klikbaar...):quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:13 schreef worldpimber het volgende:
Ben benieuwd hoe die chop chop bevalt.Pics
![]()
Ben echt benieuwd hoe stadig er is gery.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef kratjuh het volgende:
Jah was erg gezellig als eerste keer bij een motormeeting
Ik hoop op een fotoverslag(je) ?![]()
Ik ga er niet te diep op in.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:03 schreef Faithy het volgende:
seks is overal elk moment te krijgen... een fijne dag om te rijden niet![]()
nu nog wat pics erbij en het verslag is compleetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:51 schreef hicham het volgende:
Momenteel: [afbeelding]
Meet: [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben jij stiekem je F5 knop aan het verslijten?
Nu is het niet stiekem meerquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:06 schreef hicham het volgende:
Ik heb 1 pic gemaakt
(eigenlijk 2, maar het waren 2 pics van hetzelfde)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:55 schreef Worldbeater het volgende:
Op de motor moet je uitkijken dat je bij het wegdromen nergens tegen aanknalt.![]()
En Fulcrum is het bewijs dat je ook makkelijk 4 maanden zonder kan.![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0112340.jpg]afbeelding][/url]
optisch gezoomdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
Optische zoom gebruikt of met photoshop gecropped?
Deze fotoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy: kijk, dat is dat meisje met die jongen achterop!......euhh, der zit niemand achterop![]()
thxquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:55 schreef hicham het volgende:
Leuke pics + verslag Mr. Dr. Professionele Huisfotograaf en auteur OPM
quote:
Plutomillequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
na het nalezen realiseerde ik precies hetzelfde
![]()
over die houding van ...
... sorry nog altijd je naam
![]()
edit: beetje kromme zinmaar goed, t zal ongeveer wel duidelijk zijn
Makster ook niet met z'n SMquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:00 schreef stinkie het volgende:
Leuk, die nieuwe OP, alleen ik heb nooit met die Alp gemeet
A2 - Zaltbommel en dan ri. Nijmegen, zoals Mercy+TR hadden uitgelegdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:48 schreef Gawaine het volgende:
mooie foto's OPM![]()
Hoe zijn jullie terug gereden ?
Vond het behoorlijk hilarischquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:01 schreef worldpimber het volgende:
OMG, groeten terug uit de rimboe ofzo.
Kwaliteit TV![]()
Wat een mensen, geweldig.
aha, dan kan je het best op de A15 afslag Rhenen pakken en dan bovenaan oversteken, lnksaf langs de Mcdrek en dan rij je rechtdoor zo de dijk opquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
A2 - Zaltbommel en dan ri. Nijmegen, zoals Mercy+TR hadden uitgelegdalleen gingen we ergens halverwege de dijk op en de weg eindigde een paar keer in een fietspad met modder
wij gewoon doorrijden maar was niet echt een succes
al snel besloten maar naar huis te gaan...op de A15 ieder een kant uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |