En dat het dan uiteindelijk een 26ste hands kadett wordt, schitterendquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:06 schreef saaw het volgende:
vind het wel grappig dat sommige [nog lang niet 18jarigen] zulke mooie plannen hebben
denk dat het bij de meesten een beetje onrealistisch is
een meisje uit 1991 met (enige) kennis/ interesse in auto's?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:17 schreef Marlot91 het volgende:
een leuke volkswagenzie ik wel zitten
Maar geen slOpel...
![]()
Dat is geen motor, dat is een motorscooterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Motor.
Koop eerst een RS 125. Of een Jetforce 125CC, ze zijn wel zeldzaam hier in NL..
Maar ik hoef voorlopig geen auto..
Maar ik koop ook alleen maar een 125CC om het te leren in het begin, daarna komt er wel een hayabusa ofzo..
Waarom dat niet gelijk een M3 Convertiblequote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:56 schreef Beest_in_bed het volgende:
BMW 330 Ci Cabrio M3 uitgevoerd!
Ook goed, je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is geen motor, dat is een motorscooter
Ik beschermde je alleen maar tegen de motor-slowchatters hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ook goed, je weet wat ik bedoel![]()
Hahaha, okequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik beschermde je alleen maar tegen de motor-slowchatters hoorDie vinden het niet zo leuk als je zoiets een motor noemt
Niet dat ik persoonlijk daar bezwaar tegen heb.
Dat is nep hè.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:56 schreef Beest_in_bed het volgende:
BMW 330 Ci Cabrio M3 uitgevoerd!
Jup en met fisieke sporten kan je jezelf pijn doen, dus ga jij maar lekker schaken, echte ventquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:12 schreef MrDrako het volgende:
motors zijn zo dom he, in de zomer lijkt het me idd heerlijk, maar wat ben ik blij als mijn oude peugeot 306 uit 93 na enkele honderd meters al warm is. Lekker de verwarming aan, leuke speakerset erin..
Heeft me 2000 euro gekost, wat kleine cosmetische schade maar motorisch 100% in orde.
Ondertussen heb ik er zelf al flink wat schade aan geredenmaar dat is toch de bedoeling van je eerst auto?
edit-
Oh en er passen wel 2 fietsen, of 4 complete computersystemen+crt monitoren bij mij achterin![]()
Die fout heb ik ook gemaakt, vorig jaar een jaar een BMW 325i gereden...650 euro per maand ALLEEN aan benzine. Verzekering was er nog 128 euro bovenop en dan heb ik het nog helemaal niet over de wegenbelasting.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:59 schreef Tazzie het volgende:
Hetr is indeed wel grappig als je sommige post hier ziet. Sommigen hebben echt geen flauw idee wat een auto kost.
Dus ik heb mijn portie aan auto's al wel gehad. Maar eh, ook ik dacht op mijn 18e wel even een snelle auto te kopen met een hoop pk's (zoals een BMW of zo). Maar zoals al eerder opgemerkt, een auto kost meer dan alleen de aanschafprijs...
Heeft de IB-Groep een foutje gemaakt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:34 schreef 2609 het volgende:
waarschijnlijk krijg ik de m3 van mn broer
hoezoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heeft de IB-Groep een foutje gemaakt?
Ik weet je leeftijd niet, maar je bent bekend met de prijzen van een kleine beurt en bijvoorbeeld je banden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:26 schreef 2609 het volgende:
[..]
hoezoik twijfel alleen nog of ik die benzine kan betalen omdat ik altijd zoveel toeren maak verbruikt ie kkveel
lol! analoge foto's? kan je ook een analogo foto voor mij schieten?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:52 schreef TruckingOtto het volgende:
lol! komt ervan als je analoge foto's gaat inscannen he...
Een RS is wel een motor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is geen motor, dat is een motorscooter
U weet wat een dergelijke auto in de lease doet? De goedkoopste A4 avant met 3.2 FSI motor kost ¤53.000 en doet ¤1129 exclusief brandstof in de maand. Er zijn niet veel (geen) werkgevers die een dergelijke auto aan iemand geven die net van school komt... Zelfs niet aan mensen die al jaren keihard werken. Dream on...quote:Daarna lease ik denk ik wel een Audi Avant (A4 denk ik in eerste instantie maar wel met veel motorvermogen, 3,2 FSi het liefst).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |