Als ik nu een auto mocht kopen, had ik een Renault Megane Coupe gekocht, denk ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jouw.
En ik weet 't nog niet, in ieder geval een stoere voor een redelijke prijs.
Verbruik valt me nog tegen..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:41 schreef melluk het volgende:
mijn micra rijdt 1 op 13/14
en zit in laagste klasse van belasting...(weegt 815 kilo)
en daarbij kost de verzekering me veel minder dan met een
sportauto
kom je wel van terug als je groot bent. Dan wordt 'praktisch' het nieuwe toverwoordquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jouw.
En ik weet 't nog niet, in ieder geval een stoere voor een redelijke prijs.
Ah, pcies, die AC hakt erin.. planken ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef melluk het volgende:
vebruik valt je tegen?
haha maar net hoe je er in rijdt he:P
ik moet wel heel hard op trekken wil ik nog mee kunnen
is maar 1.0 hahaha...dus dan druk je wat harder op je gas
electirsche dingen....ramen...en AC
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
kom je wel van terug als je groot bent. Dan wordt 'praktisch' het nieuwe toverwoord![]()
zeg dan gewoon e36.. of ken je je auto nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:07 schreef Sunrise het volgende:
ik rij BMW 3 serie... en dan het model 1991 tot 1998Heb net een half jaartje me rijbewijs en de auto rijdt heerlijk
Renault Megane vind ik geen hol aan.. alleen de Cabriolet variant ervan is een aanrader
en ik ben niet plat als ik ergens tegenaan zitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:41 schreef melluk het volgende:
mijn micra rijdt 1 op 13/14
en zit in laagste klasse van belasting...(weegt 815 kilo)
en daarbij kost de verzekering me veel minder dan met een
sportauto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |