quote:
dan is het hier koopzondagquote:*opteert voor volgende week zondag bij lekker weer een gezellige scheveingen-tour *
ik zorg voor de koffie![]()
ik had nog bij ons op het industrie terrein gekeken of jullie daar waren , maar helaas.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
het was vanmiddag heerlijk weer om te rijdenwe hebben er weer aardig wat KM's op zitten
![]()
wij zijn daar wel geweestquote:Op zondag 19 maart 2006 17:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik had nog bij ons op het industrie terrein gekeken of jullie daar waren , maar helaas.![]()
Ben zelf 2,5 uur bezig geweest, achter gasten aanjagen over de dijken![]()
je kan zeggen van die chopper wat je wilquote:Op zondag 19 maart 2006 18:32 schreef stinkie het volgende:
erm, zit er tegenwoordig zo'n midlife-crisis-chopper-nicht bij
Netjessssquote:Op zondag 19 maart 2006 19:01 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag heerlijk gereden en op de weg naar de motorstalling ook nog die duc van de pics van gisteren gezien en volgens mij ook Mercy maar dat kan ook een waanidee zijn geweestZo'n 200 kilometer gereden, was heel leuk maar na afloop heb ik wel even de tijd moeten nemen om mijn benen weer in normale positie te vouwen. Daarna nog ff snel een beetje zooi er afgepoetst en wat piccie's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een vriendelijke boodschap voor de fokkers
[afbeelding]
Had ik tijdens het rijden wel aan hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 19:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Netjessss
volgende keer wel handschoenen aantrekken
winterhandschoen ?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had ik tijdens het rijen wel aan hoorEnige kutte is dat mijn winterhandschoenen nogal een kutte binnenhandschoen heeft die vaak niet echt lekker zit
![]()
Jaja ik ben een watjequote:
Rond de 25 euri heb je tegenwoordig al fatsoenlijke zomerhandschoenen met kevlar bescherming.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jaja ik ben een watje![]()
En reed in de zomer op de brommert zonder handschoenen dus voor de zomer heb ik niks op gewone leren handschoenen na.
De man uit de vluchttunnel bleek een joodse man te zijn die net door had dat WO2 afgelopen was, hij was behoorlijk geschokt maar na een paar bakken koffie kwam hij weer tot zichzelf.
Mijn bankrekening staat momenteel nog op -200 oid Maar zodra ik weer wat geld hebt komen ze er wel.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Rond de 25 euri heb je tegenwoordig al fatsoenlijke zomerhandschoenen met kevlar bescherming.
Wtf heb je zonder rijbewijs onverzekerd op je ZXR gereden?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:01 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag heerlijk gereden en op de weg naar de motorstalling ook nog die duc van de pics van gisteren gezien en volgens mij ook Mercy maar dat kan ook een waanidee zijn geweestZo'n 200 kilometer gereden, was heel leuk maar na afloop heb ik wel even de tijd moeten nemen om mijn benen weer in normale positie te vouwen. Daarna nog ff snel een beetje zooi er afgepoetst en wat piccie's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neuh braaf achterop, alleen op een industrieterein een uurtje wezen aankloten, was geen hond daar.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wtf heb je zonder rijbewijs onverzekerd op je ZXR gereden?![]()
Zelfs BazzieK heeft nu meer dan jij geredenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ziet er erg goed uit hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 19:01 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie natuurfoto'squote:Op zondag 19 maart 2006 16:46 schreef Gawaine het volgende:
vanmiddag op diverse dijken geweest, 't was er best druk met motorkes
gelijk maar wat (klikbare) natuur foto's geschoten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de brug met aan de ene kant een plas water en aan de andere kant de brabanthallen (ik kan idd slecht uitleggenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ziet er erg goed uit hoormooie kleurstelling ook
waar had je het waanidee dat je mij zag rijden ? die kans is best groot geweest![]()
Oh okquote:Op zondag 19 maart 2006 19:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Neuh braaf achterop, alleen op een industrieterein een uurtje wezen aankloten, was geen hond daar.
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfs BazzieK heeft nu meer dan jij gereden![]()
![]()
We rijden gewoon als het ons uitkomt johquote:Op zondag 19 maart 2006 16:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I do.
Hoe zit het eigenlijk met meets? Worden die nog op zondag gedaan of verplaatst het naar de zaterdag?
Zaterdagen zit ik vast, gisteren ook gebombardeerd tot secretaris van de club dus daar zal ook wel weer een hoop tijd in gaan zitten.![]()
Scheveningen lijkt me leukquote:Op zondag 19 maart 2006 16:10 schreef Faithy het volgende:zondagen
*opteert voor volgende week zondag bij lekker weer een gezellige scheveingen-tour *
ik zorg voor de koffie![]()
Heb je ook dat ene geoefendquote:Op zondag 19 maart 2006 16:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vanmiddag toch ff mijn 7 gepaktondanks het weer
een paar favo dijkjes gepakt hier in de buurt
had vanmiddag in die ruime 1,5 uur meer rijplezier dan gisteren de hele dag
Mooie pics belhamelquote:Op zondag 19 maart 2006 19:01 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij met je zomerhandschoenenquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:29 schreef kratjuh het volgende:
Leuk verslag Hicham !![]()
Leuke foto's erbij ook
Heeeeeeeeeeeeej richardgiequote:Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef richardgie het volgende:
Hiep hoi,ik kan ook weer inloggen,heren operators hartstikke bedankt voor de moeite,TOP![]()
![]()
![]()
.
Op mijn vaders naam verzekerd, die onlangs zijn motor heeft moeten verkopen. Maarja hij gaat volgende week proefrijden op een aantal motoren aangezien mijn motor hem weer helemaal lekker te maken. Hij twijfelt nog tussen een toermotor en supersport, supersport heeft mijn voorkeur ivm met mijn >25KW tijdquote:Op zondag 19 maart 2006 19:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Heb je hem wel in de verzekering en wegenbelasting dan? Ik dacht dat het heel moeilijk was om een motor te verzekeren zonder rijbewijs
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:19 schreef hicham het volgende:
Ben terug
Ah goed, mijn 'verhaal' voor vandaagIk had een hele tijd geleden contact opgenomen met deze gozert omdat ik de kleppen wou laten controleren en zonodig laten stellen. Was nog winter dus dagen kwamen niet echt uit en was ook in de periode dat mijn motor niet wou starten dus een afspraak waarbij ik 100% zou kunnen komen kon ik niet maken. Daarna ging hij naar het buitenland en afgelopen vrijdag mailde hij me dat ie terug was. Had gelijk ff een afspraak gemaakt voor vanochtend, 10.30 lekker vroeg
Eenmaal in Zoetermeer aangekomen kwam ik die chille gozert tegenGaragebox met wat tools en handigheidjes. Hij had een zelf een motorlift-tool ingebouwd in de vloer, werkt wat makkelijker. Gelijk begonnen met de boel te monteren en daarna legde hij mij allemaal dingen uit. Echt handig, daar leer je tenminste wat van. Dus 2 vliegen in 1 klap. Ik weet zeker dat het gebeurd en weet hoe de boel in elkaar zit
[afbeelding]
Had voor zichzelf (en voor mij) op een blaadje een mooi diagrammetje gemaakt met de klepspeling die hij had gemeten. Boven en onder staan minimum en maximum waardes. Alles stond nog binnen de marges, hij heeft uiteindelijk 3 kleppen bijgesteld zodat ze ongeveer gelijk staan als de rest van de kleppen.
[afbeelding]
In de rondjes staat de klepspeling, en de de doorgestreepte waardes met daarboven nog een waarde is wat hij er uiteindelijk van heeft gemaaktDaarna heeft hij nog de carbs gesynchroniseerd. Liepen allemaal al bijna gelijk dus dat was niet veel werk meer verder.
[afbeelding]
Hier nog twee uitermate interessante foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier nog een uitermate interessant filmpje
Uiteindelijk was ik daar zo ongeveer van 10.30 tot 14.30 en heeft het me 75 euro gekost. Ik kan er weer tegenaan deze zomer aangezien ik zo een beetje alles heb onderhouden wat onderhouden moest worden(of op z'n minst gechecked
) Moest wel even letten op de distributieketting, die zal waarschijnlijk over zo'n 10.000 - 20.000 km aan vervanging toezijn aangezien er momenteel al een klein beetje speling in zit
Zo, leesvoer voor jullie, nu even bijlezen onder het genot van jullie leesvoer en voer in het eggie![]()
Gewoon tough love johquote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooie pics belhamel
Jammer alleen van die middelvinger aan het einde, denk je zo over ons?
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[..]
Kruip eens terug naar jullie holletjes, gespuis zonder rijbewijs![]()
Als je nou de volgende keer de juiste weg naar de dijk kiest ......quote:Op zondag 19 maart 2006 19:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooie natuurfoto's![]()
Er staat alleen een motor in de weg![]()
hij heeft nu al meer gereden dan jij de afgelopen 4 maandenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ach ja, als je het niet gebruikt heb je er ook niks aan hequote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[..]
Kruip eens terug naar jullie holletjes, gespuis zonder rijbewijs![]()
Ik hoop dat onze definities van 'leuke routes' overeenkomen en anders moet je even vermelden wat je plan is. Want volgens mij liggen onze motorgedachtes van een meet nog niet geheel op 1 lijnquote:Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Faithy het volgende:
een route
hm.. ja, ik kan wel iets leuks bedenkenvanuit Scheveningen dus dan ja
goedenavond schatjes![]()
daar ben ik naar mijn weten niet geweestquote:Op zondag 19 maart 2006 19:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Op de brug met aan de ene kant een plas water en aan de andere kant de brabanthallen (ik kan idd slecht uitleggen).
Oh nee, was pas ochtend tijdens mijn illusiequote:Op zondag 19 maart 2006 19:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar ben ik naar mijn weten niet geweest![]()
wel over de oude vlijmense & oude engelenseweg + veemarkt weg geredenwas rond half 6 we waren op weg naar huis
![]()
Hoeerrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 19 maart 2006 19:47 schreef Faithy het volgende:
kutmarrokkaan!
ik kan best iets leuks bedenken!
tsk! (of iets jatten)
quote:
hey relnergertquote:Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik hoop dat onze definities van 'leuke routes' overeenkomen en anders moet je even vermelden wat je plan is. Want volgens mij liggen onze motorgedachtes van een meet nog niet geheel op 1 lijn![]()
Had het even helemaal gehad,maar heb toen perongeluk een nieuw wachtwoord aangevraagd,en naar een verkeerd E-Mail adres laten sturen.Kon dus gewoon niet meer inloggen.Blijf de volgende keer maar met m'n tengels van dat soort knoppen af.De hele combinatie klopte niet meer,en ik wist niet meer waarin ik het veranderd hadquote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
[..]
We rijden gewoon als het ons uitkomt johHoe zit dat met die banden (achterband of set?) en heb je wel al een oliewissel gedaan sinds pasen 2003?
En ben je weer van plan te meeten of is deze post een opwelling?
[..]
Scheveningen lijkt me leukMaar zorg je dan ook voor een route
[..]
Heb je ook dat ene geoefend
[..]
Mooie pics belhamel
Jammer alleen van die middelvinger aan het einde, denk je zo over ons?
[..]
Jij met je zomerhandschoenenJe handen gaan er kapot van joh
[..]
[..]
Heeeeeeeeeeeeej richardgie![]()
![]()
Long time no see
Alsof je komtquote:Op zondag 19 maart 2006 16:04 schreef hollander172 het volgende:
Zaterdagen zit ik vast, gisteren ook gebombardeerd tot secretaris van de club dus daar zal ook wel weer een hoop tijd in gaan zitten.![]()
Voelt goed, ik heb goede leermeesters tot nu toe die het voor doenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mooi verhaal
en goed bezig jij
je besteed er tenminste de zorg aan die hij verdient
en nu weet je zeker dat hij je voorlopig niet in de steek zal laten. en mocht het gebeuren is het tenminste geen achterstallig onderhoud,
respect dude![]()
Oh ja, dat had ik moeten wetenquote:
OPM reed voorop, en ik had beter moeten wetenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als je nou de volgende keer de juiste weg naar de dijk kiest ......![]()
Leuke foto's, wel jammer dat je nog lang niet mee kan rijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:01 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey relnergert![]()
ik heb begrepen dat ik bij jou moet zijn voor de Fullsize piccies van gisteren ?
als je het goed gelezen had wist je van te voren dat het niet een volledig geplande route zou zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 19:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoeerrrrrrrrrrrr
[..]
![]()
Mijn post kwam misschien een beetje bot over maar ik bedoelde het goedHeb alleen nog een trauma van de A2 afdenderen met frisse wind voor een meet en dat vervolgens de meet al eindigt voordat ik door heb dat ie al begonne is
Uw inzet en initiatief worden in ieder geval gewaardeerd
Kutmarokkaan is btw met 1 r
graag gedaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef richardgie het volgende:
Hiep hoi,ik kan ook weer inloggen,heren operators hartstikke bedankt voor de moeite,TOP![]()
![]()
![]()
.
Mwah reken er gewoon op dat ik binnen een maand klaarben met lessen, niet bepaald realistisch maar ben bang dat als ik dat mezelf niet voorhoud dat ik dan geestelijk instortquote:Op zondag 19 maart 2006 19:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Leuke foto's, wel jammer dat je nog lang niet mee kan rijden
En dan toch al meer gereden dan Fulcrum![]()
![]()
quote:
De aanhouder wintquote:Op zondag 19 maart 2006 19:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Had het even helemaal gehad,maar heb toen perongeluk een nieuw wachtwoord aangevraagd,en naar een verkeerd E-Mail adres laten sturen.Kon dus gewoon niet meer inloggen.Blijf de volgende keer maar met m'n tengels van dat soort knoppen af.De hele combinatie klopte niet meer,en ik wist niet meer waarin ik het veranderd had.
Heyquote:Op zondag 19 maart 2006 19:57 schreef richardgie het volgende:
O ja,alles met dank aan de heren operators![]()
![]()
![]()
Dan heb ik mijn voorsprong al weer zo uitgebouwd dat je het niet meer in kunt halenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah reken er gewoon op dat ik binnen een maand klaarben met lessen
Maakt niet uit waar, enige wat belangrijk is, is dat er delen in zitten met goed wegdek en bochtjes.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:00 schreef Faithy het volgende:
beetje touren door het Westland naar Hoek van Holland? is dat iets?
nee, echt?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar, enige wat belangrijk is, is dat er delen in zitten met goed wegdek en bochtjes.
Bochtjesquote:Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar, enige wat belangrijk is, is dat er delen in zitten met goed wegdek en bochtjes.
De Dijk ? Die stonden laatst in Ahoy ... Ik ook trouwensquote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als je nou de volgende keer de juiste weg naar de dijk kiest ......![]()
is goedquote:Op zondag 19 maart 2006 19:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben momenteel aan het eten dus komt later op de avond wel keej
Kunnen we het meteen even over de bandjes hebben
Zolang je niet weer uit je jasje knaptquote:Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey![]()
[..]
Dan heb ik mijn voorsprong al weer zo uitgebouwd dat je het niet meer in kunt halen![]()
Mja kunnen jullie me weer zoek rijden zeker ... Lekker sociaal ...quote:
Kvin jou volgens mij stomquote:Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef Faithy het volgende:
misschien vind je hoek van holland wel heel stom!
dat kan toch?
Mjah, zes lolly's en een tjop tjop erachteraan is ook niks he. Beetje afstand doet wel goedquote:Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef kratjuh het volgende:
Mja kunnen jullie me weer zoek rijden zeker ... Lekker sociaal ...![]()
Flauwe bochten en af en toe een lekker recht stukje is toch ook lekker![]()
Ik zal wel regelmatig langs hoppen,alleen iets minder frequent dan voorheen(denk ik).Ben weer Full-time voor halve dagen aan het werkquote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef hicham het volgende:
[..]
De aanhouder wint![]()
Leuk om je hier weer te zienKom je alleen even gedag zeggen of ben je weer back in business en kom je regelmatig langshoppen voor een kopje
Holland is ook stom. Fryslân boppeeeeequote:Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef Faithy het volgende:
[..]
misschien vind je hoek van holland wel heel stom!
dat kan toch?
Kan je de onderdelen van de suzuki rijders oprapenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mja kunnen jullie me weer zoek rijden zeker ... Lekker sociaal ...![]()
Flauwe bochten en af en toe een lekker recht stukje is toch ook lekker![]()
boerquote:Op zondag 19 maart 2006 20:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Holland is ook stom. Fryslân boppeeeee![]()
Zeg, dat ik tassen heb betekent niet dat ik Gevonden Voorwerpen ga uithangen ..quote:Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan je de onderdelen van de suzuki rijders oprapen
Mooie provincie,alleen jammer van dat eigen taaltje hequote:Op zondag 19 maart 2006 20:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Holland is ook stom. Fryslân boppeeeee![]()
ff naar waarheid verbeterdquote:Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan je de onderdelen van de suzuki Kawasaki rijders oprapen
quote:
Wat voor functie vervul je dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zeg, dat ik tassen heb betekent niet dat ik Gevonden Voorwerpen ga uithangen ..![]()
![]()
quote:
ASFDADFDSADFASSDFDFSFASFFquote:Op zondag 19 maart 2006 20:10 schreef worldpimber het volgende:
Maar ok, ff zonder dollen Fully
Waarom de neuk duurt het zolang dat die boer je leer nog steeds heeft. Zit ie al zijn ruk in een potje te verzamelen om hem daarmee schoon te maken ofzo?
Cursus assertiviteit?quote:
het was erg leuk vandaagquote:Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef Rausdouwer het volgende:
allemaal en
richardgie
het was wél leuk gisteren![]()
Okee helemaal voldaan was ik ook niet, maar het was nog best koud dus ik vond het wel prima.
![]()
Echt vet lekker om vandaag weer te rijden.![]()
![]()
![]()
Het ging best wel goed. De potentie is er denk ik wel om dit jaar nog veel beter te gaan rijden.Door iets meer tegen te sturen en licht te gaan verzitten (helemaal durfde ik nog niet omdat het nou ook weer niet zo warm was en daarnaast omdat ik textiel aan had, niet dat ik verwacht dat ik meteen een knietje tegen de grond rijd, maar toch...
), ging ik volgens mij net een paar graden platter, dus ik ben weer dik tevreden.
Het stuurde gewoon lekker scherp.
![]()
Het was ook lekker om weer eens met z'n tweeën te rijden. Het voordeel is dat we dan kunnen kijken hoe we rijden en we kunnen elkaar eventueel tips geven en natuurlijk elkaar aanmoedigen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |