abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36170805

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 vele meets geweest. Met mooi weer wordt er zeer regelmatig gereden, vaak op zondag.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Vaste Meeters:
  • Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (worldpimber)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '04 - (PeerkeMikuni)
  • Suzuki RF900R RS2 '96 - (TR_Roadkill)
  • Suzuki TL1000R '98 - (Worldbeater)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)
  • Yamaha Fazer '01 - (FemaleRebbel)

Gemeet:
  • BMW R1100S '01 - (richardgie)
  • Honda TransAlp '87 - (stinkie)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)

Posers:
  • BMW K1200S '05 - (Herr.Flick)
  • Honda CBR600F '92 - (SterkStaaltje)
  • Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
  • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '95 - (VinnyTheDuke)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (-Eddow-)
  • Kawasaki ZXR400 '92 - (BazzieK)
  • KTM LC4 400 (SM) '94 - (Cageon)
  • Suzuki GSX-R 600 '98 - (Gawaine)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Yamaha Diversion '93 - (omegaproject)

Theemutsen

Faithy (lessen)
    R2-D2 (pimbster)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC deel 419] Oude en nieuwe topic`s
    Fok Motorclub [SC Deel 420] Issie nu wel goed?
    Fok Motorclub [SC deel 421] Late lente
    Fok Motorclub [SC deel 422] Lentekriebels en krabbels..
    Fok Motorclub [SC Deel 423] Ik zeg: meeten!

Fotootje van de laatste Fok! Meeting:

• pi_36170982
    pi_36171149
    Doei.
    pi_36171187
    (tvp)

tot vanavond zit nu bij mn ouders

zo ff tukkie hier doen, dan eten, en dan naar huis

koffie drinken
    Doei.
    pi_36171331
    vanmiddag op diverse dijken geweest, 't was er best druk met motorkes
    gelijk maar wat (klikbare) natuur foto's geschoten

[ Bericht 2% gewijzigd door Gawaine op 19-03-2006 17:28:49 ]
    pi_36171352
    En ik ben er ook weer ...
    pi_36172590
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 16:10 schreef Faithy het volgende:
    zondagen
    quote:
    *opteert voor volgende week zondag bij lekker weer een gezellige scheveingen-tour *

ik zorg voor de koffie
    dan is het hier koopzondag
    pi_36173126
    Aaaaaaaaah in dit topic niemand die R2-D2 feliciteerd

zondag 19 maart 2006 @ 17:51:55 #9
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36173153

het was vanmiddag heerlijk weer om te rijden we hebben er weer aardig wat KM's op zitten
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_36173396
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 17:51 schreef Mercy_symbol het volgende:

het was vanmiddag heerlijk weer om te rijden we hebben er weer aardig wat KM's op zitten
    ik had nog bij ons op het industrie terrein gekeken of jullie daar waren , maar helaas.
    Ben zelf 2,5 uur bezig geweest, achter gasten aanjagen over de dijken
      zondag 19 maart 2006 @ 18:26:54 #11
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36174122
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 17:59 schreef Gawaine het volgende:

[..]

ik had nog bij ons op het industrie terrein gekeken of jullie daar waren , maar helaas.
    Ben zelf 2,5 uur bezig geweest, achter gasten aanjagen over de dijken
    wij zijn daar wel geweest ongeveer van 13:15 tot 1400 zijn we daar aan het raggen geweest en aan de binnenkant hebben we even keren e.d geoefend was erg leuk en Rausje deed het heel goed
    Let's race
    Buienradar
      zondag 19 maart 2006 @ 18:32:41 #12
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_36174274
    erm, zit er tegenwoordig zo'n midlife-crisis-chopper-nicht bij
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_36174796
    Ik wist niet dat midlife-crisis al op je 25e begon ?
      zondag 19 maart 2006 @ 18:50:45 #14
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36174875
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 18:32 schreef stinkie het volgende:
    erm, zit er tegenwoordig zo'n midlife-crisis-chopper-nicht bij
    je kan zeggen van die chopper wat je wil maar hij is al wel op een meet geweest en kan zeker nog goed meekomen ook

jou hebben nog nooit op een meet gezien
    Let's race
    Buienradar
    pi_36175275
    Vandaag heerlijk gereden en op de weg naar de motorstalling ook nog die duc van de pics van gisteren gezien en volgens mij ook Mercy maar dat kan ook een waanidee zijn geweest Zo'n 200 kilometer gereden, was heel leuk maar na afloop heb ik wel even de tijd moeten nemen om mijn benen weer in normale positie te vouwen. Daarna nog ff snel een beetje zooi er afgepoetst en wat piccie's gemaakt:

En een vriendelijke boodschap voor de fokkers
    pi_36175499
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:01 schreef BazzieK het volgende:
    Vandaag heerlijk gereden en op de weg naar de motorstalling ook nog die duc van de pics van gisteren gezien en volgens mij ook Mercy maar dat kan ook een waanidee zijn geweest Zo'n 200 kilometer gereden, was heel leuk maar na afloop heb ik wel even de tijd moeten nemen om mijn benen weer in normale positie te vouwen. Daarna nog ff snel een beetje zooi er afgepoetst en wat piccie's gemaakt:
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

[afbeelding]
    Netjessss

volgende keer wel handschoenen aantrekken

pssst er komt iemand rechts uit een vluchttunnel gekropen
    pi_36175546
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:09 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Netjessss

volgende keer wel handschoenen aantrekken
    Had ik tijdens het rijden wel aan hoor Enige kutte is dat mijn winterhandschoenen nogal een kutte binnenhandschoen heeft die vaak niet echt lekker zit
    pi_36175606
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:10 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Had ik tijdens het rijen wel aan hoor Enige kutte is dat mijn winterhandschoenen nogal een kutte binnenhandschoen heeft die vaak niet echt lekker zit
    winterhandschoen ?
    pi_36175699
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:12 schreef Gawaine het volgende:

[..]

winterhandschoen ?
    Jaja ik ben een watje En reed in de zomer op de brommert zonder handschoenen dus voor de zomer heb ik niks op gewone leren handschoenen na.

De man uit de vluchttunnel bleek een joodse man te zijn die net door had dat WO2 afgelopen was, hij was behoorlijk geschokt maar na een paar bakken koffie kwam hij weer tot zichzelf.
    pi_36175793
    Een watje met kleffe handjes dus

Ik heb ook zulke handschoenen
    pi_36175817
    Ben terug

Ah goed, mijn 'verhaal' voor vandaag Ik had een hele tijd geleden contact opgenomen met deze gozert omdat ik de kleppen wou laten controleren en zonodig laten stellen. Was nog winter dus dagen kwamen niet echt uit en was ook in de periode dat mijn motor niet wou starten dus een afspraak waarbij ik 100% zou kunnen komen kon ik niet maken. Daarna ging hij naar het buitenland en afgelopen vrijdag mailde hij me dat ie terug was. Had gelijk ff een afspraak gemaakt voor vanochtend, 10.30 lekker vroeg

Eenmaal in Zoetermeer aangekomen kwam ik die chille gozert tegen Garagebox met wat tools en handigheidjes. Hij had een zelf een motorlift-tool ingebouwd in de vloer, werkt wat makkelijker. Gelijk begonnen met de boel te monteren en daarna legde hij mij allemaal dingen uit. Echt handig, daar leer je tenminste wat van. Dus 2 vliegen in 1 klap. Ik weet zeker dat het gebeurd en weet hoe de boel in elkaar zit

Had voor zichzelf (en voor mij ) op een blaadje een mooi diagrammetje gemaakt met de klepspeling die hij had gemeten. Boven en onder staan minimum en maximum waardes. Alles stond nog binnen de marges, hij heeft uiteindelijk 3 kleppen bijgesteld zodat ze ongeveer gelijk staan als de rest van de kleppen.

In de rondjes staat de klepspeling, en de de doorgestreepte waardes met daarboven nog een waarde is wat hij er uiteindelijk van heeft gemaakt Daarna heeft hij nog de carbs gesynchroniseerd. Liepen allemaal al bijna gelijk dus dat was niet veel werk meer verder.

Hier nog twee uitermate interessante foto's

En hier nog een uitermate interessant filmpje

Uiteindelijk was ik daar zo ongeveer van 10.30 tot 14.30 en heeft het me 75 euro gekost. Ik kan er weer tegenaan deze zomer aangezien ik zo een beetje alles heb onderhouden wat onderhouden moest worden (of op z'n minst gechecked ) Moest wel even letten op de distributieketting, die zal waarschijnlijk over zo'n 10.000 - 20.000 km aan vervanging toezijn aangezien er momenteel al een klein beetje speling in zit

Zo, leesvoer voor jullie, nu even bijlezen onder het genot van jullie leesvoer en voer in het eggie
    pi_36176000
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:16 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Jaja ik ben een watje En reed in de zomer op de brommert zonder handschoenen dus voor de zomer heb ik niks op gewone leren handschoenen na.

De man uit de vluchttunnel bleek een joodse man te zijn die net door had dat WO2 afgelopen was, hij was behoorlijk geschokt maar na een paar bakken koffie kwam hij weer tot zichzelf.
    Rond de 25 euri heb je tegenwoordig al fatsoenlijke zomerhandschoenen met kevlar bescherming.
    pi_36176107
    Leuk verslag Hicham !

Leuke foto's erbij ook
    pi_36176122
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:25 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Rond de 25 euri heb je tegenwoordig al fatsoenlijke zomerhandschoenen met kevlar bescherming.
    Mijn bankrekening staat momenteel nog op -200 oid Maar zodra ik weer wat geld hebt komen ze er wel.
    pi_36176159
    quote:
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

[afbeelding]
    Wtf heb je zonder rijbewijs onverzekerd op je ZXR gereden?
    pi_36176252
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Neuh braaf achterop, alleen op een industrieterein een uurtje wezen aankloten, was geen hond daar.
    pi_36176260
    quote:

[..]

Zelfs BazzieK heeft nu meer dan jij gereden

Heb je al kennis gemaakt met Raus
    pi_36176292
    Hiep hoi,ik kan ook weer inloggen,heren operators hartstikke bedankt voor de moeite,TOP .
      zondag 19 maart 2006 @ 19:34:59 #29
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36176298
    quote:
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

[afbeelding]
    ziet er erg goed uit hoor mooie kleurstelling ook

waar had je het waanidee dat je mij zag rijden ? die kans is best groot geweest
    Let's race
    Buienradar
    pi_36176357
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 16:46 schreef Gawaine het volgende:
    vanmiddag op diverse dijken geweest, 't was er best druk met motorkes
    gelijk maar wat (klikbare) natuur foto's geschoten

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Mooie natuurfoto's

Er staat alleen een motor in de weg
    pi_36176401
    @R2-D2,het ga je goed meid.Heb nog wel regelmatig aan je zitten denken.Hopelijk ben ik niet te laat met dit bericht.
    pi_36176405
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ziet er erg goed uit hoor mooie kleurstelling ook

waar had je het waanidee dat je mij zag rijden ? die kans is best groot geweest
    Op de brug met aan de ene kant een plas water en aan de andere kant de brabanthallen (ik kan idd slecht uitleggen ).
    pi_36176436
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:33 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Neuh braaf achterop, alleen op een industrieterein een uurtje wezen aankloten, was geen hond daar.
    Oh ok

Heb je hem wel in de verzekering en wegenbelasting dan? Ik dacht dat het heel moeilijk was om een motor te verzekeren zonder rijbewijs
    pi_36176470
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef hicham het volgende:

[..]

Zelfs BazzieK heeft nu meer dan jij gereden

pi_36176492
    Gave foto's en dito fiets, Gawaine
    pi_36176500
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:39 schreef BazzieK het volgende:

[..]

wat hij zei
    Doei.
    pi_36176538
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 16:04 schreef hollander172 het volgende:

[..]

I do.

Hoe zit het eigenlijk met meets? Worden die nog op zondag gedaan of verplaatst het naar de zaterdag?

Zaterdagen zit ik vast, gisteren ook gebombardeerd tot secretaris van de club dus daar zal ook wel weer een hoop tijd in gaan zitten.
    We rijden gewoon als het ons uitkomt joh Hoe zit dat met die banden (achterband of set?) en heb je wel al een oliewissel gedaan sinds pasen 2003? En ben je weer van plan te meeten of is deze post een opwelling?
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 16:10 schreef Faithy het volgende:
    zondagen

*opteert voor volgende week zondag bij lekker weer een gezellige scheveingen-tour *

ik zorg voor de koffie
    Scheveningen lijkt me leuk Maar zorg je dan ook voor een route
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 16:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

vanmiddag toch ff mijn 7 gepakt ondanks het weer een paar favo dijkjes gepakt hier in de buurt had vanmiddag in die ruime 1,5 uur meer rijplezier dan gisteren de hele dag
    Heb je ook dat ene geoefend
    quote:
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

[afbeelding]
    Mooie pics belhamel

Jammer alleen van die middelvinger aan het einde, denk je zo over ons?
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:12 schreef Gawaine het volgende:

[..]

winterhandschoen ?
    Jij met je zomerhandschoenen Je handen gaan er kapot van joh
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:29 schreef kratjuh het volgende:
    Leuk verslag Hicham !

Leuke foto's erbij ook
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef richardgie het volgende:
    Hiep hoi,ik kan ook weer inloggen,heren operators hartstikke bedankt voor de moeite,TOP .
    Heeeeeeeeeeeeej richardgie Long time no see
    pi_36176550
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:38 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Oh ok

Heb je hem wel in de verzekering en wegenbelasting dan? Ik dacht dat het heel moeilijk was om een motor te verzekeren zonder rijbewijs
    Op mijn vaders naam verzekerd, die onlangs zijn motor heeft moeten verkopen. Maarja hij gaat volgende week proefrijden op een aantal motoren aangezien mijn motor hem weer helemaal lekker te maken. Hij twijfelt nog tussen een toermotor en supersport, supersport heeft mijn voorkeur ivm met mijn >25KW tijd
    pi_36176552
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:39 schreef BazzieK het volgende:

[..]

quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef Faithy het volgende:

[..]

wat hij zei
    Kruip eens terug naar jullie holletjes, gespuis zonder rijbewijs
    pi_36176576
    een route

hm.. ja, ik kan wel iets leuks bedenken vanuit Scheveningen dus dan ja

goedenavond schatjes
    Doei.
      zondag 19 maart 2006 @ 19:43:43 #41
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36176593
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:19 schreef hicham het volgende:
    Ben terug

Ah goed, mijn 'verhaal' voor vandaag Ik had een hele tijd geleden contact opgenomen met deze gozert omdat ik de kleppen wou laten controleren en zonodig laten stellen. Was nog winter dus dagen kwamen niet echt uit en was ook in de periode dat mijn motor niet wou starten dus een afspraak waarbij ik 100% zou kunnen komen kon ik niet maken. Daarna ging hij naar het buitenland en afgelopen vrijdag mailde hij me dat ie terug was. Had gelijk ff een afspraak gemaakt voor vanochtend, 10.30 lekker vroeg

Eenmaal in Zoetermeer aangekomen kwam ik die chille gozert tegen Garagebox met wat tools en handigheidjes. Hij had een zelf een motorlift-tool ingebouwd in de vloer, werkt wat makkelijker. Gelijk begonnen met de boel te monteren en daarna legde hij mij allemaal dingen uit. Echt handig, daar leer je tenminste wat van. Dus 2 vliegen in 1 klap. Ik weet zeker dat het gebeurd en weet hoe de boel in elkaar zit

[afbeelding]

Had voor zichzelf (en voor mij ) op een blaadje een mooi diagrammetje gemaakt met de klepspeling die hij had gemeten. Boven en onder staan minimum en maximum waardes. Alles stond nog binnen de marges, hij heeft uiteindelijk 3 kleppen bijgesteld zodat ze ongeveer gelijk staan als de rest van de kleppen.

[afbeelding]

In de rondjes staat de klepspeling, en de de doorgestreepte waardes met daarboven nog een waarde is wat hij er uiteindelijk van heeft gemaakt Daarna heeft hij nog de carbs gesynchroniseerd. Liepen allemaal al bijna gelijk dus dat was niet veel werk meer verder.

[afbeelding]

Hier nog twee uitermate interessante foto's

[afbeelding]

[afbeelding]

En hier nog een uitermate interessant filmpje

Uiteindelijk was ik daar zo ongeveer van 10.30 tot 14.30 en heeft het me 75 euro gekost. Ik kan er weer tegenaan deze zomer aangezien ik zo een beetje alles heb onderhouden wat onderhouden moest worden (of op z'n minst gechecked ) Moest wel even letten op de distributieketting, die zal waarschijnlijk over zo'n 10.000 - 20.000 km aan vervanging toezijn aangezien er momenteel al een klein beetje speling in zit

Zo, leesvoer voor jullie, nu even bijlezen onder het genot van jullie leesvoer en voer in het eggie
    mooi verhaal en goed bezig jij je besteed er tenminste de zorg aan die hij verdient en nu weet je zeker dat hij je voorlopig niet in de steek zal laten. en mocht het gebeuren is het tenminste geen achterstallig onderhoud,

respect dude
    Let's race
    Buienradar
    pi_36176607
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
    [..]

Mooie pics belhamel

Gewoon tough love joh
    pi_36176610
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

[..]

jij, jij, jij hebt geen hart!

nee!

dat is het!

geen hart

je MAG rijden, je KAN rjiden, en je doet het NIET!

dus hou je commentaar voor je
    Doei.
    pi_36176618
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:36 schreef hicham het volgende:

[..]

Mooie natuurfoto's

Er staat alleen een motor in de weg
    Als je nou de volgende keer de juiste weg naar de dijk kiest ......
      zondag 19 maart 2006 @ 19:45:13 #45
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36176654
    quote:

[..]

hij heeft nu al meer gereden dan jij de afgelopen 4 maanden

en dat terwijl hij niet eens een rijbewijs heeft
    Let's race
    Buienradar
    pi_36176670
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

[..]

Ach ja, als je het niet gebruikt heb je er ook niks aan he
    pi_36176711
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Faithy het volgende:
    een route

hm.. ja, ik kan wel iets leuks bedenken vanuit Scheveningen dus dan ja

goedenavond schatjes
    Ik hoop dat onze definities van 'leuke routes' overeenkomen en anders moet je even vermelden wat je plan is. Want volgens mij liggen onze motorgedachtes van een meet nog niet geheel op 1 lijn
    pi_36176752
    kutmarrokkaan!

ik kan best iets leuks bedenken!

tsk! (of iets jatten )
    Doei.
    pi_36176768
    hiesjam
    Doei.
      zondag 19 maart 2006 @ 19:49:36 #50
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36176807
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:37 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Op de brug met aan de ene kant een plas water en aan de andere kant de brabanthallen (ik kan idd slecht uitleggen ).
    daar ben ik naar mijn weten niet geweest

wel over de oude vlijmense & oude engelenseweg + veemarkt weg gereden was rond half 6 we waren op weg naar huis
    Let's race
    Buienradar
    pi_36176851
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:49 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

daar ben ik naar mijn weten niet geweest

wel over de oude vlijmense & oude engelenseweg + veemarkt weg gereden was rond half 6 we waren op weg naar huis
    Oh nee, was pas ochtend tijdens mijn illusie
    pi_36176890
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:47 schreef Faithy het volgende:
    kutmarrokkaan!

ik kan best iets leuks bedenken!

tsk! (of iets jatten )
    Hoeerrrrrrrrrrrr
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:48 schreef Faithy het volgende:
    hiesjam

Mijn post kwam misschien een beetje bot over maar ik bedoelde het goed Heb alleen nog een trauma van de A2 afdenderen met frisse wind voor een meet en dat vervolgens de meet al eindigt voordat ik door heb dat ie al begonne is

Uw inzet en initiatief worden in ieder geval gewaardeerd

Kutmarokkaan is btw met 1 r
      zondag 19 maart 2006 @ 19:54:18 #53
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36176972
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik hoop dat onze definities van 'leuke routes' overeenkomen en anders moet je even vermelden wat je plan is. Want volgens mij liggen onze motorgedachtes van een meet nog niet geheel op 1 lijn
    hey relnergert

ik heb begrepen dat ik bij jou moet zijn voor de Fullsize piccies van gisteren ?
    Let's race
    Buienradar
    pi_36176985
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef hicham het volgende:

[..]

We rijden gewoon als het ons uitkomt joh Hoe zit dat met die banden (achterband of set?) en heb je wel al een oliewissel gedaan sinds pasen 2003? En ben je weer van plan te meeten of is deze post een opwelling?
    [..]

Scheveningen lijkt me leuk Maar zorg je dan ook voor een route
    [..]

Heb je ook dat ene geoefend
    [..]

Mooie pics belhamel

[..]

Jij met je zomerhandschoenen Je handen gaan er kapot van joh
    [..]

[..]

Heeeeeeeeeeeeej richardgie Long time no see
    Had het even helemaal gehad,maar heb toen perongeluk een nieuw wachtwoord aangevraagd,en naar een verkeerd E-Mail adres laten sturen.Kon dus gewoon niet meer inloggen.Blijf de volgende keer maar met m'n tengels van dat soort knoppen af.De hele combinatie klopte niet meer,en ik wist niet meer waarin ik het veranderd had .
    pi_36176986
    Tof, volgende week dus een mooie route rijden?

Ik ben er helemaal klaar voor, ik heb mijn motor dik gepimpt Pics komen later, heb ik door iemand anders laten maken en wordt opgestuurd... hicham had de cam al geleend. En de voorvelg + uitlaatbocht heb ik eindelijk goed gepoetst dus dat is al een +10 pimbfactor voor mij.

Nou stuurt + remt ie eindelijkm weer teffus lekker @ nieuwe voorvorkkeeringen en en en en

Ah hell, stuur snel die pics op lijers, dan kan ik ze posten op FokMC

Eten

Deze week nog OSCO Oiler d'rop flexen en een nieuw bandje...
    + klaar voor de zomer om te ghummen.
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 16:04 schreef hollander172 het volgende:
    Zaterdagen zit ik vast, gisteren ook gebombardeerd tot secretaris van de club dus daar zal ook wel weer een hoop tijd in gaan zitten.
    Alsof je komt
    pi_36177002
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

mooi verhaal en goed bezig jij je besteed er tenminste de zorg aan die hij verdient en nu weet je zeker dat hij je voorlopig niet in de steek zal laten. en mocht het gebeuren is het tenminste geen achterstallig onderhoud,

respect dude
    Voelt goed, ik heb goede leermeesters tot nu toe die het voor doen

(Jij, Suomy en Robin - Laatste is dus die gast waar ik vandaag heen ben geweest )
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Gewoon tough love joh
    Oh ja, dat had ik moeten weten Doe het zelf ook
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef Gawaine het volgende:

[..]

OPM reed voorop, en ik had beter moeten weten

OPM & voorop rijden is nou niet bepaald de ideale combinatie
    pi_36177012
    ASDASDASDASDFAFADDFADD
    pi_36177029
    quote:
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

[afbeelding]
    Leuke foto's, wel jammer dat je nog lang niet mee kan rijden
    En dan toch al meer gereden dan Fulcrum
    pi_36177059
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:54 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

hey relnergert

ik heb begrepen dat ik bij jou moet zijn voor de Fullsize piccies van gisteren ?

Ben momenteel aan het eten dus komt later op de avond wel keej
    Kunnen we het meteen even over de bandjes hebben
      zondag 19 maart 2006 @ 19:57:23 #60
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36177066
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:51 schreef hicham het volgende:

[..]

Hoeerrrrrrrrrrrr
    [..]

Mijn post kwam misschien een beetje bot over maar ik bedoelde het goed Heb alleen nog een trauma van de A2 afdenderen met frisse wind voor een meet en dat vervolgens de meet al eindigt voordat ik door heb dat ie al begonne is

Uw inzet en initiatief worden in ieder geval gewaardeerd

Kutmarokkaan is btw met 1 r
    als je het goed gelezen had wist je van te voren dat het niet een volledig geplande route zou zijn

het was ook veels te koud daarvoor vandaag was veeeeel beter weer voor een beetje toeren
    Let's race
    Buienradar
    pi_36177087
    O ja,alles met dank aan de heren operators
    pi_36177108
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef richardgie het volgende:
    graag gedaan.
    pi_36177113
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:56 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Leuke foto's, wel jammer dat je nog lang niet mee kan rijden
    En dan toch al meer gereden dan Fulcrum
    Mwah reken er gewoon op dat ik binnen een maand klaarben met lessen, niet bepaald realistisch maar ben bang dat als ik dat mezelf niet voorhoud dat ik dan geestelijk instort
    pi_36177125
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:19 schreef hicham het volgende:
    Ben terug

Beunhazen zijn echt tof
    En je leert er zelf ook nog veel meer van.

Breng hem maar niet meer naar Horeon Beunen ftw.
    pi_36177142
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:54 schreef richardgie het volgende:

[..]

Had het even helemaal gehad,maar heb toen perongeluk een nieuw wachtwoord aangevraagd,en naar een verkeerd E-Mail adres laten sturen.Kon dus gewoon niet meer inloggen.Blijf de volgende keer maar met m'n tengels van dat soort knoppen af.De hele combinatie klopte niet meer,en ik wist niet meer waarin ik het veranderd had .
    De aanhouder wint

Leuk om je hier weer te zien Kom je alleen even gedag zeggen of ben je weer back in business en kom je regelmatig langshoppen voor een kopje
    pi_36177202
    beetje touren door het Westland naar Hoek van Holland? is dat iets?
    Doei.
    pi_36177234
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:57 schreef richardgie het volgende:
    O ja,alles met dank aan de heren operators
    Hey
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:58 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Mwah reken er gewoon op dat ik binnen een maand klaarben met lessen
    Dan heb ik mijn voorsprong al weer zo uitgebouwd dat je het niet meer in kunt halen
    pi_36177247
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:00 schreef Faithy het volgende:
    beetje touren door het Westland naar Hoek van Holland? is dat iets?
    Maakt niet uit waar, enige wat belangrijk is, is dat er delen in zitten met goed wegdek en bochtjes.
    pi_36177291
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Maakt niet uit waar, enige wat belangrijk is, is dat er delen in zitten met goed wegdek en bochtjes.
    nee, echt?
    Doei.
    pi_36177293
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Bochtjes
    pi_36177305
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef Gawaine het volgende:

[..]

De Dijk ? Die stonden laatst in Ahoy ... Ik ook trouwens
    pi_36177321
    pi_36177339
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:03 schreef Faithy het volgende:

nee, echt?
    Wrom vraag je het dan
      zondag 19 maart 2006 @ 20:04:24 #74
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36177344
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:57 schreef hicham het volgende:

[..]

Ben momenteel aan het eten dus komt later op de avond wel keej
    Kunnen we het meteen even over de bandjes hebben
    is goed ik ga zo even DVD'tje kijken dus het is zomaar mogelijk dat ik niet gelijk reageer
    Let's race
    Buienradar
    pi_36177349
    Doei.
    pi_36177380
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:04 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Wrom vraag je het dan
    misschien vind je hoek van holland wel heel stom!

dat kan toch?
    Doei.
    pi_36177384
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Hey
    [..]

Dan heb ik mijn voorsprong al weer zo uitgebouwd dat je het niet meer in kunt halen
    Zolang je niet weer uit je jasje knapt
    pi_36177390
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:03 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Bochtjes
    Mja kunnen jullie me weer zoek rijden zeker ... Lekker sociaal ...

Flauwe bochten en af en toe een lekker recht stukje is toch ook lekker
    pi_36177401
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef Faithy het volgende:

dat kan toch?
    Kvin jou volgens mij stom
    pi_36177424
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef kratjuh het volgende:

Mjah, zes lolly's en een tjop tjop erachteraan is ook niks he. Beetje afstand doet wel goed

En die stukken zitten er toch altijd wel tussen de leuke stukken.
    pi_36177436
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef hicham het volgende:

[..]

De aanhouder wint

Leuk om je hier weer te zien Kom je alleen even gedag zeggen of ben je weer back in business en kom je regelmatig langshoppen voor een kopje
    Ik zal wel regelmatig langs hoppen,alleen iets minder frequent dan voorheen(denk ik).Ben weer Full-time voor halve dagen aan het werk en heb er in m'n prive leventje ook een paar taken bij gekregen,maar moet van het jaar wel iets vaker gaan meeten
    pi_36177460
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Kvin jou volgens mij stom
    Doei.
    pi_36177476
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef Faithy het volgende:

[..]

dat kan toch?
    Holland is ook stom. Fryslân boppeeeee
    pi_36177506
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Kan je de onderdelen van de suzuki rijders oprapen
    pi_36177516
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:07 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

boer
    Doei.
    pi_36177542
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Kan je de onderdelen van de suzuki rijders oprapen
    Zeg, dat ik tassen heb betekent niet dat ik Gevonden Voorwerpen ga uithangen ..

pi_36177575
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:07 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Mooie provincie,alleen jammer van dat eigen taaltje he .
      zondag 19 maart 2006 @ 20:10:17 #88
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36177592
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Kan je de onderdelen van de suzuki Kawasaki rijders oprapen
    ff naar waarheid verbeterd
    Let's race
    Buienradar
    pi_36177599
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef Faithy het volgende:

[..]

boer

Artoeeeeeeeeee waar ben je, ze pest meeeeee buhuhu
    pi_36177610
    Maar ok, ff zonder dollen Fully

Waarom de neuk duurt het zolang dat die boer je leer nog steeds heeft. Zit ie al zijn ruk in een potje te verzamelen om hem daarmee schoon te maken ofzo?
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:07 schreef Faithy het volgende:
    pi_36177681
    allemaal en richardgie

het was wél leuk gisteren Okee helemaal voldaan was ik ook niet, maar het was nog best koud dus ik vond het wel prima.

Echt vet lekker om vandaag weer te rijden.

Het ging best wel goed. De potentie is er denk ik wel om dit jaar nog veel beter te gaan rijden. Door iets meer tegen te sturen en licht te gaan verzitten (helemaal durfde ik nog niet omdat het nou ook weer niet zo warm was en daarnaast omdat ik textiel aan had, niet dat ik verwacht dat ik meteen een knietje tegen de grond rijd, maar toch... ), ging ik volgens mij net een paar graden platter, dus ik ben weer dik tevreden. Het stuurde gewoon lekker scherp.

Het was ook lekker om weer eens met z'n tweeën te rijden. Het voordeel is dat we dan kunnen kijken hoe we rijden en we kunnen elkaar eventueel tips geven en natuurlijk elkaar aanmoedigen.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_36177684
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Zeg, dat ik tassen heb betekent niet dat ik Gevonden Voorwerpen ga uithangen ..

Wat voor functie vervul je dan?
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

pi_36177751
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:10 schreef worldpimber het volgende:
    Maar ok, ff zonder dollen Fully

Waarom de neuk duurt het zolang dat die boer je leer nog steeds heeft. Zit ie al zijn ruk in een potje te verzamelen om hem daarmee schoon te maken ofzo?
    ASFDADFDSADFASSDFDFSFASFF

Ja, dat weet ik ook niet heur
    pi_36177753
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Wat voor functie vervul je dan?
    Wielklem, aangenaam ..
    pi_36177778
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:

Gaat heen en sterf broekepoeper
    pi_36177789
    Hicham, tof dat je onderhoud nu helemaal gedaan is. Vet dat je de kleppen hebt kunnen laten stellen voor maar 75 Euro! Gepimpt en onderhoudsklaar dus.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_36177812
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:14 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Wielklem, aangenaam ..
    pi_36177823
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:14 schreef Fulcrum_X het volgende:

Ja, dat weet ik ook niet heur
    Cursus assertiviteit?

Slaat echt nergens op, gewoon op zijn muil raggen.
    Lijkt mij wel die gast, komt iemand een computer brengen maak ik hem pas de maand derop
    pi_36177903
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:14 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Wielklem, aangenaam ..

Doei.
      zondag 19 maart 2006 @ 20:18:49 #100
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36177919
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef Rausdouwer het volgende:
    allemaal en richardgie

het was wél leuk gisteren Okee helemaal voldaan was ik ook niet, maar het was nog best koud dus ik vond het wel prima.

Echt vet lekker om vandaag weer te rijden.

Het ging best wel goed. De potentie is er denk ik wel om dit jaar nog veel beter te gaan rijden. Door iets meer tegen te sturen en licht te gaan verzitten (helemaal durfde ik nog niet omdat het nou ook weer niet zo warm was en daarnaast omdat ik textiel aan had, niet dat ik verwacht dat ik meteen een knietje tegen de grond rijd, maar toch... ), ging ik volgens mij net een paar graden platter, dus ik ben weer dik tevreden. Het stuurde gewoon lekker scherp.

Het was ook lekker om weer eens met z'n tweeën te rijden. Het voordeel is dat we dan kunnen kijken hoe we rijden en we kunnen elkaar eventueel tips geven en natuurlijk elkaar aanmoedigen.
    het was erg leuk vandaag mijn bandje is weer rond en daarmee gingen de bochten ook weer zoals ik wilde wel even een klein benauwd momentje gehad we reden richting een rotonde waar we rechtsaf moesten, en omdat er niemand aankwam ging ik lekker enthausiast de bocht door en net op het moment dat ik de rotonde afreed stapte mijn achterband een kleine 10 cm opzei was op zich geen probleem omdat hij gelijk grip kreeg en ik de vaart er goed in had zitten,

bij de volgende rotonde toch maar ietsjes rustiger erover heen gecrossed
    kort daarna was ik zijstapje alweer vergeten dus toen ging het weer lekker vlot
    Let's race
    Buienradar
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')