Whehe, misschien heeft het iets te maken met het feit dat ze dan in die landen onthoofd worden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:03 schreef dvdk het volgende:
- verkachtingen dalen. In moslim landen heb je bijna geen verkrachtingen omdat mannen niet in de verleiding komen omdat vrouwen bedekt zijn. Het is gewoon een feit.
- Er zijn minder echtscheidingen, net als in moslim landen...weer voor dezelfde reden, mannen komen niet in de verleiding om te gaan rotzooien met een getrouwde vrouw als ze bedekt is...en de vrouw op haar beurt hoeft niet meer bang te zijn verleidt te worden door players.
Ook in India bv. Daar worden mensen niet onthoofd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:05 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Whehe, misschien heeft het iets te maken met het feit dat ze dan in die landen onthoofd worden.
In India dragen ze hoofdoekjes niet dezelfde manier als in Moslim-landen. Daar sta je van te kijken hoeveel bloot de vrouwen daar nog prijs geven.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:06 schreef dvdk het volgende:
[..]
Ook in India bv. Daar worden mensen niet onthoofd.
Nee alleen met zoutzuur overgotenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:06 schreef dvdk het volgende:
[..]
Ook in India bv. Daar worden mensen niet onthoofd.
Haha, dit is op zeker de meest effectieve oplossing.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:11 schreef ethiraseth het volgende:
Of we laten alle mannen geblinddoekt over straat lopen onder begeleiding van een vrouw. Dan kunnen ze ook niet meer in de verleiding komen!
probleem is alleen dat we geblindoekt niet huizen kunnen bouwen en straten aanleggen etc.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Haha, dit is op zeker de meest effectieve oplossing.![]()
Mannen werken natuurlijk in afgeschermde gebieden waarbij ze zowieso geen vrouwen kunnen aanschouwen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:14 schreef dvdk het volgende:
[..]
probleem is alleen dat we geblindoekt niet huizen kunnen bouwen en straten aanleggen etc.
Het is nogal onpraktisch. Een hoofdoek verhindert arbeidsproductiviteit niet. Een blinddoek daarentegen wel.
in welk opzicht?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:52 schreef DionysuZ het volgende:
nadeel: grove inperking van persoonlijke vrijheid.
hey man laat vrouwen lekker hoe ze zijn. als ik door de stad loop wil ik ook zo nu en dan even vleeskeurend rond kunnen kijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:03 schreef dvdk het volgende:
...........................
Er zijn gewoon geen nadelen.
....................
Wie is het met me eens.
mvg
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:03 schreef dvdk het volgende:
namellijk:
- verkachtingen dalen. In moslim landen heb je bijna geen verkrachtingen omdat mannen niet in de verleiding komen omdat vrouwen bedekt zijn. Het is gewoon een feit.
>>> Mannen zijn daar zo slecht te vertrouwen dat vrouwen niet alleen van huis kunnen.
- Er zijn minder echtscheidingen, net als in moslim landen...weer voor dezelfde reden, mannen komen niet in de verleiding om te gaan rotzooien met een getrouwde vrouw als ze bedekt is...en de vrouw op haar beurt hoeft niet meer bang te zijn verleidt te worden door players.
>>> Angst om verstoten te worden is eerder de oorzaak van het lage aantal echtscheidingen. Idem dito is zwaar christelijke kringen overigens.
- hoofddoeken zijn bevordelijk voor de volksgezondheid! Met dit koude weer als je gesport hebt bijvoorbeeld en je komt op straat zonder hoofdoek, met je natte kop, kan je kou vatten!
Dus het dragen van een hoofddoek zorgt er ook voor dat het zorgstelsel minder wordt belast!
>>>![]()
je zegt 'vlees keurend naar vrouwen kijken' en iets over 'neuken' in je post...over vrouwen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:58 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey man laat vrouwen lekker hoe ze zijn. als ik door de stad loop wil ik ook zo nu en dan even vleeskeurend rond kunnen kijken.
als je naar de kroeg gaat is het ook fijner om tegen een mooie meid aan te praten en daar naast wakker te worden(als je geluk hebt)
als de volgende ochtend als maar afwachten wat je mee hebt genomen.
voor mensen die er niet tegen kunnen dat er naar hun vrouw/ vriendin gekeken word.
(emigreer naar een onbewoond wereld deel, maar val ons niet lastig )
nee een hoofd-doek das lief.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:11 schreef dvdk het volgende:
[..]
je zegt 'vlees keurend naar vrouwen kijken' en iets over 'neuken' in je post...over vrouwen.
Laat weer duidelijk zien hoe respectloos sommige mensen over vrouwen denken....
triest hoor.
quote:
ik niet, zoek eens artiekelen in deense kranten, daar spreken ze over verkrachtingsgolven door moslimmannen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:03 schreef dvdk het volgende:
Wie is het met me eens.
mvg
Als ik er voor kies om in m'n blote kont op straat te lopen dan vlieg ik ook de cel in. In principe is het hetzelfde concept.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:16 schreef DionysuZ het volgende:
en als de vrouw er nou voor zou kiezen om het hoofddoekje af te doen en gewoon zonder de straat op te gaan? gevangenisstraf?
van mij mag iedereen in z'n blote reet over straat. Ik vind de regelgeving idd te streng.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:18 schreef dvdk het volgende:
[..]
Als ik er voor kies om in m'n blote kont op straat te lopen dan vlieg ik ook de cel in. In principe is het hetzelfde concept.
Om op je vraag te antwoorden, idd ja...ze moeten zich aan de wet houden.
hey maar dan wel max tot 30 jaar oud.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:20 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
van mij mag iedereen in z'n blote reet over straat. Ik vind de regelgeving idd te streng.
Mannen met een hoofddoek gaan niet automatisch op Johnny Depp lijkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:53 schreef Karina het volgende:
Mannen met hoofddoek daarentegen zijn![]()
[afbeelding][afbeelding]
Dus ik stel voor dat mannen voortaan OOK met een hoofddoek moeten lopen.
ik denk alleen, helaas voor jou, dat de sharia niet echt iets westers is of wat hier zou passen. wat jij?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:29 schreef Relmarokkaan het volgende:
Het beste is als heel de Sharia wordt ingevoerd. Crimininaliteit daalt en de straffen zullen soortgelijks zijn als de reacties op de FP.
En mannen worden dan eindelijk weer de baas. Opzouten met die gefeminiseerde samenleving!![]()
Ja op dit moment is het niet haalbaar. Dus je moet nog even geduld hebben.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk alleen, helaas voor jou, dat de sharia niet echt iets westers is of wat hier zou passen. wat jij?
quote:Op zondag 19 maart 2006 10:36 schreef Relmarokkaan het volgende:
[..]
Ja op dit moment is het niet haalbaar. Dus je moet nog even geduld hebben.
Integreren? Bij mij houd integreren op als ik de taal heb geleerd. De omgeving moet zich maar aan mij aanpassen!quote:Op zondag 19 maart 2006 10:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
ga jij dan in de tussentijd lekker integreren? moet wel een beetje van twee kantjes komen heur.
idd. maar hey come on, het is toch vermakelijk zon rellertje in da house?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
'Relmarokkaan'.![]()
Wat een nepprofiel heb jij zeg.
Waar slaat dat op? Ipv de reactie ga je in op mijn nickname?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd. maar hey come on, het is toch vermakelijk zon rellertje in da house?
Kom op zeg, je hele profiel is lachwekkend en niet serieus te nemen.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:01 schreef Relmarokkaan het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Ipv de reactie ga je in op mijn nickname?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |