ik heb meer zin om die gast aan stukken te gaan hakken met jouw bijlquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom dan gewoon als julie het ook jammer vinden
Of is kasten in de fik steken niet meer leuk
Zou toch geweldig zijn, gewoon bij hem aanbellen, zeggen "Dat zijn geen grappen he?" en weer weg gaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb meer zin om die gast aan stukken te gaan hakken met jouw bijl
We hebben nog 1 seconde getwijfeld om met beide 155's naar Alexxxxx te rijdenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik zou ook zeggen: wat is 300km nu, totdat ik moet afrekenen aan de pomper moet wel Euro 98/Vpower oid in
Dat is de truuk, ze een flink schuldgevoel aanpraten !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht dat ik eindelijk voor het eerst een nachtfoto van een 155 kon gaan maken
* Alexxxxx stopt zijn statief weer terug in de koffer
je mag het niet zeggen. MAAR TERING WAT IS DAT WIJF VIES EN LELIJK ZEGquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo, er zijn erger dingen.....
Zo heeft Sara Raats bijvoorbeeld besloten een fok pauze in te lassenDrie keer raden waar ze nu zit
je mag het best zeggen, want je hebt gelijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je mag het niet zeggen. MAAR TERING WAT IS DAT WIJF VIES EN LELIJK ZEG
BoJoquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:06 schreef PeuRac het volgende:
Ga gewoon met Alfisti, anders zitten jullie toch de hele avond thuis![]()
zolang ze mijn pakje maar niet meenemenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, BoJo en Alfisti: julie krijgen dus gratis beschuit en toast mee naar huis he?![]()
houdbaar t/m april, dus dan moet je snel zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang ze mijn pakje maar niet meenemen![]()
Nah Alexxxx, Bara is er over 2 uurtjesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Zelfs ik zou van uit zeeland naar friesland rijden... amsterdam ligt op de helft man
Bij wijze van spreken dus he...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nah Alexxxx, Bara is er over 2 uurtjes![]()
Ja maar Bara is niet zo tof als jij en Alfistiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nah Alexxxx, Bara is er over 2 uurtjes![]()
Alfristi mag niet van zijn vriendinquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar Bara is niet zo tof als jij en Alfisti![]()
Mietje, als jullie allemaal niet gaan, ga ik wel, maar dat doen jullie alex niet aan den ikquote:
WTF, nu al?quote:
Je kent me helemaal nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar Bara is niet zo tof als jij en Alfisti![]()
Ik haal de bijl vast uit het vet, make my day!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mietje, als jullie allemaal niet gaan, ga ik wel, maar dat doen jullie alex niet aan den ik
Inderdaad niet!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mietje, als jullie allemaal niet gaan, ga ik wel, maar dat doen jullie alex niet aan den ik
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:18 schreef Hugster het volgende:
vorige week...
[afbeelding]
"Je weet wel zeker dat het 16"erz zijn eh!! Dat ze niet als ik éénmaal bij je ben een andere maat blijken te zijn"
Hij:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WTF, nu al?straks moet z'n Q4 ook nog pleitte voor een Opel Astra of VW Golf
![]()
Het vrouwtje zegt: Nee!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
voor 20 euro each zitten jullie bij alex op de bank man!
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het vrouwtje zegt: Nee!
Daarom ben ik vrijgezel![]()
tsja... sorryquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik eet de borrelballen en roze koeken zelf wel op
je was alweer lekker wat zieltjes aan het vertrappen gij snodaard!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
grapje over alfristi zijn vriendin enzo... ik voel alweer misverstanden opkomen![]()
Dan had ik niet voor niks gestofzogen en bborrelballen gekochtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
Zo Bo, anders ben je even hard en diep genaaid![]()
Maar wel beter dat hij het je nu laat weten ipv wanneer je daar in dat gat aangekomen was
Ik heb veel vreemde vervoegingen van "stofzuigen" gezien, maar dit slaat allesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan had ik niet voor niks gestofzogen en bborrelballen gekocht
stof gezoogd is mn favorietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb veel vreemde vervoegingen van "stofzuigen" gezien, maar dit slaat alles
das dan ook het enige pluspuntjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
Zo Bo, anders ben je even hard en diep genaaid![]()
Maar wel beter dat hij het je nu laat weten ipv wanneer je daar in dat gat aangekomen was
kom je bij ons langsquote:
Betere vraag is. waarom heb jij breezah meisjes in je msnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:46 schreef PeuRac het volgende:
waarom hebben al die breezah meisjes namen als: 'my sexy boy is so cute' 'this love is unbreakable' 'IDHVAJ IHHZVIJ' enz (en vraag me niet wat die afkortingen betekenen) zelfs als ze GEEN vriendje hebben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:46 schreef PeuRac het volgende:
waarom hebben al die breezah meisjes namen als: 'my sexy boy is so cute' 'this love is unbreakable' 'IDHVAJ IHHZVIJ' enz (en vraag me niet wat die afkortingen betekenen) zelfs als ze GEEN vriendje hebben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Betere vraag is. waarom heb jij breezah meisjes in je msn![]()
gewoon blokken en uit je msn lijst halen, hoef je je het ook niet meer af te vragenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:46 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Ik had er pas 1 waarvan de MSN-naam niet in m'n beeldscherm pastequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:46 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Als iemand zou roepen dat het een prototype is van de 147 zou ik niet verbaast zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Laat ik het z zeggen: tis geen Alfa volgens mij
ik heb ook een msn lijst hoor. niet zo bijzonderquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:50 schreef PeuRac het volgende:
Wel ik heb nichtjes, de ex van mn broertje, t zusje van een vriend, enz
^^^ with stupidquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: tis geen Alfa volgens mij
Was meer in reactie op ook_gek en Alexxxxquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:00 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb ook een msn lijst hoor. niet zo bijzonder
Daar wordt het een stuk geiler van jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb mijn lesje geleerd, ik censureer mn vieze plaatjes
Hier doe je het voor ehquote:
quote:Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 6 Geregisteerd, 0 verborgen en 7 gasten
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
Nee, dit keer was ik gewoon echt benieuwd wat het isquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier doe je het voor eh
[..]
moest gewoon even reagerenquote:
Mwoehahaha DAT HOOFD !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
Je ziet niksquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:12 schreef ThaFreak het volgende:
houden we dat soort foto's achterwege aub!
het gaat om de manier waarop, dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom? De lichaamsdelen die niet mogen zijn vakkundig weggewerkt
Dat was ook censuurquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gaat om de manier waarop, dat weet jij ook wel.
Dus we moeten allemaal maar buigen voor jouw smaakquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
ach komop man dat soort foto's zijn totaal niet funny oid![]()
Het beleid aan de kaak stellen mag toch wel?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gaat om de manier waarop, dat weet jij ook wel.
het blauw overheerst je persoonlijk mening, jammerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
Dus we moeten allemaal maar buigen voor jouw smakeloosheidquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus we moeten allemaal maar buigen voor jouw smaak
Nee tot ik er achter kwam van wie het hoofd was.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het beleid aan de kaak stellen mag toch wel?
En jij vond het ook maar wat te leuk tot TF je vertelde dat dit niet mag
Spiegelen is een teken van zwakte.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus we moeten allemaal maar buigen voor jouw smakeloosheid
Mening.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
Toen lag je helemaal dubbel, om vervolgens met tranen in je ogen, streng proberen te doenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee tot ik er achter kwam van wie het hoofd was.
alsof je niet wist hoe hij eruit zietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Komop man, je kent dat schilverige koppie maar dondersgoed.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mening + blauw is feitquote:
Hij is eerst op z'n vingertjes getikt door TFquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toen lag je helemaal dubbel, om vervolgens met tranen in je ogen, streng proberen te doen
de enige kop hier die ik ken is die van BoJo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Komop man, je kent dat schilverige koppie maar dondersgoed.
Nu niet schijnheilig gaan lopen doen
Er lezen FA's mee?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige kop hier die ik ken is die van BoJo.
in dit geval wel!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
het blauw overheerst je persoonlijk mening, jammer
Nee, alle FA's zijn naar de A/SA/FA meetingquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er lezen FA's mee?
Ik schijt op schijnheiligheid
Er was een balkjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in dit geval wel!
met userfoto's kutten zoals dat plaatje ook al zijn ze gecensureerd vind ik gewoon totaal niet grappig!
en dat zal ik bij iedereen doen ongeacht wie het dan ook is!!
En als ik jouw hoofd nu op dat van een smurf plak? Haal je hem dan ook weg?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in dit geval wel!
met userfoto's kutten zoals dat plaatje ook al zijn ze gecensureerd vind ik gewoon totaal niet grappig!
en dat zal ik bij iedereen doen ongeacht wie het dan ook is!!
Wat stellen jullie je aan vandaag dan manquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, alle FA's zijn naar de A/SA/FA meeting
Idd, en dan mag je er ook altijd nog bijzeggen dat het gaat om Dhr Robbie K.G.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er was een balkjeDat is een journalistiek middel om mensen onherkenbaar te maken
Tenzij die vis een user hier is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat stellen jullie je aan vandaag dan manAls ik een naakte Katja Schuurman met een vis tussen d'r benen post zeurt er niemand
heb je lekker pech gehad!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat Italiaanse doordrammerige bevalt me momenteel maar niets
Je bent even terug in je "naaanaananaaanaaa ik ben klein en jij bent groot en dat is niet eerlijk maaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr ik heb lekker edit-rechten dus ik ben meer dan jij" - periode?quote:
Wat die grote beer zegtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:24 schreef Hugster het volgende:
pfff de schijnheiligheid druipt eraf hier
Zeg dan gewoon dat je hem leuk vind maar dat je als mod zijnde dit echt niet kan laten staan i.v.m. de policy. Alexxxx, ik geloof er werkelijk geen zak van dat jij niet weet R. K. G. eruit ziet
je zit te zeiken over doordrammen en wat zit je zelf te doen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent even terug in je "naaanaananaaanaaa ik ben klein en jij bent groot en dat is niet eerlijk maaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr ik heb lekker edit-rechten dus ik ben meer dan jij" - periode?
Dat is een trucje van je om achteraf op terug te kunnen vallen. Ik heb je vaker dit soort fratsen uit zien halen in reply's op posts die mogelijk niet door de beugel kunnen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik wist wie het is.... Zou ik dan vragen wie het is?
Dat was gewoon weer politiek correct geouwehoerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik wist wie het is.... Zou ik dan vragen wie het is?
EJ GODVERDOMME IK HAD TOESTEMMING VAN DE BETREFFENDE USER!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
note +1
zie ik nu pas.....aka pech gehad 14.gifquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
EJ GODVERDOMME IK HAD TOESTEMMING VAN DE BETREFFENDE USER!
dat klopt als een bus (889 in dit geval)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:31 schreef ook_gek het volgende:
Beter voor lul staan. Dan te boek staan als iemand zonder humor
Nu wel je excuus aanbiedenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zie ik nu pas.....aka pech gehad 14.gif
Bekrompen jochiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zie ik nu pas.....aka pech gehad 14.gif
Ze zijn inderdaad heerlijk stil nuquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:33 schreef Hugster het volgende:
kansloze schijnvertoning van de mods hier.
Graag gemaaktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, zoals de meesten wel weten is de foto natuurlijk Copyright Sjoewe![]()
Banform invullenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad heerlijk stil nu
quote:
vind je het gekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad heerlijk stil nu
Stoer doen en te beroerd zijn om je fouten toe te geven, lekker bezig petje afquote:
Ik gok nog steeds op Zwitsal.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:34 schreef Sjoewe het volgende:
Wat voor vet is dat nou?
grappemakerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
vind je het gekHet gaan van schijnheilig naar kinderachtig en weer terug. Echt katten in het nood die doodsbang zijn om op hun vingers getikt te worden
kan ook nivea zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik gok nog steeds op Zwitsal.
Wat jij?
[afbeelding]
Niveaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik gok nog steeds op Zwitsal.
Wat jij?
[afbeelding]
en dan moet die note wegquote:
Dat doen ze niet, en Alexxxx komt straks ineens posten "HOI DAAR BEN IK WEER, HEB IK NOG IETS GEMIST?"quote:
Nee hoor ik lurk lekker mee, en val van de ene verbazing in de anderequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, en Alexxxx komt straks ineens posten "HOI DAAR BEN IK WEER, HEB IK NOG IETS GEMIST?"
Terwijl ie eigenlijk met z'n pik in z'n hand zit mee te lurkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, en Alexxxx komt straks ineens posten "HOI DAAR BEN IK WEER, HEB IK NOG IETS GEMIST?"
"BOEHOE IK HEB EEN NOTEquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en dan moet die note weg![]()
geen fucking way dat ik een note bij je weghaal!!!
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Terwijl ie eigenlijk met z'n pik in z'n hand zit mee te lurken
+8 profetischquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor ik lurk lekker mee, en val van de ene verbazing in de andere
maar ik weet natuurlijk niets over de lubcricerende werken van Niveaquote:
En je bent te schijterig iets te zeggen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor ik lurk lekker mee, en val van de ene verbazing in de andere
waarom zou ik in godsnaam op de vingers getikt moeten en worden en waarom zou ik daar ik godsnaam bang voor moeten zijn!quote:
Jij doet zo trietst over een bol wijf dat op het gezicht van een gast zit met peu's hoofd als censuur middelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waarom zou ik in godsnaam op de vingers getikt moeten en worden en waarom zou ik daar ik godsnaam bang voor moeten zijn!
WHEHEHEquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:40 schreef PeuRac het volgende:
ik vind dat gejank eigenlijk wel humoristischkan ik er toch nog om lachen
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"BOEHOE IK HEB EEN NOTE![]()
![]()
"
Alsof IEMAND zich daar druk om maakt
Als ik geen nuttige bijdrage kan leveren in een discussie prefereer ik vaak te zwijgen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En je bent te schijterig iets te zeggen?
ZELFS PEU SCHOPT JE VAN JE VOETSTUKquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:40 schreef PeuRac het volgende:
ik vind dat gejank eigenlijk wel humoristischkan ik er toch nog om lachen
![]()
No way, wanneer je wakker bent ben je aan het posten, dit slaat nergens opquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik geen nuttige bijdrage kan leveren in een discussie prefereer ik vaak te zwijgen.
ja dus, ik ben doodsbenauwd... voor .... waarvoor?![]()
ja omdat die foto niet kan en mag!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij doet zo trietst over een bol wijf dat op het gezicht van een gast zit met peu's hoofd als censuur middel
Jammer genoeg voor jou bedoelde ik dat kinderachtige gedoe van je, als je de genzen uit probeert dan kan je een keer te ver gaan. Face it.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ZELFS PEU SCHOPT JE VAN JE VOETSTUK![]()
![]()
!
Ik ben ondertussen ook nog bezig te zoeken wat Alfistei voor raadsel heeftquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
No way, wanneer je wakker bent ben je aan het posten, dit slaat nergens op
wat een kutsmoesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om jou lekker agressief te laten reageren.
Zelfs het origineel is niet tegen de policyquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja omdat die foto niet kan en mag!
en daarop zitten jullie te drammen als een stel kleine kinderen waarvan de speen is afgepakt!
Ach jochie toch, heb je een door anderen opgezette mini-rel nodig om mij zwart te maken?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer genoeg voor jou bedoelde ik dat kinderachtige gedoe van je, als je de genzen uit probeert dan kan je een keer te ver gaan. Face it.
Grenzenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer genoeg voor jou bedoelde ik dat kinderachtige gedoe van je, als je de genzen uit probeert dan kan je een keer te ver gaan. Face it.
Dat zegt een agent ookquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat een kutsmoes![]()
heb je nog betere of ben je nog aan het denken!
Als ik jou toestemming geef welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou graag de MSN-log van Sjoewe en mij hier willen posten maar ja.
DAT MAG OOK NIET VOLGENS DE POLICY![]()
![]()
BOEHOE
![]()
![]()
Ik had je hoger ingeschatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook nog bezig te zoeken wat Alfistei voor raadsel heeft
Want ik vind het hier maar saai nu
had je het origineel moeten posten!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zelfs het origineel is niet tegen de policy
Ik maak je niet zwart, dat kan je zelf veel beterquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach jochie toch, heb je een door anderen opgezette mini-rel nodig om mij zwart te maken?
MAar dan moet je wel even dat stuk over je weet wel eruit knippenquote:
je moet doen wat je niet laten kunt, doe ik lekker ookquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou graag de MSN-log van Sjoewe en mij hier willen posten maar ja.
DAT MAG OOK NIET VOLGENS DE POLICY![]()
![]()
BOEHOE
![]()
![]()
Je hebt een lesje "wat je zegt ben je zelf" gevolgd?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik maak je niet zwart, dat kan je zelf veel beter
Ohjah, had ik bijna de log gepostquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
MAar dan moet je wel even dat stuk over je weet wel eruit knippen
ik lijk op die in het rooie t-shirtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Als ik dit post, word ik dan ook gebanned omdat ik de holocaust ontken?
Nee hoor, ik handel naar voorbeeld.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt een lesje "wat je zegt ben je zelf" gevolgd?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je moet doen wat je niet laten kunt, doe ik lekker ook![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
had je het origineel moeten posten!
Je eigen spiegelbeeld?quote:
nee en nee eigenlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En je bent er nog trots op ook?
Heb jij een heel zwaar leven?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Als ik dit post, word ik dan ook gebanned omdat ik de holocaust ontken?
Wat wil je zeggen met Il Duce?quote:
typ ik iets dan???quote:
Als ik handel naar een voorbeeld, hoeft dat niet te betekenen dat ik hem/haar hoog heb. Verder doet het er niet toe.quote:
Problemen nee hoor. Ik had alleen gehoopt dat ik hier een legale reden gepresenteerd kreeg om je een smerige fascist te noemen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
typ ik iets dan???
problemen mee???
gooi het ermaar uit
quote:
quote:Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
Die heeft al 3873 keer in de SC gestaanquote:
Geilquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
Een vies ventje, was die Mussolini....
Over vies gesproken...
[afbeelding]
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:58 schreef PeuRac het volgende:
Gadver, die is echt te ranzig gewoon Herman![]()
En die kwam via de neusgaten weer naar buiten?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:59 schreef Klonk het volgende:
ik zit net met een schaaltje chocoladevla voor m'n neus
Dan weet je nu hoe het gemaakt wordtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:59 schreef Klonk het volgende:
ik zit net met een schaaltje chocoladevla voor m'n neus
waarom zou iemand daarom een fascist zijn, hij heeft toch erg veel goeds gedaan voor Italie!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Problemen nee hoor. Ik had alleen gehoopt dat ik hier een legale reden gepresenteerd kreeg om je een smerige fascist te noemen.![]()
ik hoef het even niet meerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan weet je nu hoe het gemaakt wordt
Whahahahaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waarom zou iemand daarom een fascist zijn, hij heeft toch erg veel goeds gedaan voor Italie!
Tuurlijk zijn sommige van zijn gedachtes erg fout dat ontken ik niet!
hij had wel een mooie plek uitgekozen om een vakantiehuisje te bouwenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WhahahahaHAHAHAHAHA ja en Hitler wilde eigenlijk wereldvrede
Niet dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over zijn ideeen en gedachtes over sommige dingen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vraag een duitser die de 2e wereld oorlog en vooral de periode er vlak voor, heeft meegemaakt en hij/zij zal je zeggen dat Hitler een geweldig staatshoofd was, met helaas een paar verkeerde ideeën.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
joah beetje schoppen, beetje nep-notes uitdelen, beetje rellen!quote:
Wil je een potje discusieren over Italiaans fascime, ok, dan pak ik mn literatuur er weer even bij..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over zijn ideeen en gedachtes over sommige dingen!
ik zeg alleen dat hij best veel goede dingen voor/in italie heeft gedaan!
Neeeequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag een duitser die de 2e wereld oorlog en vooral de periode er vlak voor, heeft meegemaakt en hij/zij zal je zeggen dat Hitler een geweldig staatshoofd was, met helaas een paar verkeerde ideeën.
Ik ben blij dat jij het ook naar je zin hebtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
joah beetje schoppen, beetje nep-notes uitdelen, beetje rellen!
tis weer een leuke slowchat![]()
ja precies. En ik leer weer van jouquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zou graag willen dat ik net zo slim was als Peu is, niet te geloven wat heeft die jongen een algemene kennis
Zelfs dingen die ECHT NIEMAND weet, jaha, die weet hij gewoon, zo fijn is dat... Peu wat ben ik blij dat ik via deze manier met jou mag communiceren
Heb je nog een film gezien met een paarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
Het is weer gezellig
Altijd dezelfde personen ook
Ik was eerstquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik stop met GESCHIEDENIS studeren en ik ga bij Peu in de leer
Nee jij?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je nog een film gezien met een paarlekkere
wijven
erin?
Zeggen dat Mussolini goede dingen deed voor Italië is net zoiets als beweren dat je met roken kanker geneestquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik was eerst
M'n berichten komen weer niet aan btw![]()
het was pas een verrassing geweest als je een vliegtuig OP ging maken terwijl deze nog op 295 reacties zatquote:
Dat zijn altijd heerlijke SC'squote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
Zal ik gewoon om het gekloot van vanavond compleet te maken ook maar even met een nieuwe SC komen dan?
bij elkaar opgeteld meerderjarig, dus legaal om een triootje mee te doenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:13 schreef ook_gek het volgende:
oeh oeh oeh er zijn 2 meisjes van 15 onderweg hier heen
heb ik ook geleerd van peu
ik heb een auto op gemaakt met 890 pkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het was pas een verrassing geweest als je een vliegtuig OP ging maken terwijl deze nog op 295 reacties zat![]()
![]()
zo af en toe een beetje schoppen moet kunnen tochquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het ook naar je zin hebt
Zit je me nu in de maling te nemen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeggen dat Mussolini goede dingen deed voor Italië is net zoiets als beweren dat je met roken kanker geneest
Aanmoedigen van illegale seksuele activiteitenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij elkaar opgeteld meerderjarig, dus legaal om een triootje mee te doen
Ach, meneer heeft weer ergens een kennisje opgedoken?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Weet je Sjoewe, jij kent misschien de feiten, maar het kennen van mensen die het hebben meegemaakt is iets wat je zeker weten nooit meer vergeet.
nee man, kan nooit genoeg vinden om jou ongelijk te bewijzenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wil je een potje discusieren over Italiaans fascime, ok, dan pak ik mn literatuur er weer even bij..
[afbeelding]
Je opa was een NSBér?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Weet je Sjoewe, jij kent misschien de feiten, maar het kennen van mensen die het hebben meegemaakt is iets wat je zeker weten nooit meer vergeet.
omg hou me vastquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Ik zit ook vol passie enzo..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee maar jij weet het altijd zo vol passie te brengen
nee, wel eens een hele stellingquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:15 schreef lipje het volgende:
Alexxxxx heb je wel eens drie pallets wijn naar beneden horen vallen?
Wat mij betreft wel jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zo af en toe een beetje schoppen moet kunnen toch![]()
Dat zou ik maar niet doen neequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee man, kan nooit genoeg vinden om jou ongelijk te bewijzen![]()
mooi toch?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
oh god eindleijk weer een strijd om wie de Op krijgt_____________
Waar maak je dat uit op?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel ja
Maar mijnheer Bara is nog steeds boos op me geloof ik
van drie hoog?quote:
aaaaaaaah straks weer verder rellenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel ja
Maar mijnheer Bara is nog steeds boos op me geloof ik
Dat is dan heel fijn want ik vind jou een typisch eenzaam rukkertje zonder levenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op?
Boos ben ik nooit geweest, ik mag je gewoon niet zo
Hij hapt niet zo drukquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaaaaaaah straks weer verder rellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |