dat klopt als een bus (889 in dit geval)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:31 schreef ook_gek het volgende:
Beter voor lul staan. Dan te boek staan als iemand zonder humor
Nu wel je excuus aanbiedenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zie ik nu pas.....aka pech gehad 14.gif
Bekrompen jochiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zie ik nu pas.....aka pech gehad 14.gif
Ze zijn inderdaad heerlijk stil nuquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:33 schreef Hugster het volgende:
kansloze schijnvertoning van de mods hier.
Graag gemaaktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, zoals de meesten wel weten is de foto natuurlijk Copyright Sjoewe![]()
Banform invullenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad heerlijk stil nu
quote:
vind je het gekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad heerlijk stil nu
Stoer doen en te beroerd zijn om je fouten toe te geven, lekker bezig petje afquote:
Ik gok nog steeds op Zwitsal.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:34 schreef Sjoewe het volgende:
Wat voor vet is dat nou?
grappemakerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
vind je het gekHet gaan van schijnheilig naar kinderachtig en weer terug. Echt katten in het nood die doodsbang zijn om op hun vingers getikt te worden
kan ook nivea zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik gok nog steeds op Zwitsal.
Wat jij?
[afbeelding]
Niveaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik gok nog steeds op Zwitsal.
Wat jij?
[afbeelding]
en dan moet die note wegquote:
Dat doen ze niet, en Alexxxx komt straks ineens posten "HOI DAAR BEN IK WEER, HEB IK NOG IETS GEMIST?"quote:
Nee hoor ik lurk lekker mee, en val van de ene verbazing in de anderequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, en Alexxxx komt straks ineens posten "HOI DAAR BEN IK WEER, HEB IK NOG IETS GEMIST?"
Terwijl ie eigenlijk met z'n pik in z'n hand zit mee te lurkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, en Alexxxx komt straks ineens posten "HOI DAAR BEN IK WEER, HEB IK NOG IETS GEMIST?"
"BOEHOE IK HEB EEN NOTEquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en dan moet die note weg![]()
geen fucking way dat ik een note bij je weghaal!!!
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Terwijl ie eigenlijk met z'n pik in z'n hand zit mee te lurken
+8 profetischquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor ik lurk lekker mee, en val van de ene verbazing in de andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |