Betere vraag is. waarom heb jij breezah meisjes in je msnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:46 schreef PeuRac het volgende:
waarom hebben al die breezah meisjes namen als: 'my sexy boy is so cute' 'this love is unbreakable' 'IDHVAJ IHHZVIJ' enz (en vraag me niet wat die afkortingen betekenen) zelfs als ze GEEN vriendje hebben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:46 schreef PeuRac het volgende:
waarom hebben al die breezah meisjes namen als: 'my sexy boy is so cute' 'this love is unbreakable' 'IDHVAJ IHHZVIJ' enz (en vraag me niet wat die afkortingen betekenen) zelfs als ze GEEN vriendje hebben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Betere vraag is. waarom heb jij breezah meisjes in je msn![]()
gewoon blokken en uit je msn lijst halen, hoef je je het ook niet meer af te vragenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:46 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Ik had er pas 1 waarvan de MSN-naam niet in m'n beeldscherm pastequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:46 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Als iemand zou roepen dat het een prototype is van de 147 zou ik niet verbaast zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Laat ik het z zeggen: tis geen Alfa volgens mij
ik heb ook een msn lijst hoor. niet zo bijzonderquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:50 schreef PeuRac het volgende:
Wel ik heb nichtjes, de ex van mn broertje, t zusje van een vriend, enz
^^^ with stupidquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: tis geen Alfa volgens mij
Was meer in reactie op ook_gek en Alexxxxquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:00 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb ook een msn lijst hoor. niet zo bijzonder
Daar wordt het een stuk geiler van jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb mijn lesje geleerd, ik censureer mn vieze plaatjes
Hier doe je het voor ehquote:
quote:Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 6 Geregisteerd, 0 verborgen en 7 gasten
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
Nee, dit keer was ik gewoon echt benieuwd wat het isquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier doe je het voor eh
[..]
moest gewoon even reagerenquote:
Mwoehahaha DAT HOOFD !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |