quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:06 schreef PeuRac het volgende:
Ga gewoon met Alfisti, anders zitten jullie toch de hele avond thuis![]()
zolang ze mijn pakje maar niet meenemenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, BoJo en Alfisti: julie krijgen dus gratis beschuit en toast mee naar huis he?![]()
houdbaar t/m april, dus dan moet je snel zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang ze mijn pakje maar niet meenemen![]()
Nah Alexxxx, Bara is er over 2 uurtjesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Zelfs ik zou van uit zeeland naar friesland rijden... amsterdam ligt op de helft man
Bij wijze van spreken dus he...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nah Alexxxx, Bara is er over 2 uurtjes![]()
Ja maar Bara is niet zo tof als jij en Alfistiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nah Alexxxx, Bara is er over 2 uurtjes![]()
Alfristi mag niet van zijn vriendinquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar Bara is niet zo tof als jij en Alfisti![]()
Mietje, als jullie allemaal niet gaan, ga ik wel, maar dat doen jullie alex niet aan den ikquote:
WTF, nu al?quote:
Je kent me helemaal nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar Bara is niet zo tof als jij en Alfisti![]()
Ik haal de bijl vast uit het vet, make my day!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mietje, als jullie allemaal niet gaan, ga ik wel, maar dat doen jullie alex niet aan den ik
Inderdaad niet!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mietje, als jullie allemaal niet gaan, ga ik wel, maar dat doen jullie alex niet aan den ik
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:18 schreef Hugster het volgende:
vorige week...
[afbeelding]
"Je weet wel zeker dat het 16"erz zijn eh!! Dat ze niet als ik éénmaal bij je ben een andere maat blijken te zijn"
Hij:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WTF, nu al?straks moet z'n Q4 ook nog pleitte voor een Opel Astra of VW Golf
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |