Als ik jou toestemming geef welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou graag de MSN-log van Sjoewe en mij hier willen posten maar ja.
DAT MAG OOK NIET VOLGENS DE POLICY![]()
![]()
BOEHOE
![]()
![]()
Ik had je hoger ingeschatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook nog bezig te zoeken wat Alfistei voor raadsel heeft
Want ik vind het hier maar saai nu
had je het origineel moeten posten!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zelfs het origineel is niet tegen de policy
Ik maak je niet zwart, dat kan je zelf veel beterquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach jochie toch, heb je een door anderen opgezette mini-rel nodig om mij zwart te maken?
MAar dan moet je wel even dat stuk over je weet wel eruit knippenquote:
je moet doen wat je niet laten kunt, doe ik lekker ookquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou graag de MSN-log van Sjoewe en mij hier willen posten maar ja.
DAT MAG OOK NIET VOLGENS DE POLICY![]()
![]()
BOEHOE
![]()
![]()
Je hebt een lesje "wat je zegt ben je zelf" gevolgd?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik maak je niet zwart, dat kan je zelf veel beter
Ohjah, had ik bijna de log gepostquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
MAar dan moet je wel even dat stuk over je weet wel eruit knippen
ik lijk op die in het rooie t-shirtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Als ik dit post, word ik dan ook gebanned omdat ik de holocaust ontken?
Nee hoor, ik handel naar voorbeeld.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt een lesje "wat je zegt ben je zelf" gevolgd?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je moet doen wat je niet laten kunt, doe ik lekker ook![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
had je het origineel moeten posten!
Je eigen spiegelbeeld?quote:
nee en nee eigenlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En je bent er nog trots op ook?
Heb jij een heel zwaar leven?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Als ik dit post, word ik dan ook gebanned omdat ik de holocaust ontken?
Wat wil je zeggen met Il Duce?quote:
typ ik iets dan???quote:
Als ik handel naar een voorbeeld, hoeft dat niet te betekenen dat ik hem/haar hoog heb. Verder doet het er niet toe.quote:
Problemen nee hoor. Ik had alleen gehoopt dat ik hier een legale reden gepresenteerd kreeg om je een smerige fascist te noemen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
typ ik iets dan???
problemen mee???
gooi het ermaar uit
quote:
quote:Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
Die heeft al 3873 keer in de SC gestaanquote:
Geilquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
Een vies ventje, was die Mussolini....
Over vies gesproken...
[afbeelding]
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:58 schreef PeuRac het volgende:
Gadver, die is echt te ranzig gewoon Herman![]()
En die kwam via de neusgaten weer naar buiten?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:59 schreef Klonk het volgende:
ik zit net met een schaaltje chocoladevla voor m'n neus
Dan weet je nu hoe het gemaakt wordtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:59 schreef Klonk het volgende:
ik zit net met een schaaltje chocoladevla voor m'n neus
waarom zou iemand daarom een fascist zijn, hij heeft toch erg veel goeds gedaan voor Italie!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Problemen nee hoor. Ik had alleen gehoopt dat ik hier een legale reden gepresenteerd kreeg om je een smerige fascist te noemen.![]()
ik hoef het even niet meerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan weet je nu hoe het gemaakt wordt
Whahahahaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waarom zou iemand daarom een fascist zijn, hij heeft toch erg veel goeds gedaan voor Italie!
Tuurlijk zijn sommige van zijn gedachtes erg fout dat ontken ik niet!
hij had wel een mooie plek uitgekozen om een vakantiehuisje te bouwenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WhahahahaHAHAHAHAHA ja en Hitler wilde eigenlijk wereldvrede
Niet dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over zijn ideeen en gedachtes over sommige dingen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vraag een duitser die de 2e wereld oorlog en vooral de periode er vlak voor, heeft meegemaakt en hij/zij zal je zeggen dat Hitler een geweldig staatshoofd was, met helaas een paar verkeerde ideeën.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |