BEP is die lange van mij ook helemaal weg van.......quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:54 schreef Electro-Worm het volgende:
of.. Korn.. Of BEP - Pump it.. Die ken ik al helemal uit mijn hofd na een weekje
Magi k die ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ken ze zeker
Maar ik kon de afkorting niet
Black eyed peas heb ik 2 cd's van op de harde schijf
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:07 schreef gaai het volgende:
Heej Barra![]()
weer beetje beter? of slaat de ziek-zijn-verveling toe.......![]()
Tuurlijk, alleen hoe wil je hem krijgen? Een album heeft ooit op fok gestaan op de weblog.quote:
uhuh... voorlopig ook maar niet meer trainen enzoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen hoe wil je hem krijgen? Een album heeft ooit op fok gestaan op de weblog.
Ben heel ff op de bank liggen bijkomen verder, ik wil dus helemaal rustig zijn en ik kan mijn draai niet vinden dus. En dan moet ik iets rustiger worden. Nog rustiger maar het kan liggen eraan dat ik hongerig ben
Barra
Fijn dat je beter bent!!! Ziek zijn sucks
Tot straks misschien
FF relaxen
ja... merk het.... doe es lief tegen je ouwe moederquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:16 schreef Electro-Worm het volgende:
WAT DOE Je!! JE HOBBY OPGEVEN VOOR ZIEK ZIJN!!![]()
![]()
(ik heb op dit moment overal comentaar op)
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:16 schreef Electro-Worm het volgende:
WAT DOE Je!! JE HOBBY OPGEVEN VOOR ZIEK ZIJN!!![]()
![]()
(ik heb op dit moment overal comentaar op)
Dat wil nog niet zeggen dat je al je hobbies moet stoppenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hahahaha
spiertjes zijn aangetast
ze is ongesteldquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat je al je hobbies moet stoppen![]()
nou en, dan douche maar een keer extraquote:
Niet verstandig inderdaad om te trainen als je net ziek bent geweest, lichaam laten herstellen is stukken beter. Ik ben nog steeds herstellende van de afgelopen jaren maar op geestelijk gebied dus, ik ben helemaal aan het herstellen gelukkig. Iedere dag merk ik vooruitgangquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
uhuh... voorlopig ook maar niet meer trainen enzo
Een goede kaptitein vaart ook in de Rode Zeequote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Een goede kaptitein vaart ook in de Rode Zee![]()
Een goede avond allemaal![]()
Liggend haasten.... een kunst apartquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Good evening
Alles okey-dokey
Ik ben een versnelling terug aan het doen weerAls ik nu de keuken inloop, doe ik het op mijn dooie gemak. Zo traag als dikke stront
Het hoeft niet zo snel te gaan allemaal, haastige spoed is zelden goed en ik wil helemaal terug naar de roots.
Waarom zou ik haasten? Ik heb mijn hele leven liggen haasten.
Straks chilli etenMet stokbrood.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Liggend haasten.... een kunst apart![]()
Was een beetje druk vandaag, vanmiddag tv opname gehad, heb mijn gal weer leeg dus het gaat weer beter met mequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mooie binnenkomer LW
[Maar hey ho hallo... hoe was je dag?
Mopet je mee uitkijken. Doorligwonden en trombose zijn geen leuke dingenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik lig vaak
Alles wat ik doe, doe ik liggend in spreektaal
Liggen is lekker
Ik zou ook graag liggend willen internetten. Ik zou mijn hele leven willen liggen
Liggend lopen.
oeww... in welk programma kunnen we jou bewonderen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Was een beetje druk vandaag, vanmiddag tv opname gehad, heb mijn gal weer leeg dus het gaat weer beter met me![]()
Maar het heeft zeker niet aan mij gelegenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik lig vaak
Alles wat ik doe, doe ik liggend in spreektaal
Liggen is lekker
Ik zou ook graag liggend willen internetten. Ik zou mijn hele leven willen liggen
Liggend lopen.
Ligt het aan mij of is liggen een vreemd woord
Liggen, liggen, liggen. Ik vind liggen een vreemd woord. Ik lig, jij ligt, wij liggen.
Wij hebben gelegen
Vliegen danquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mopet je mee uitkijken. Doorligwonden en trombose zijn geen leuke dingen![]()
Ga ik lekker in raadsels sprekenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oeww... in welk programma kunnen we jou bewonderen?![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maar het heeft zeker niet aan mij gelegen![]()
Plantenspuit!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:56 schreef nokwanda het volgende:
auwchhhhhh kat yelp
vliegen... niet gek. Lijkt me wel wat. Ik zou niet erg hoog vliegen. Heb een beetje hoogtevrees.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vliegen dan
Doorligwonden?? Zijn dat echt open wonden?
Volgens mij is de juiste manier een balans te vinden tussen lopen en zittenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is een hele andere manier van liggen
Als het aan mij ligt, lig ik de hele dag![]()
Nee maar over die trombose en die open wonden. Ik zit dus vaak de hele dag, dat is toch ook niet goed of wel? Vandaag toevallig ff de stad in geweest. Of is de hele dag zitten goed voor de bloedsomloop?
Denk dat de hele dag zitten beter is dan liggen. Dan stroomt het bloed tenminste naar de onderbenen.
Een keer bij de kapper was ik met dat meisje aan het praten die deed knippen. Schijnt dat ze 's avonds heel erge last van haar benen kreeg. Ze moest 's avonds altijd met de benen omhoog liggen om het bloed goed te laten stromen weer.
Maar wat is dan de juiste manier zodat het bloed blijft stromen goed?
Pffff toch nog serieus bezig hier.
mwoah... ik schrik niet zo snel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ga ik lekker in raadsels spreken![]()
Tis een actualiteitenpragramma, er wordt nu weer wat onderzoek gedaan en volgende week is er nog een opname.
Begin april wordt het uitgezonden.
En mij bewonderen????
Je schrikt je misschien wel te pletter![]()
vinnik zielig... owwwww... ik ben een watje. Wat?? een pak watten.quote:
mja dan ben ik wel de beste stuurlui want dan sta ik wel aan walquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Een goede kaptitein vaart ook in de Rode Zee![]()
Een goede avond allemaal![]()
Blijf je lekker laag vliegen, of je zweeft boven de grond. Gewoon 10 cm boven de grond zweven en je zo voortbewegen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
vliegen... niet gek. Lijkt me wel wat. Ik zou niet erg hoog vliegen. Heb een beetje hoogtevrees.
yep..open wonden.
damn... de kat bespringt mijn handen zelfs als ik tiep.... moet nu met een hand typen.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ga ik lekker in raadsels spreken![]()
Tis een actualiteitenpragramma, er wordt nu weer wat onderzoek gedaan en volgende week is er nog een opname.
Begin april wordt het uitgezonden.
En mij bewonderen????
Je schrikt je misschien wel te pletter![]()
Yepquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Volgens mij is de juiste manier een balans te vinden tussen lopen en zitten![]()
dat is iig errug droogquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja dan ben ik wel de beste stuurlui want dan sta ik wel aan wal
Te mayan, dios ke. Drumi bon awe nochequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yep
En in het vliegen
Lopen, zitten, liggen, zweven en vliegen
Ben offline nu
Tot morgen dan maar, en morgen zal ik nog rustiger zijnHoewel ik nu niet rustig overkom, is er echt rust in mijn hoofd.
Tot morgen
Prettige avond nog
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:11 schreef nokwanda het volgende:
Kat probeert nu de handboeien aan mijn bed te mollen.... zal ik?![]()
Nee joh, is zieligquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:11 schreef nokwanda het volgende:
Met kat natuurlijk, wicca en ik zijn toch éénquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]Met of zonder kat op de hoofdsteun?
quote:
whahaha... met elkaar vergroeid. Is ie net als een bonzaikitten maar dan op hoofdsteun formaat zodat ie precies in je nek pastquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Met kat natuurlijk, wicca en ik zijn toch één![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef gaai het volgende:
*hoplala*
M'n schaapjes zijn weer geschoren
![]()
Ze zien er weer kek uit !
![]()
Ja, ik zag hoe vaag ut stond....ik denk....er vraagt vanzelf iemand naar.....en anders maar nietquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:11 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja, ik zag hoe vaag ut stond....ik denk....er vraagt vanzelf iemand naar.....en anders maar niet![]()
Ik heb de haren van de kindertjes weer in een acceptabele coiffe weten te manouvreren middels het gebruik van de tondeuse...![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:21 schreef Electro-Worm het volgende:
maar anyway.. reageer hier nog ffn iet in.. Het andere deel is nog niet vol en ik opende deze vorodat iemand me voor was :d..
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:11 schreef nokwanda het volgende:
Oeps... was even aan de foonquote:
Wel 3Xquote:
Hey galquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:27 schreef vamperotica het volgende:
hallo
Maar da´s een vrij permanente toestand. iig zijn je ogen min of meer oen en ben je niet in dromenland (neu... was dat maar zo)quote:
zoiets jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar da´s een vrij permanente toestand. iig zijn je ogen min of meer oen en ben je niet in dromenland (neu... was dat maar zo)
Hier ook. oogjes dicht betekent trouwens ook dat de piekerhormoontjes gaan werkenquote:
Die zijn hier weer heeeeel even weggestoptquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier ook. oogjes dicht betekent trouwens ook dat de piekerhormoontjes gaan werken
Hormonale Vrede in huize Vamp? Of dan iig een Hormonaal Interbellum?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die zijn hier weer heeeeel even weggestopt
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hormonale Vrede in huize Vamp? Of dan iig een Hormonaal Interbellum?WOW
Lastig is dat. Normaal gesproken duurt die vrede ook niet langer dan een kleine maand. Maar in geval van zwangerschap..........quote:
yup... En dan heb je eindelijk debevalling gehad enzo en denk je te kunnen gaangenieten van die roze wolk waar je, achteraf met liefde en plezier al die ellende voor hebt doorstaan.... Verzint er iemand iets alsontzwangeren!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lastig is dat. Normaal gesproken duurt die vrede ook niet langer dan een kleine maand. Maar in geval van zwangerschap..........![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
yup... En dan heb je eindelijk debevalling gehad enzo en denk je te kunnen gaangenieten van die roze wolk waar je, achteraf met liefde en plezier al die ellende voor hebt doorstaan.... Verzint er iemand iets alsontzwangeren!!!![]()
quote:
Dat opgeblazen gevoel na een briesje ken ik niet. Heb toen gewoon om een steekje extra gevraagd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En de lekkende borsten... uitgelubberde onderkant... Dat je een rokjeaanhebt en je krijgt opeens een 'opgeblazen gevoel' als het een beetje waait....
daarna weer de "normale'maandelijkse perikelen.... En opeens... Is je kind in zn peuterpubertijd!
Of sla ik nog wat over/
Truste...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:44 schreef nokwanda het volgende:
Maar ik ga nu toch een poging wagen om te slapen nu de kat ook slaperig ligt te knorren en totaal uitgespeeld lijkt. Hoop dat dat de hele nacht zo blijft.
Nee helaas niet. Kan niet slapenquote:Op zondag 19 maart 2006 00:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En toen was iedereen naar bed?
Jee, wat vervelend voor jequote:Op zondag 19 maart 2006 00:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Kan niet slapen
heb het nu een uur geprobeerd. En dat terwijl de kat stil is.
quote:Op zondag 19 maart 2006 00:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jee, wat vervelend voor je![]()
Zal ik een slaap liedje zingen![]()
Ja hoor..........komt tie........quote:
Ben een beelddenker en dat jeukt... een vlieg op je neusquote:Op zondag 19 maart 2006 00:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja hoor..........komt tie........
*Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus............*
Verkeerd beeldquote:Op zondag 19 maart 2006 00:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben een beelddenker en dat jeukt... een vlieg op je neus
nice try.... maar helaas.... het maakt me niet slaperig.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Verkeerd beeld![]()
*en hij zoemde in het rond............*
Zit dus niet op je neus![]()
Inderdaad geen optie, lost ook niets op.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:05 schreef nokwanda het volgende:
Dus ik rook er nog maar een.
Aan de drank gaan? nah.... ook geen optie.
Ik doe nu een poging met warme melk.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Inderdaad geen optie, lost ook niets op.
Ik heb vanavond 3 liter spa op en ben ook klaar wakker![]()
Ga zo maar eens een boek proberen denk ik.
Als dat jou helpt lul je er maar op los hoor, ik luisterquote:Op zondag 19 maart 2006 01:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik doe nu een poging met warme melk.
En hier lullen om mijn hoofd een beetje leeg te maken
Nee joh..... gaat je boek lezen en daarna lekker slapenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Als dat jou helpt lul je er maar op los hoor, ik luister
Slapen lukt me nu toch niet, ook mijn hoofd is vol, teveel om over na te denkenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee joh..... gaat je boek lezen en daarna lekker slapen
Maar je bent wel heel lief
Hij was lekker rustig toen ik het licht uitdeed om te gaan slapen. hij heeft eerst in het holletje tussen mijn buik en benen gelegen. Als een kitten trommelend tegen een stuk deken en zijn snoetje tegen mijn dij aan duwend. Heeel erg nest-achtig.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Slapen lukt me nu toch niet, ook mijn hoofd is vol, teveel om over na te denken![]()
Hoe is het trouwens met je minitijger, nog steeds bijtend?
Ja, zoveel nadenken dat het je geest over neemt, hartstikke fout, zeker als het tijd is om te gaan slapen.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij was lekker rustig toen ik het licht uitdeed om te gaan slapen. hij heeft eerst in het holletje tussen mijn buik en benen gelegen. Als een kitten trommelend tegen een stuk deken en zijn snoetje tegen mijn dij aan duwend. Heeel erg nest-achtig.
Daarna is ie op de dekens gaan liggen. Heel zoet.
Tja.... dat nadenken he.... dat is de pest. Teveel denken en er geen stop meer op kunnen zetten.
ik slaap wel uit maar ik weet ook dat ik er morgen weer fijntje uit ga zienquote:Op zondag 19 maart 2006 01:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, zoveel nadenken dat het je geest over neemt, hartstikke fout, zeker als het tijd is om te gaan slapen.
Maar ja wat doe je er tegen he?
Ik heb altijd het probleem dat als ik over zaken na ga denken, en meestal zijn dat ook nog dingen die niet eens mezelf raken, er altijd weer een soort van boosheid veroorzaken waardoor ik weer niet kan slapen.
Maar morgen is het zondag (oke straks dan) en dan slaap ik gewoon lekker uit.
Welnee.... niet bijzonders tochquote:
Wat kijk je nou?quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 00:35 schreef nokwanda het volgende:
En dat terwijl de kat stil is.
quote:
Echt een baby... om 6 uur kwam ie.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hij zal die handboeien wel zat zijn.....
Zal boven eens gaan kijken of Het Beest al uitgeraast is (Ocelot 666quote:
Zo te horen is ie er nog wel even.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:41 schreef Electro-Worm het volgende:
GRRR MAAK ME IU NITE JALOERS JA!ik wil naar heeentiieee .. Wanneer gatie weg?
quote:
Daar knap je van op ja.... mits vergezeld van ontbijt. Ah.... DAT was ik vergeten.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Kopje koffie, lekker kopje koffie, jongens daar knap je van op![]()
Hoe gaat het hier?
Hee Barb, we posten gelijk op 10:30Alleen was jij een fractie eerder
Ik ben weer wakker, lekker geslapen en in een keer doorgeslapen
Ontbijten is inderdaad goed voor jequote:Op zondag 19 maart 2006 10:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar knap je van op ja.... mits vergezeld van ontbijt. Ah.... DAT was ik vergeten.
Hihi was dat ook je eerste post van vandaag?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Kopje koffie, lekker kopje koffie, jongens daar knap je van op![]()
Hoe gaat het hier?
Hee Barb, we posten gelijk op 10:30Alleen was jij een fractie eerder
Ik ben weer wakker, lekker geslapen en in een keer doorgeslapen
Inderdaad was het mijn eerste post van vandaagquote:Op zondag 19 maart 2006 10:49 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Hihi was dat ook je eerste post van vandaag?![]()
We zullen de schuld maar aan Toeval geven(dat is makkelijker)
Als jij jezelf zou omschrijven wat voor een doos je bent, wat zou daaruit rollen dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]welkom
Ik was de eerste doos vandaag hoor. Doos numero uno![]()
Moet ik es even over nadenken.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:52 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Als jij jezelf zou omschrijven wat voor een doos je bent, wat zou daaruit rollen dan?
Een koekjes trommel? Een kartonnen? Een verhuis-?of toch liever een speeldoosje
![]()
Ik ben een muziekdoos (en nog veel meer soorten doos, maar dit spreekt mij het meeste aan)
(wordt dit nu meteen naar onzin gegooid?)
Ik heb een ftp-site daar kun je vloei downloadenquote:Op zondag 19 maart 2006 11:02 schreef Oversight het volgende:
ik wil roken maar zit zonder vloeitjes, omdat ik mijn vloeitjes thuis heb achtergelaten, omdat mirage geen vloeitjes meer had....
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Ey Dis.. Does lievzulksoort taal slaan we hier niet uit hé!
.
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb een ftp-site daar kun je vloei downloaden
Nee, grapje, kon dat maar
Dan zou ik een slof marlboro downloaden nu
feesten .. net als vannachtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aan het feesten of aan het werk geweest?
Of een lekker glaasje melk.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:14 schreef displission het volgende:
en het zonnetje schijnt weer..shit wat is sommige drank toch ongelooflijk sterk he..je weet haast niet wat je overkomt..voortaan houd ik het bij biertjes
Hier... de hele doos.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:09 schreef Oversight het volgende:
[..]wie post er even een vloeitje voor me?
Bedoel je die van EW?quote:Op zondag 19 maart 2006 11:10 schreef displission het volgende:
ja ok ew..ben trouwens wel benieuwd naar de reading van jouw..posten die handel he
oversight sorry voor laatst trouwens toen ik je zat af te zeiken, je doet maar met je 911 posts
--goedmaaktopic
Ik wil wel, maar ik moet eerst het vloeitje maken nogquote:Op zondag 19 maart 2006 11:09 schreef Oversight het volgende:
[..]wie post er even een vloeitje voor me?
Nokkie typt het uit.. als ik hem heb stuur ik m je meteen doorquote:Op zondag 19 maart 2006 11:10 schreef displission het volgende:
ja ok ew..ben trouwens wel benieuwd naar de reading van jouw..posten die handel he
oversight sorry voor laatst trouwens toen ik je zat af te zeiken, je doet maar met je 911 posts
--goedmaaktopic
Kijk even 2 posts omhoog. Hij heeft er voorlopig genoeg nuquote:Op zondag 19 maart 2006 11:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik moet eerst het vloeitje maken nog
Via een andere scanner inscannen dus
[afbeelding]
Dit is een 1 dimensionaal plaatje, dus we moeten nog gaan zorgen dat het tastbaar wordt in deze 3D wereld![]()
2 post omhoog kijkt, maar hier zit wiet in, die ik postte. Een virtuele wiet-plantagequote:Op zondag 19 maart 2006 11:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk even 2 posts omhoog. Hij heeft er voorlopig genoeg nu
quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het echte werk![]()
Nu nog zorgen dat we er echte materie van gaan maken![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:10 schreef displission het volgende:
quote:--goedmaaktopic
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:35 schreef displission het volgende:
en ik ben nog steeds gestopt! goed he?
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dit is een 1 dimensionaal plaatje, dus we moeten nog gaan zorgen dat het tastbaar wordt in deze 3D wereld![]()
Omdat ze ongesteld is, suffie. Dat doen vrouwen dan.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gisteravond was hij wel lekker
totdat ik ruzie kreeg met dinnetje
waarom moeten vrouwen altijd rel schoppen in de discotheek
mja maar ze moeten niet gelijk gaan huilen enzo dat is chantagequote:Op zondag 19 maart 2006 11:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat ze ongesteld is, suffie. Dat doen vrouwen dan.
Daar is op dat moment geen controle over. Echt.... geen gein.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja maar ze moeten niet gelijk gaan huilen enzo dat is chantage
Ik heb ondertussen al 6 jaar geen wiet gehad, en ik hou dat ook zoquote:Op zondag 19 maart 2006 11:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gisteravond was hij wel lekker
totdat ik ruzie kreeg met dinnetje
waarom moeten vrouwen altijd rel schoppen in de discotheek
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Vrouwen zijn er om van te houden..............niet om te begrijpen
Goede morge allemaal.
ja joh..... surequote:Op zondag 19 maart 2006 12:10 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik niet displission.. ik smoke nog effe door![]()
Sorry mam
Stoere sitequote:Op zondag 19 maart 2006 13:20 schreef Electro-Worm het volgende:
Dromenvanger, ik maak dingen met photoshop en that sutff: www.xiaolin.tk
Nou.... doorgaans niet neequote:Op zondag 19 maart 2006 13:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Nokwanda
Kijk je vaker scheel zoals in je icoon??
Pas geleden in de film the pacifier ging het over scheel kijkenSchijnt ook slecht te zijn voor je.
kan ook niet zeggen dat toen ik het elke dag deed dat het goed voor me wasquote:Op zondag 19 maart 2006 13:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
okay.... hier dan
![]()
'Nederwiet zwaar verslavend voor jeugd'
Heb je dat uit jezelf geleerd of via boeken cd-roms ??quote:Op zondag 19 maart 2006 13:27 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb net een inieuwe gemaakt en erop gezet, die van aon flux.. Beetje roze achtig mja..
Ik doe allerlei steilen en allerlei dingen die ik erin wil zetten.. Ik word meestal ook gevraagd om zoiets te maken ofzo
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... doorgaans niet nee![]()
Heb wel een brilletje maar scheel... nee
Helemaal zelfquote:Op zondag 19 maart 2006 13:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je dat uit jezelf geleerd of via boeken cd-roms ??
Ziet er goed uit
En een beetje van anderen opgepikt, toch welquote:Op zondag 19 maart 2006 13:47 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Helemaal zelfNiks van internett gehaald ofzo
Ik bedoel meer in het leren omgaan ermee.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:59 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja van enyalius maar 1tje
Absoluutquote:Op zondag 19 maart 2006 17:32 schreef nokwanda het volgende:
En... LiveD.... was de meet leuk?
Die zul je best krijgen maar ik zou het hem voor de zekerheid even mailen.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding]
verzoek toestemming om deze te gebruiken op mijn site als achtergrond....
Dit in combinatie met beetje drugsquote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding]
ya, take it if you wantquote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Je zou me toch nog een banner ofzo sturen in flash ofzo om mee te spelen?
quote:Op maandag 20 maart 2006 07:40 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Dat gevoel had ik ook al een beetjequote:Op maandag 20 maart 2006 08:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
goeiemorgen.
Ik heb hier niet vreselijk veel gemist, zo te zien.
hijsgaafquote:Op maandag 20 maart 2006 08:30 schreef Electro-Worm het volgende:
mogguhIk ben helemaal happy
![]()
.. Ik heb mijn nieuwe banner in 2 dagen afgerond ik ben er mega trots op
[afbeelding]
Ik maak sinds kort sigs... Als iemand deze wil give me a cxall
Had gister ook visite en was weinig online.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook al een beetje
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal
Appeltje weet ik niet, zuurpruim wel, hoef ik alleen maar even in de spiegel te kijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]Hoe zegt een appeltje goeiemorgen?
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Appeltje weet ik niet, zuurpruim wel, hoef ik alleen maar even in de spiegel te kijken
We moeten wel realistisch blijven hequote:Op maandag 20 maart 2006 09:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zijn we weer complimenteus over onszelf.
Zuur? Pruim.... okay... kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar zuur?
Tis maandag.... duh.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
We moeten wel realistisch blijven he![]()
Als ik nu in de spiegel kijk denk ik; jesus welke bulldozer is daar over heen gegaan![]()
En ja, vandaag ben ik een echte zuurpruim (is inmiddels bevestigd door huisgenoten, ben niet te genieten!), alles gaat verkeerd, niets en niemand doet wat ik wil grrrrrrrrrr![]()
Zoessie is sinds een kwartiertjeweer thuis...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:21 schreef nokwanda het volgende:
Vamp.... hoest met je soessie?
Does updeeten
En de daarmee samenhangende aanpassingen in huis?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zoessie is sinds een kwartiertjeweer thuis...
Komt vandaag iemand van de gemeente voor de rolstoel...
Hihi... Huis staat vol dozen.. Daar is nog niet veel aan aan te passen...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En de daarmee samenhangende aanpassingen in huis?
Nog iets gedaan met de tip van Lillith Wicca?
Heeft de behandeling nou verder nog enig nut gehad of heeft ie alleen maar het lijden vergroot dopor het geprik en gedoe?
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hihi... Huis staat vol dozen.. Daar is nog niet veel aan aan te passen...
Voet is iig stuk minder dik...
Zoessie wil toch eerstaankijken hoever ze komtmet dr fysiodingetje.... Daar heeft ze veelvertrouwen in..
Ze kan dr tenen al bewegen en een klein stukkie lopen...
Ahhh, je bent weer beter?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra is ook weer @ Work
wat er voor door moet gaanquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:48 schreef Metro2005 het volgende:
hallo allemaal![]()
Ik woon sinds dit weekend in Schiedam![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:48 schreef Metro2005 het volgende:
hallo allemaal![]()
Ik woon sinds dit weekend in Schiedam![]()
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
![]()
Ik ben niet oud (nou ja, oude ziel dan misschien) en ook geen....weet je wat laat eigenlijk maar
![]()
nee, was vanmorgen wel even raar om 3 kwartier later weg te gaanquote:Op maandag 20 maart 2006 14:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
eindelijk niet meer eindeloos rijden om naar je werk te komen.
??? ik denk dat ik die even gemist hebquote:Op maandag 20 maart 2006 15:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Barra er is een topic over je geopend![]()
Over de Chupacabraquote:Op maandag 20 maart 2006 16:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
??? ik denk dat ik die even gemist heb
quote:
quote:
maare hoest met jou lieve A-barb?quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
A-Barb vroeg gister wat voor een soort doos we onszelf dan zouden kunnen zien.
Dit in het kader van de TT van mijn nageslacht ()
En in die zin durf ik gerust te zeggen dat je soessie dus een verhuisdoos is![]()
Goed hoor ook lieve Barquote:Op maandag 20 maart 2006 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maare hoest met jou lieve A-barb?
en hoe is het met lieve Mirage en Aiden? (EN OS natuurlijk)
quote:
quote:
Ik klaag niet. Ik ben zalig in slow motion nuquote:
quote:
Ow... jij bent nog niet over het weekend heen?quote:
quote:
Ik, zeuren, nooitquote:Op maandag 20 maart 2006 19:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dan zeggen dat vrouwen zeuren
![]()
ey ik begon er niet over ik stem alleen maar inquote:Op maandag 20 maart 2006 19:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dan zeggen dat vrouwen zeuren
![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik, zeuren, nooit![]()
Ik zeg ze gewoon waar het opstaat![]()
Papegaaiensoep gegeten?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey ik begon er niet over ik stem alleen maar in
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vrouwen die ontkennen dat ze zeuren pfffff
:* kiddn girl.... kiddn... let go of my balls
leuk bruggetjequote:Op maandag 20 maart 2006 19:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Papegaaiensoep gegeten?
Hey..... over gaaien gesproken.... waar is Gaai gebleven?
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af of EW ooit effectief de baard in de keel zal krijgen.
![]()
* nokwanda duikt alvast om het gegooide projectiel te ontwijken hier
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:15 schreef gaai het volgende:
![]()
beetje doen alsof jullie me missen hè......![]()
Zeg dat zo maar nokkie is in bad..quote:Op maandag 20 maart 2006 20:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
OWWWW NOKJE IS EEN JOKKE BROK!
moet je nou met een emmer koud water aan komen zetten en in bad gooienquote:Op maandag 20 maart 2006 20:19 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Zeg dat zo maar nokkie is in bad..
vals kreng !quote:Op maandag 20 maart 2006 20:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je nou met een emmer koud water aan komen zetten en in bad gooien
![]()
![]()
neeeeeej ik breng hem niet op slechte ideen
Astraal---------> ballsquote:Op maandag 20 maart 2006 20:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je nou met een emmer koud water aan komen zetten en in bad gooien
![]()
![]()
neeeeeej ik breng hem niet op slechte ideen
Zal je een hengeltje geven, dan kun je nog beter vissenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:15 schreef gaai het volgende:
![]()
beetje doen alsof jullie me missen hè......![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik deed niks ze nokkiet uit haar nek
Hoe doe je dat Nok, leg eens uitquote:Op maandag 20 maart 2006 20:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik deed niks ze nokkiet uit haar nek
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal je een hengeltje geven, dan kun je nog beter vissen![]()
maar welnee......tuurlijk misten we je niet. Daarom viel het ook al zo op dat je er haast niet was![]()
owja ... ga door!!!quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Hoe doe je dat Nok, leg eens uit![]()
EW leg uitquote:Op maandag 20 maart 2006 21:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]Vraag dat EW maar. Het was zijn interpretatie van mijn activiteiten
Ligt een film te kijkenquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:22 schreef Electro-Worm het volgende:
Kweeni.. ze doet het gewoon
Slaap lekker.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hup terug naar je film vlegel
strax mis je iets en dat wil ik niet op me geweten hebben
Barraatje gaat maffen
tot morgen lieve jullie ... tot deel 73
Leuk... ik wist niet dat ze dergelijke spannende kerstpakketten verzorgden. Waar had je die vandaan?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ik haalde laatst ook een muts uit n doos.. kerstpakket
quote:
En je was te vroeg met je afscheid van dit deel. Jij mag het volgende deel openenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
lekker in me tshirt naar de zaak
Omdat jij gister al afscheid nam van dit topic en je zo blij bent dat je dat mag doen. hoogste eer en zoquote:
jaja je bent gewoon te luiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat jij gister al afscheid nam van dit topic en je zo blij bent dat je dat mag doen. hoogste eer en zo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |