quote:Op zondag 19 maart 2006 11:10 schreef displission het volgende:
oversight sorry voor laatst trouwens toen ik je zat af te zeiken, je doet maar met je 911 posts
quote:--goedmaaktopic
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:35 schreef displission het volgende:
en ik ben nog steeds gestopt! goed he?
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dit is een 1 dimensionaal plaatje, dus we moeten nog gaan zorgen dat het tastbaar wordt in deze 3D wereld![]()
Omdat ze ongesteld is, suffie. Dat doen vrouwen dan.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gisteravond was hij wel lekker
totdat ik ruzie kreeg met dinnetje
waarom moeten vrouwen altijd rel schoppen in de discotheek
mja maar ze moeten niet gelijk gaan huilen enzo dat is chantagequote:Op zondag 19 maart 2006 11:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat ze ongesteld is, suffie. Dat doen vrouwen dan.
Daar is op dat moment geen controle over. Echt.... geen gein.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja maar ze moeten niet gelijk gaan huilen enzo dat is chantage
Ik heb ondertussen al 6 jaar geen wiet gehad, en ik hou dat ook zoquote:Op zondag 19 maart 2006 11:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gisteravond was hij wel lekker
totdat ik ruzie kreeg met dinnetje
waarom moeten vrouwen altijd rel schoppen in de discotheek
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Vrouwen zijn er om van te houden..............niet om te begrijpen
Goede morge allemaal.
ja joh..... surequote:Op zondag 19 maart 2006 12:10 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik niet displission.. ik smoke nog effe door![]()
Sorry mam
Stoere sitequote:Op zondag 19 maart 2006 13:20 schreef Electro-Worm het volgende:
Dromenvanger, ik maak dingen met photoshop en that sutff: www.xiaolin.tk
Nou.... doorgaans niet neequote:Op zondag 19 maart 2006 13:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Nokwanda
Kijk je vaker scheel zoals in je icoon??
Pas geleden in de film the pacifier ging het over scheel kijkenSchijnt ook slecht te zijn voor je.
kan ook niet zeggen dat toen ik het elke dag deed dat het goed voor me wasquote:Op zondag 19 maart 2006 13:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
okay.... hier dan
![]()
'Nederwiet zwaar verslavend voor jeugd'
Heb je dat uit jezelf geleerd of via boeken cd-roms ??quote:Op zondag 19 maart 2006 13:27 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb net een inieuwe gemaakt en erop gezet, die van aon flux.. Beetje roze achtig mja..
Ik doe allerlei steilen en allerlei dingen die ik erin wil zetten.. Ik word meestal ook gevraagd om zoiets te maken ofzo
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... doorgaans niet nee![]()
Heb wel een brilletje maar scheel... nee
Helemaal zelfquote:Op zondag 19 maart 2006 13:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je dat uit jezelf geleerd of via boeken cd-roms ??
Ziet er goed uit
En een beetje van anderen opgepikt, toch welquote:Op zondag 19 maart 2006 13:47 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Helemaal zelfNiks van internett gehaald ofzo
Ik bedoel meer in het leren omgaan ermee.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:59 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja van enyalius maar 1tje
Absoluutquote:Op zondag 19 maart 2006 17:32 schreef nokwanda het volgende:
En... LiveD.... was de meet leuk?
Die zul je best krijgen maar ik zou het hem voor de zekerheid even mailen.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding]
verzoek toestemming om deze te gebruiken op mijn site als achtergrond....
Dit in combinatie met beetje drugsquote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding]
ya, take it if you wantquote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |