Stoere sitequote:Op zondag 19 maart 2006 13:20 schreef Electro-Worm het volgende:
Dromenvanger, ik maak dingen met photoshop en that sutff: www.xiaolin.tk
Nou.... doorgaans niet neequote:Op zondag 19 maart 2006 13:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Nokwanda
Kijk je vaker scheel zoals in je icoon??
Pas geleden in de film the pacifier ging het over scheel kijkenSchijnt ook slecht te zijn voor je.
kan ook niet zeggen dat toen ik het elke dag deed dat het goed voor me wasquote:Op zondag 19 maart 2006 13:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
okay.... hier dan
![]()
'Nederwiet zwaar verslavend voor jeugd'
Heb je dat uit jezelf geleerd of via boeken cd-roms ??quote:Op zondag 19 maart 2006 13:27 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb net een inieuwe gemaakt en erop gezet, die van aon flux.. Beetje roze achtig mja..
Ik doe allerlei steilen en allerlei dingen die ik erin wil zetten.. Ik word meestal ook gevraagd om zoiets te maken ofzo
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... doorgaans niet nee![]()
Heb wel een brilletje maar scheel... nee
Helemaal zelfquote:Op zondag 19 maart 2006 13:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je dat uit jezelf geleerd of via boeken cd-roms ??
Ziet er goed uit
En een beetje van anderen opgepikt, toch welquote:Op zondag 19 maart 2006 13:47 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Helemaal zelfNiks van internett gehaald ofzo
Ik bedoel meer in het leren omgaan ermee.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:59 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja van enyalius maar 1tje
Absoluutquote:Op zondag 19 maart 2006 17:32 schreef nokwanda het volgende:
En... LiveD.... was de meet leuk?
Die zul je best krijgen maar ik zou het hem voor de zekerheid even mailen.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding]
verzoek toestemming om deze te gebruiken op mijn site als achtergrond....
Dit in combinatie met beetje drugsquote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding]
ya, take it if you wantquote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Je zou me toch nog een banner ofzo sturen in flash ofzo om mee te spelen?
quote:Op maandag 20 maart 2006 07:40 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Dat gevoel had ik ook al een beetjequote:Op maandag 20 maart 2006 08:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
goeiemorgen.
Ik heb hier niet vreselijk veel gemist, zo te zien.
hijsgaafquote:Op maandag 20 maart 2006 08:30 schreef Electro-Worm het volgende:
mogguhIk ben helemaal happy
![]()
.. Ik heb mijn nieuwe banner in 2 dagen afgerond ik ben er mega trots op
[afbeelding]
Ik maak sinds kort sigs... Als iemand deze wil give me a cxall
Had gister ook visite en was weinig online.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook al een beetje
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal
Appeltje weet ik niet, zuurpruim wel, hoef ik alleen maar even in de spiegel te kijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]Hoe zegt een appeltje goeiemorgen?
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Appeltje weet ik niet, zuurpruim wel, hoef ik alleen maar even in de spiegel te kijken
We moeten wel realistisch blijven hequote:Op maandag 20 maart 2006 09:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zijn we weer complimenteus over onszelf.
Zuur? Pruim.... okay... kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar zuur?
Tis maandag.... duh.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
We moeten wel realistisch blijven he![]()
Als ik nu in de spiegel kijk denk ik; jesus welke bulldozer is daar over heen gegaan![]()
En ja, vandaag ben ik een echte zuurpruim (is inmiddels bevestigd door huisgenoten, ben niet te genieten!), alles gaat verkeerd, niets en niemand doet wat ik wil grrrrrrrrrr![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |