Ik heb een ftp-site daar kun je vloei downloadenquote:Op zondag 19 maart 2006 11:02 schreef Oversight het volgende:
ik wil roken maar zit zonder vloeitjes, omdat ik mijn vloeitjes thuis heb achtergelaten, omdat mirage geen vloeitjes meer had....
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Ey Dis.. Does lievzulksoort taal slaan we hier niet uit hé!
.
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb een ftp-site daar kun je vloei downloaden
Nee, grapje, kon dat maar
Dan zou ik een slof marlboro downloaden nu
feesten .. net als vannachtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aan het feesten of aan het werk geweest?
Of een lekker glaasje melk.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:14 schreef displission het volgende:
en het zonnetje schijnt weer..shit wat is sommige drank toch ongelooflijk sterk he..je weet haast niet wat je overkomt..voortaan houd ik het bij biertjes
Hier... de hele doos.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:09 schreef Oversight het volgende:
[..]wie post er even een vloeitje voor me?
Bedoel je die van EW?quote:Op zondag 19 maart 2006 11:10 schreef displission het volgende:
ja ok ew..ben trouwens wel benieuwd naar de reading van jouw..posten die handel he
oversight sorry voor laatst trouwens toen ik je zat af te zeiken, je doet maar met je 911 posts
--goedmaaktopic
Ik wil wel, maar ik moet eerst het vloeitje maken nogquote:Op zondag 19 maart 2006 11:09 schreef Oversight het volgende:
[..]wie post er even een vloeitje voor me?
Nokkie typt het uit.. als ik hem heb stuur ik m je meteen doorquote:Op zondag 19 maart 2006 11:10 schreef displission het volgende:
ja ok ew..ben trouwens wel benieuwd naar de reading van jouw..posten die handel he
oversight sorry voor laatst trouwens toen ik je zat af te zeiken, je doet maar met je 911 posts
--goedmaaktopic
Kijk even 2 posts omhoog. Hij heeft er voorlopig genoeg nuquote:Op zondag 19 maart 2006 11:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik moet eerst het vloeitje maken nog
Via een andere scanner inscannen dus
[afbeelding]
Dit is een 1 dimensionaal plaatje, dus we moeten nog gaan zorgen dat het tastbaar wordt in deze 3D wereld![]()
2 post omhoog kijkt, maar hier zit wiet in, die ik postte. Een virtuele wiet-plantagequote:Op zondag 19 maart 2006 11:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk even 2 posts omhoog. Hij heeft er voorlopig genoeg nu
quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het echte werk![]()
Nu nog zorgen dat we er echte materie van gaan maken![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:10 schreef displission het volgende:
quote:--goedmaaktopic
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:35 schreef displission het volgende:
en ik ben nog steeds gestopt! goed he?
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dit is een 1 dimensionaal plaatje, dus we moeten nog gaan zorgen dat het tastbaar wordt in deze 3D wereld![]()
Omdat ze ongesteld is, suffie. Dat doen vrouwen dan.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gisteravond was hij wel lekker
totdat ik ruzie kreeg met dinnetje
waarom moeten vrouwen altijd rel schoppen in de discotheek
mja maar ze moeten niet gelijk gaan huilen enzo dat is chantagequote:Op zondag 19 maart 2006 11:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat ze ongesteld is, suffie. Dat doen vrouwen dan.
Daar is op dat moment geen controle over. Echt.... geen gein.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja maar ze moeten niet gelijk gaan huilen enzo dat is chantage
Ik heb ondertussen al 6 jaar geen wiet gehad, en ik hou dat ook zoquote:Op zondag 19 maart 2006 11:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gisteravond was hij wel lekker
totdat ik ruzie kreeg met dinnetje
waarom moeten vrouwen altijd rel schoppen in de discotheek
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Vrouwen zijn er om van te houden..............niet om te begrijpen
Goede morge allemaal.
ja joh..... surequote:Op zondag 19 maart 2006 12:10 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik niet displission.. ik smoke nog effe door![]()
Sorry mam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |