BEP is die lange van mij ook helemaal weg van.......quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:54 schreef Electro-Worm het volgende:
of.. Korn.. Of BEP - Pump it.. Die ken ik al helemal uit mijn hofd na een weekje
Magi k die ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ken ze zeker
Maar ik kon de afkorting niet
Black eyed peas heb ik 2 cd's van op de harde schijf
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:07 schreef gaai het volgende:
Heej Barra![]()
weer beetje beter? of slaat de ziek-zijn-verveling toe.......![]()
Tuurlijk, alleen hoe wil je hem krijgen? Een album heeft ooit op fok gestaan op de weblog.quote:
uhuh... voorlopig ook maar niet meer trainen enzoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen hoe wil je hem krijgen? Een album heeft ooit op fok gestaan op de weblog.
Ben heel ff op de bank liggen bijkomen verder, ik wil dus helemaal rustig zijn en ik kan mijn draai niet vinden dus. En dan moet ik iets rustiger worden. Nog rustiger maar het kan liggen eraan dat ik hongerig ben
Barra
Fijn dat je beter bent!!! Ziek zijn sucks
Tot straks misschien
FF relaxen
ja... merk het.... doe es lief tegen je ouwe moederquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:16 schreef Electro-Worm het volgende:
WAT DOE Je!! JE HOBBY OPGEVEN VOOR ZIEK ZIJN!!![]()
![]()
(ik heb op dit moment overal comentaar op)
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:16 schreef Electro-Worm het volgende:
WAT DOE Je!! JE HOBBY OPGEVEN VOOR ZIEK ZIJN!!![]()
![]()
(ik heb op dit moment overal comentaar op)
Dat wil nog niet zeggen dat je al je hobbies moet stoppenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hahahaha
spiertjes zijn aangetast
ze is ongesteldquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat je al je hobbies moet stoppen![]()
nou en, dan douche maar een keer extraquote:
Niet verstandig inderdaad om te trainen als je net ziek bent geweest, lichaam laten herstellen is stukken beter. Ik ben nog steeds herstellende van de afgelopen jaren maar op geestelijk gebied dus, ik ben helemaal aan het herstellen gelukkig. Iedere dag merk ik vooruitgangquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
uhuh... voorlopig ook maar niet meer trainen enzo
Een goede kaptitein vaart ook in de Rode Zeequote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Een goede kaptitein vaart ook in de Rode Zee![]()
Een goede avond allemaal![]()
Liggend haasten.... een kunst apartquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Good evening
Alles okey-dokey
Ik ben een versnelling terug aan het doen weerAls ik nu de keuken inloop, doe ik het op mijn dooie gemak. Zo traag als dikke stront
Het hoeft niet zo snel te gaan allemaal, haastige spoed is zelden goed en ik wil helemaal terug naar de roots.
Waarom zou ik haasten? Ik heb mijn hele leven liggen haasten.
Straks chilli etenMet stokbrood.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Liggend haasten.... een kunst apart![]()
Was een beetje druk vandaag, vanmiddag tv opname gehad, heb mijn gal weer leeg dus het gaat weer beter met mequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mooie binnenkomer LW
[Maar hey ho hallo... hoe was je dag?
Mopet je mee uitkijken. Doorligwonden en trombose zijn geen leuke dingenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik lig vaak
Alles wat ik doe, doe ik liggend in spreektaal
Liggen is lekker
Ik zou ook graag liggend willen internetten. Ik zou mijn hele leven willen liggen
Liggend lopen.
oeww... in welk programma kunnen we jou bewonderen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Was een beetje druk vandaag, vanmiddag tv opname gehad, heb mijn gal weer leeg dus het gaat weer beter met me![]()
Maar het heeft zeker niet aan mij gelegenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik lig vaak
Alles wat ik doe, doe ik liggend in spreektaal
Liggen is lekker
Ik zou ook graag liggend willen internetten. Ik zou mijn hele leven willen liggen
Liggend lopen.
Ligt het aan mij of is liggen een vreemd woord
Liggen, liggen, liggen. Ik vind liggen een vreemd woord. Ik lig, jij ligt, wij liggen.
Wij hebben gelegen
Vliegen danquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mopet je mee uitkijken. Doorligwonden en trombose zijn geen leuke dingen![]()
Ga ik lekker in raadsels sprekenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oeww... in welk programma kunnen we jou bewonderen?![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maar het heeft zeker niet aan mij gelegen![]()
Plantenspuit!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:56 schreef nokwanda het volgende:
auwchhhhhh kat yelp
vliegen... niet gek. Lijkt me wel wat. Ik zou niet erg hoog vliegen. Heb een beetje hoogtevrees.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vliegen dan
Doorligwonden?? Zijn dat echt open wonden?
Volgens mij is de juiste manier een balans te vinden tussen lopen en zittenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is een hele andere manier van liggen
Als het aan mij ligt, lig ik de hele dag![]()
Nee maar over die trombose en die open wonden. Ik zit dus vaak de hele dag, dat is toch ook niet goed of wel? Vandaag toevallig ff de stad in geweest. Of is de hele dag zitten goed voor de bloedsomloop?
Denk dat de hele dag zitten beter is dan liggen. Dan stroomt het bloed tenminste naar de onderbenen.
Een keer bij de kapper was ik met dat meisje aan het praten die deed knippen. Schijnt dat ze 's avonds heel erge last van haar benen kreeg. Ze moest 's avonds altijd met de benen omhoog liggen om het bloed goed te laten stromen weer.
Maar wat is dan de juiste manier zodat het bloed blijft stromen goed?
Pffff toch nog serieus bezig hier.
mwoah... ik schrik niet zo snel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ga ik lekker in raadsels spreken![]()
Tis een actualiteitenpragramma, er wordt nu weer wat onderzoek gedaan en volgende week is er nog een opname.
Begin april wordt het uitgezonden.
En mij bewonderen????
Je schrikt je misschien wel te pletter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |