quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:11 schreef nokwanda het volgende:
Kat probeert nu de handboeien aan mijn bed te mollen.... zal ik?![]()
Nee joh, is zieligquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:11 schreef nokwanda het volgende:
Met kat natuurlijk, wicca en ik zijn toch éénquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]Met of zonder kat op de hoofdsteun?
quote:
whahaha... met elkaar vergroeid. Is ie net als een bonzaikitten maar dan op hoofdsteun formaat zodat ie precies in je nek pastquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Met kat natuurlijk, wicca en ik zijn toch één![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef gaai het volgende:
*hoplala*
M'n schaapjes zijn weer geschoren
![]()
Ze zien er weer kek uit !
![]()
Ja, ik zag hoe vaag ut stond....ik denk....er vraagt vanzelf iemand naar.....en anders maar nietquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:11 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja, ik zag hoe vaag ut stond....ik denk....er vraagt vanzelf iemand naar.....en anders maar niet![]()
Ik heb de haren van de kindertjes weer in een acceptabele coiffe weten te manouvreren middels het gebruik van de tondeuse...![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:21 schreef Electro-Worm het volgende:
maar anyway.. reageer hier nog ffn iet in.. Het andere deel is nog niet vol en ik opende deze vorodat iemand me voor was :d..
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:11 schreef nokwanda het volgende:
Oeps... was even aan de foonquote:
Wel 3Xquote:
Hey galquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:27 schreef vamperotica het volgende:
hallo
Maar da´s een vrij permanente toestand. iig zijn je ogen min of meer oen en ben je niet in dromenland (neu... was dat maar zo)quote:
zoiets jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar da´s een vrij permanente toestand. iig zijn je ogen min of meer oen en ben je niet in dromenland (neu... was dat maar zo)
Hier ook. oogjes dicht betekent trouwens ook dat de piekerhormoontjes gaan werkenquote:
Die zijn hier weer heeeeel even weggestoptquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier ook. oogjes dicht betekent trouwens ook dat de piekerhormoontjes gaan werken
Hormonale Vrede in huize Vamp? Of dan iig een Hormonaal Interbellum?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die zijn hier weer heeeeel even weggestopt
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hormonale Vrede in huize Vamp? Of dan iig een Hormonaal Interbellum?WOW
Lastig is dat. Normaal gesproken duurt die vrede ook niet langer dan een kleine maand. Maar in geval van zwangerschap..........quote:
yup... En dan heb je eindelijk debevalling gehad enzo en denk je te kunnen gaangenieten van die roze wolk waar je, achteraf met liefde en plezier al die ellende voor hebt doorstaan.... Verzint er iemand iets alsontzwangeren!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lastig is dat. Normaal gesproken duurt die vrede ook niet langer dan een kleine maand. Maar in geval van zwangerschap..........![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
yup... En dan heb je eindelijk debevalling gehad enzo en denk je te kunnen gaangenieten van die roze wolk waar je, achteraf met liefde en plezier al die ellende voor hebt doorstaan.... Verzint er iemand iets alsontzwangeren!!!![]()
quote:
Dat opgeblazen gevoel na een briesje ken ik niet. Heb toen gewoon om een steekje extra gevraagd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En de lekkende borsten... uitgelubberde onderkant... Dat je een rokjeaanhebt en je krijgt opeens een 'opgeblazen gevoel' als het een beetje waait....
daarna weer de "normale'maandelijkse perikelen.... En opeens... Is je kind in zn peuterpubertijd!
Of sla ik nog wat over/
Truste...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:44 schreef nokwanda het volgende:
Maar ik ga nu toch een poging wagen om te slapen nu de kat ook slaperig ligt te knorren en totaal uitgespeeld lijkt. Hoop dat dat de hele nacht zo blijft.
Nee helaas niet. Kan niet slapenquote:Op zondag 19 maart 2006 00:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En toen was iedereen naar bed?
Jee, wat vervelend voor jequote:Op zondag 19 maart 2006 00:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Kan niet slapen
heb het nu een uur geprobeerd. En dat terwijl de kat stil is.
quote:Op zondag 19 maart 2006 00:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jee, wat vervelend voor je![]()
Zal ik een slaap liedje zingen![]()
Ja hoor..........komt tie........quote:
Ben een beelddenker en dat jeukt... een vlieg op je neusquote:Op zondag 19 maart 2006 00:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja hoor..........komt tie........
*Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus............*
Verkeerd beeldquote:Op zondag 19 maart 2006 00:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben een beelddenker en dat jeukt... een vlieg op je neus
nice try.... maar helaas.... het maakt me niet slaperig.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Verkeerd beeld![]()
*en hij zoemde in het rond............*
Zit dus niet op je neus![]()
Inderdaad geen optie, lost ook niets op.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:05 schreef nokwanda het volgende:
Dus ik rook er nog maar een.
Aan de drank gaan? nah.... ook geen optie.
Ik doe nu een poging met warme melk.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Inderdaad geen optie, lost ook niets op.
Ik heb vanavond 3 liter spa op en ben ook klaar wakker![]()
Ga zo maar eens een boek proberen denk ik.
Als dat jou helpt lul je er maar op los hoor, ik luisterquote:Op zondag 19 maart 2006 01:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik doe nu een poging met warme melk.
En hier lullen om mijn hoofd een beetje leeg te maken
Nee joh..... gaat je boek lezen en daarna lekker slapenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Als dat jou helpt lul je er maar op los hoor, ik luister
Slapen lukt me nu toch niet, ook mijn hoofd is vol, teveel om over na te denkenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee joh..... gaat je boek lezen en daarna lekker slapen
Maar je bent wel heel lief
Hij was lekker rustig toen ik het licht uitdeed om te gaan slapen. hij heeft eerst in het holletje tussen mijn buik en benen gelegen. Als een kitten trommelend tegen een stuk deken en zijn snoetje tegen mijn dij aan duwend. Heeel erg nest-achtig.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Slapen lukt me nu toch niet, ook mijn hoofd is vol, teveel om over na te denken![]()
Hoe is het trouwens met je minitijger, nog steeds bijtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |