Respect. Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:17 schreef NanKing het volgende:
Is dit hetzelfde als "There is no spoon? "
Die pottenfilm van je was er laatst op.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:17 schreef NanKing het volgende:
Is dit hetzelfde als "There is no spoon? "
Welkequote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Die pottenfilm van je was er laatst op.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:28 schreef guitarist.nl het volgende:
wie koopt er dan ook een auto bij een woonwagenkamp, dat slotje is wel logisch
Idioot.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:31 schreef Homdeck het volgende:
Mag deze open en naar KLB? Ik haat dat wijf echt![]()
Ja, absoluut. En dan op dezelfde dag voor het dubbele bedrag weer verkopen, om vervolgens Maikuuul heel hard uit te lachen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:31 schreef guitarist.nl het volgende:
zou jij een brommer van maikuuul kopen??
(domme vraag toch?)
Pardon?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:32 schreef NanKing het volgende:
Snakey heb je het altijd zo zwaar hier in onz?
heb nu al medelijde met je
Omdat het een kuttopic was.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Bupa![]()
Waarom is het goedemorgen topic dicht?![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:16 schreef Devrim_ het volgende:
@Bupatih:
Je ava staat hier tijdelijk ==> http://weerstation-leeuwen.nl/avatardevrim/Bupatih/icon.php
Kees, kankerkachel, overdosis. Need to say more?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:54 schreef Dirktator het volgende:
Erg flauw dat dit gesloten wordt zeg! Woord van het Jaar 2006: let the games begin! Kun je me uitleggen waarom dit gesloten moet worden? Ik doe helemaal niets verkeerds.
Het gaat nu toch om een ander woord, so what's the point?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:20 schreef Snakey het volgende:
Kees, kankerkachel, overdosis. Need to say more?
Op het moment dat jij in de OP refereert aan het woord kankerkachel en Kees én er vervolgens ook nog het plaatje bij plaatst, dan weet je al waar het topic over zal gaan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:21 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Het gaat nu toch om een ander woord, so what's the point?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:23 schreef NJ het volgende:
Op het moment dat jij in de OP refereert aan het woord kankerkachel en Kees én er vervolgens ook nog het plaatje bij plaatst, dan weet je al waar het topic over zal gaan.
Bovendien, wat moet je in maart met het woord van het jaar?
Dit zegt toch genoeg? Kankerkachel staat er alleen maar om te refereren naar de lol die we in december gehad hebben op woordvanhetjaar.nl. Nu moeten we in Maart beginnen om weer de FOK!-dienst uit te maken, maar dit keer met een "fatsoenlijk" woord. Ik begrijp derhalve niet waarom dit gesloten moet worden.quote:"Wat moet volgens jullie het Woord van het Jaar 2006 worden?"
Kijk eens naar het citaat in het plaatje, trouwens.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:42 schreef Aurelianus het volgende:
Gatverdamme, een OP met nuttige informatie.
ik vond het een mooie sluitpostquote:Op zondag 19 maart 2006 01:24 schreef Borkydude het volgende:
waarom is mijn 1 woordspel gesloten, het had potentie.
Neh, domme postopkriktopics hebben we al genoeg.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:24 schreef Borkydude het volgende:
waarom is mijn 1 woordspel gesloten, het had potentie.
Dat maakte me heel even geil.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:33 schreef Snakey het volgende:
Verkankerde longebola.
Like DUH...!!quote:Op zondag 19 maart 2006 01:37 schreef Insomaniac het volgende:
Onthou nou eens dat ik niet driiihiiink!
Maar ik wil best mee naar achter hoor..
Ik dacht dat ik dat overal ook had gedaan?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:47 schreef HuHu het volgende:
Euy... Bupatih.
Als je foto's verwijderd, haal de dan ook de linkjes uit de quotes weg?
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:03 schreef SiemeN het volgende:
Ik had laatst een idee om een sticky te maken in ONZ waarin mensen kunnen vragen waarom hun topic gesloten is e.d., maar waar kan ik dit idee dan naar voren brengen?
Maar er is geen FB!quote:
Niet alles wat Snakey zegt is meteen waar, hoor.quote:
Het is een geinig topic, maar er staat té weinig in voor een TTT.quote:
Daar heb je een punt inderdaad.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is een geinig topic, maar er staat té weinig in voor een TTT.
Omdat in de categorie 'niet leuk, veels te flauw' viel. Plus dat wij allemaal vinden dat je gewoon aan het werk moet ipv je baas op onnodige kosten jagen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:51 schreef mrPanerai het volgende:
waarom ging m'n kantoortopic op slot?
Heb je het nu over die ene edit?quote:
Nee meneerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je het nu over die ene edit?
Laat het niet weer gebeuren, hè!!!!11one!!!!Shift+1
Ik wilde even kijken of hij je er een note had gegeven.quote:
Zoals al eerder gezegd:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken of hij je er een note had gegeven..
.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:39 schreef Litso het volgende:
Kan iedereen even kappen op mijn notes te geilen
Je vond het wel een sterk topic?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef BrauN het volgende:
NJ, mongool.
Trek jij je iets aan van je moeder? Bagger? Joh!
Laat toch open man, sukkel.
En ga eens werk zoeken.
De woordgrap klopt niet eens, pauper!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef BrauN het volgende:
NJ, mongool.
En ga eens werk zoeken.
Heb je een pallet tegen je kop gekregen ofzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef BrauN het volgende:
NJ, mongool.
En ga eens werk zoeken.
Het was een topic over moeders. En da's op zich best tof. Er werd heerlijk meegedaan en het topic begon los te komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je vond het wel een sterk topic?. Je bent echt al je creatieve ideeën kwijt hè? Maar goed, je mag natuurlijk om FB vragen, maar het is dan weer zo zonde dat je dat op deze manier doet.
![]()
Hij klopt wel, rotkind.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De woordgrap klopt niet eens, pauper!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hij klopt wel, rotkind.
Ik neem aan dat je doelt op het woordje 'je' in de TT? Als er staat 'Trek jij iets aan van je moeder?', dán is het volgens jou een enorm toffe woordgrap, ware het niet dat de TT dan al compleet verklapt wat er in de OP zal staan!![]()
'Ik trek me iets aan', in de zin van kleding is correct, maar verouderd Nederlands. Maar, het is correct! Het komt uit hetzelfde straatje als 'ik heb me een nieuwe auto gekocht'.
Tot zover "BrauN leest puberale mannetjes de les".
Ik ben absoluut niet chagerijnig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Het was een topic over moeders. En da's op zich best tof. Er werd heerlijk meegedaan en het topic begon los te komen.
Maarrrr, dan loopt er hier in ONZ een incapabel, chagerijnig, subjectief mannetje rond, luisterend naar de naam 'NJ'. En da's jammer.
Maar jíj bent wel tof, dus ik verwacht m'n topic zometeen weer open.
Bedankt!
Nonsens.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Je hebt 'aantrekken' en je hebt 'aantrekken'.
De ene is een onovergankelijk werkwoord (onov. ww.) (werkwoord dat geen lijdend voorwerp kan krijgen) en de andere is een overgankelijk werkwoord (ov. ww).
Er zit dus wel degelijk een verschil tussen de twee verschillende vormen van 'aantrekken' die jij beschreef in je topic.
Tot zover "Bupatih leest taalkneusjes de les en zet ze weer met beide voeten op de grond".
Op slot gooien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:59 schreef Dirktator het volgende:
Mijn Maikuuul-topique????? Wat doe je??
P.S. BrauN heeft gelijk!![]()
Kan ik mee inkomen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:40 schreef Bupatih het volgende:
Sowieso geen flauwe/slechte lemmings openen.
Ja maar, ja maar, je gedraagt je toch ook net als Lord Zirtox? Bederf mijn kinderlijke fantasie nou nietquote:En áls je dan een naamtopic opent over mij, aanbid me dan met allerlei voorbeelden, citaten en wetenswaardigheden.
Leugens! Vuige leugens!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:23 schreef Stofje het volgende:
Wat een liefde in FB.
Hoi Inso. Ik weet dat je lurkt![]()
Is dat een sollicitatie?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:50 schreef Dirkh het volgende:
Is Pool dood? En als ie vervangen wordt, kan er dan iemand bij die Stofje en Bupitah constant dwars gaat zitten? Dat onderlinge gelik moet maar eens doorbroken worden.
Doe je ogen eens open!quote:
Dat geeft niks, er worden er meer uitgewisseld op het moment.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:27 schreef Stofje het volgende:
Godver. Dat moest onder dit account.
Hoi Snakey, hoi Inso en hoi Dirkh.
Hoe kansloos kan je zijn!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:32 schreef Pony-Lover het volgende:
Oh Mijn God!!!!![]()
Wat rottig voor jullieik kan een week geen topic's meer openen
![]()
![]()
Ik heb dus maar liefst 168 uur om topic's van bijzonder hoge kwaliteit te verzinnnen, zogenaamde 'High end Bagger' Volgende week woesdag kom ik dus terug met topic's die alles wat jullie tot nu toe hebben gezien (en gesloten) overtreffen.![]()
Rust maar goed uit modjes![]()
![]()
Tot volgende week
groeten
P-L
![]()
yvonne wil me niet meer, de trut.quote:
Ik zou er anders serieus geld voor over hebben om een brandende autoband om jouw nek te zien hangen. Hoe serieus wil jij het hebben?quote:
Ach gut, en het is niet eens je werk meerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:49 schreef Dirkh het volgende:
yvonne wil me niet meer, de trut.
[..]
Ik zou er anders serieus geld voor over hebben om een brandende autoband om jouw nek te zien hangen. Hoe serieus wil jij het hebben?
Wat een kut-TT-change.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:04 schreef Tobbes het volgende:
Zou een mod de TT van Post hier je paradox! kunnen veranderen in: Post hier je paradox!
Vond je de vorige beter?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een kut-TT-change.
Maar ja...klant is koning.
Daarom opperde ik ook het idee met de autoband.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ach gut, en het is niet eens je werk meer![]()
Ik zou zeggen doe wat leukers met je tijd![]()
Dat mag natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:37 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem een ander product ervoor in de plaats..
Dreigen, hoe tof.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:32 schreef Pony-Lover het volgende:
Oh Mijn God!!!!![]()
Wat rottig voor jullieik kan een week geen topic's meer openen
![]()
![]()
Ik heb dus maar liefst 168 uur om topic's van bijzonder hoge kwaliteit te verzinnnen, zogenaamde 'High end Bagger' Volgende week woesdag kom ik dus terug met topic's die alles wat jullie tot nu toe hebben gezien (en gesloten) overtreffen.![]()
Rust maar goed uit modjes![]()
![]()
Tot volgende week
groeten
P-L
![]()
Even kijken hoe het topic loopt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:59 schreef yvonne het volgende:
[BeF] #475 Zit *hier* je kater uit
Stofje, sluit deze ff, BS en ik posten erin, en er zijn zelfs users die het er leuk hebben!!!
Alleen geen Anosmie
Had je dan verleden week moeten zeggenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Even kijken hoe het topic loopt.
Losser modereren. Je weet toch!
Wat was er vorige week? Volgens mij negeer ik die regel al een paar maanden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had je dan verleden week moeten zeggen
Lach eens naar het vogeltje, onmens?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had je dan verleden week moeten zeggen
Je kunt lezen!!!! Joechei!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
Zie ik hier nou een paar sneren voorbijkomen?
Pool toch? Ik dacht dat die afgelopen tijd op trainingskamp was/ is om het FA-schap aan te kunnen..quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef NJ het volgende:
Gaat dit over mijn aankomend FA-schap ofzo?
Zoek dat neukende vorige deel danquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef NJ het volgende:
Maar wat was er verleden week nou?
Dat waren gewoon kuttopics die dicht moesten. Ik zeg net al dat we die regel helemaal niet gebruiken in ONZ. Behalve als het ons toevallig een keertje uitkomt ofzo.quote:
doe wat je niet laten kuntquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:25 schreef Misstique het volgende:
[BeF] #475 Zit *hier* je kater uit
Zelfs na waarschuwing blijft ons aller vriendin zieken in dit topic. Ze verpest de sfeer voor de rest.
Flikker toch op, dit was een verkeerde inschatting, put.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat waren gewoon kuttopics die dicht moesten. Ik zeg net al dat we die regel helemaal niet gebruiken in ONZ. Behalve als het ons toevallig een keertje uitkomt ofzo.
Je topic is toch al dicht? Wat wil je verder nog?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op, dit was een verkeerde inschatting, put.
Dat is er al een hele week nijdig om ben om zoveel stupiditeit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Je topic is toch al dicht? Wat wil je verder nog?
Ik houd er niet van als grote mensen niet lief doen!quote:
Zoek het vorige FB topicquote:
Ik ben nog nieteens begonnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik houd er niet van als grote mensen niet lief doen!Laat het alsjeblieft stoppen!!!!
*oren dichtstopt*
LALALALALALA, IK HOOR JULLIE LEKKER NIET!!!!!
Nee, dat VEEL views trok EN nieuwe users.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Stofje tyfte een topic op slot waarin yvonne, BS en Anosmie postten
*weer verder met de blokken gaat spelen*
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
[FB] ONZ # 666; The one with all the bitches
Hier.
Dit was een link voor die andere blauwen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]., dan moet ik door het slotje heenposten
Ah. Ik had weer tever doorgezocht. Ik dacht dat het ging om een paar slotjes die je rond die tijd geplaatst had.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Hier.
Je was aan het blokkenspelen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Hier.
Hoi C.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:47 schreef Croupouque het volgende:
Hoi! Is het hier nog leuk?
hoe voelt het als je gewonnen hebt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:01 schreef Misstique het volgende:
NJ. Bedankt voor "de lijn"..
En sterkte ermee.
Je hebt dit geheel en al te wijten aan je eigen gedrag lieve schat. Nu bedeel je me te veel eer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoe voelt het als je gewonnen hebt?
er is meer mankracht nodig, dat zweer ik je
kutwijfquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt dit geheel en al te wijten aan je eigen gedrag lieve schat. Nu bedeel je me te veel eer.
Quod erat demonstrandum.quote:
"Iemand een ideetje voor wortelsquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:04 schreef NJ het volgende:
Luister nou. Denk jij dat ik het leuk vind om dat topic elke minuut in de gaten te moeten houden.
Je bent daar duidelijk niet gewenst en daardoor ga je zuigen. Ik kan ook gewoon een volle onzin-ban voor je aanvragen, maar het enige dat ik wil is dat je uit BeF blijft.
Zelfs Maikuul begreep de hint.
(Y) x4quote:
doe wat je niet laten kuntquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:04 schreef NJ het volgende:
Luister nou. Denk jij dat ik het leuk vind om dat topic elke minuut in de gaten te moeten houden.
Je bent daar duidelijk niet gewenst en daardoor ga je zuigen. Ik kan ook gewoon een volle onzin-ban voor je aanvragen, maar het enige dat ik wil is dat je uit BeF blijft.
Zelfs Maikuul begreep de hint.
Blijf gewoon uit BeF. Verder zoek je maar uit wat je doet.quote:
Er staan nog posts van Sararaats.quote:
mij bestquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Blijf gewoon uit BeF. Verder zoek je maar uit wat je doet.
Neequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:47 schreef Croupouque het volgende:
Hoi! Is het hier nog leuk?
Doe er dan wat aan!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef yvonne het volgende:
En de OP zuigt, ook nog eens.
Het plaatje is kick.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef yvonne het volgende:
En de OP zuigt, ook nog eens.
Doe jij dan je bril afquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:13 schreef Bupatih het volgende:
Wil iemand een glaasje ranja of wat rozijntjes?
Oeh, heb ik iets verkeerd gedaan vorige week? Dank je voor de vertaling. Word ik nu zelfs 'stupide' genoemd?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Stofje tyfte een topic op slot waarin yvonne, BS en Anosmie postten
*weer verder met de blokken gaat spelen*
Le-zenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh, heb ik iets verkeerd gedaan vorige week? Dank je voor de vertaling. Word ik nu zelfs 'stupide' genoemd?.
Oh, hoi C., trouwens.
Moeten we weer aan goedmaakseks doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Le-zen
Het is uit!
*kleren verscheurd, haar afscheert, as over hoofd strooit*
En ja er staan spelfouten bupadingus
Welke? Mijn roze?quote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh, heb ik iets verkeerd gedaan vorige week? Dank je voor de vertaling. Word ik nu zelfs 'stupide' genoemd?.
Oh, hoi C., trouwens.
Als je ze zelf al ziet, waarom verander je ze dan niet meteen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Le-zen
Het is uit!
*kleren verscheurd, haar afscheert, as over hoofd strooit*
En ja er staan spelfouten bupadingus
Toen je dat slotje erin keilde en yvonne hem weer opengooide en jij hem vervolgens weer op slot gooide. Daar zeurt ze nu nóg over.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, hoi C., trouwens.
We durven wel, we kunnen je alleen geen BeF ban geven.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef sararaats het volgende:
geef me dan een BeF ban als jullie durven
"ONZ zuigt"?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:35 schreef sararaats het volgende:
foutje
Oh echt Sara, kruip terug naar het gesticht waar je thuis hoort en blijf in crisisnaam weg van FOK!.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef sararaats het volgende:
geef me dan een BeF ban als jullie durven
Jij hebt al heel lang geen vrouw meer gehad he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je ze zelf al ziet, waarom verander je ze dan niet meteen?
"Ja, dat kost moeite."
Maar je neemt wel de moeite om te vermelden dat er spelfouten in staan.
"..."
Ah, dat. Ja, dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Toen je dat slotje erin keilde en yvonne hem weer opengooide en jij hem vervolgens weer op slot gooide. Daar zeurt ze nu nóg over.
Vrouwen
Nimmer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt al heel lang geen vrouw meer gehad he?
Ik kwoot deze even, gewoon, voor de lolquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh echt Sara, kruip terug naar het gesticht waar je thuis hoort en blijf in crisisnaam weg van FOK!.
Mallerd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kwoot deze even, gewoon, voor de lol
Doei.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:39 schreef sararaats het volgende:
ik heb gewoon een hekel aan ONZ
en ik zie echt wel in dat ik deze keer in fout ben.
ik post vanaf nu in de serieuze fora
Ik was er een week niet en moet mn gram nog halenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Toen je dat slotje erin keilde en yvonne hem weer opengooide en jij hem vervolgens weer op slot gooide. Daar zeurt ze nu nóg over.
Vrouwen
Je zou hier potdomme niet meer posten Sara! Moven jij! Hup! Ksssst!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:11 schreef sararaats het volgende:
ik verklaar met mijn hand op m'n hart dat ik me zal gedragen
ow das waarquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je zou hier potdomme niet meer posten Sara! Moven jij! Hup! Ksssst!!
Doe je het weer! FOEI! Ik wil je hier nu echt niet meer zien hoor!quote:
Het is je vergeven, BKT!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Buup,
Mijn welgemeende excuses voor de mogelijke overlast voortvloeiende uit mijn topiques.
Ik had mezelf eventjes niet in bedwang.
![]()
Enkel in positieve zin.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar laat ik het niet wéér tegen komen, hè?
Al zes jaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Wat is het niveau van ONZ toch bedroevend eigenlijk.
Komt door het formaat van mijn neus en het formaat van mijn ego.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef Snakey het volgende:
Als ze na een week nog over je praten heb je in ieder geval indruk bij de vrouwtjes gemaakt Stofje, hulde.![]()
Dat is insgelijks. Dank u voor de complimenten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:02 schreef SiemeN het volgende:
Mijn complimenten aan Stofje voor zijn kordate en razendsnelle optreden in Welke fokker moet er dood?.
Ik raak zo langzamerhand aan de chronische diaree van die Maikuuul topics.. wat een ellende.
Lovin' it.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Wat is het niveau van ONZ toch bedroevend eigenlijk.
Dit is FB omdat...?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:29 schreef Slikchick het volgende:
C0nd0r, lees je hier mee?
Ach, 1 post meer of minder die geen FB is..quote:
Waarom issie dicht?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:39 schreef guitarist.nl het volgende:
Goedemorgen op vrijdag 24 maart 2006 TGIF!
ik had een heel mooi einde verwacht
Stop jij dan met het omhoog schoppen van stomme topics, lamzak?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:14 schreef Jaco90 het volgende:
Bupatih, kap is met alle leuke topics dichtgooien.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:47 schreef Jaco90 het volgende:
HOMO TOPIC.
Zeg, ben jij toevallig negentig?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:14 schreef Jaco90 het volgende:
Bupatih, kap is met alle leuke topics dichtgooien.![]()
Waarom gooide je die "Spuug hier op " topic dicht, waarom hebben we wel adoratie topics maar geen verfoei topics van die meidenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stop jij dan met het omhoog schoppen van stomme topics, lamzak?
[..]
Nounou, ik ging toch ook niet gelijk schelden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Daar hebben we KLB dus voor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom gooide je die "Spuug hier op " topic dicht, waarom hebben we wel adoratie topics maar geen verfoei topics van die meiden
Stomme mensen die stomme topics op een stomme manier omhoog schoppen, verdienen dat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:29 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Nounou, ik ging toch ook niet gelijk schelden.
Ga jij is snel terug naar je psycholoog.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:25 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zeg, ben jij toevallig negentig?
Kusje op je slechte humeur.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar hebben we KLB dus voor.
En het was een matige OP.
[..]
Stomme mensen die stomme topics op een stomme manier omhoog schoppen, verdienen dat.
Ik zou wel willen, maar een phsycholoog, ik weet niet wat dat is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:30 schreef Jaco90 het volgende:
Ga jij is snel terug naar je phsycholoog.
Ik heb een verdomd goed humeur, maar jij schopte gewoon een kuttopic omhoog. Punt uit.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb een verdomd goed humeur, maar jij schopte gewoon een kuttopic omhoog. Punt uit.
En gebruik de vrijgekomen tijd om het verschil tussen eens en is te leren.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Hé weet je, normaal is het de bedoeling dat je reageert op de gene die je quote. Dus niet op diegene die diegene heeft gequote waar jij wat tegen wil zeggen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En gebruik de vrijgekomen tijd om het verschil tussen eens en is te leren.
Ik snap het prima. Ik quotete Bupatih en voegde er mijn tekst aan toe. Wat ik dus eigenlijk zeg is wat Bupatih zegt met nog wat extra.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:38 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Hé weet je, normaal is het de bedoeling dat je reageert op de gene die je quote. Dus niet op diegene die diegene heeft gequote waar jij wat tegen wil zeggen!Snap je het nog..
Heerlijk dit ONZinnige gebabbel!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik snap het prima. Ik quotete Bupatih en voegde er mijn tekst aan toe. Wat ik dus eigenlijk zeg is wat Bupatih zegt met nog wat extra.
Done.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:51 schreef Barbaaf het volgende:
Een user is te lui geweest een OP mee te nemen en wil dat een modje dat maar doet. Zou ik ook wel liev vinden![]()
Dankjewelquote:
Ik heb het niet zo met Pomme en Kelly.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
DankjewelZeg nou zelf, Pomme en Kelly adoreren zonder fatsoenlijke OP kan natuurlijk niet
![]()
En dáárom hou ik van je.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met Pomme en Kelly.
Hoi tong.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:35 schreef tong80 het volgende:
ha ha ha ha aha ha ha Dit unieke geweldige geniale topic gaat op slot.
Voeg hier 3 letters toe.
Ik lig in een deuk.
Trouwens ik ken heel die mod niet. Dat is dubbel zo leuk.
Wat mij betreft best. Zolang je je postopkrikzooi maar ergens anders houdt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:42 schreef tong80 het volgende:
Hoi
Open ik eens een onzin topic gaat ie op slot.
Tong posts opkrikken? Laat arcee het niet horen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:44 schreef Snakey het volgende:
Zolang je je postopkrikzooi maar ergens anders houdt.![]()
Waar hebben ze dan zelf gepost?!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:21 schreef HuHu het volgende:
Hoi,
Kan een modje misschien even duidelijk maken dat het niet de bedoeling is dat privé-gegevens van Pomme & Kelly worden gepost.
De meiden hebben duidelijk aangegeven dat ze dat niet willen, maar een paar kneusjes lopen te patsen dat ze die gegevens wel hebben. Ze zijn gelukkig nog niet gepost.
Het zou jammer zijn als Pomme & Kelly zich wegkeren van Fok! en niet meer gezellig mee komen posten in hun eigen topic.
Bedankt,
HuHu
Deel 5.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waar hebben ze dan zelf gepost?!
Thanks, ik heb een waarschuwing geplaatst HuHu. Ik zal ook wat vaker meekijken in het topic. We kunnen niet 24/7 meelezen dus als je zelf iets ziet wat niet door de beugel kan plaats dan een topicreport ajb.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:21 schreef HuHu het volgende:
Hoi,
Kan een modje misschien even duidelijk maken dat het niet de bedoeling is dat privé-gegevens van Pomme & Kelly worden gepost.
De meiden hebben duidelijk aangegeven dat ze dat niet willen, maar een paar kneusjes lopen te patsen dat ze die gegevens wel hebben. Ze zijn gelukkig nog niet gepost.
Het zou jammer zijn als Pomme & Kelly zich wegkeren van Fok! en niet meer gezellig mee komen posten in hun eigen topic.
Bedankt,
HuHu
Bedankt voor je post, ik heb hem ook toegevoegd aan de OP op de Wiki.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Thanks, ik heb een waarschuwing geplaatst HuHu. Ik zal ook wat vaker meekijken in het topic. We kunnen niet 24/7 meelezen dus als je zelf iets ziet wat niet door de beugel kan plaats dan een topicreport ajb.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef SiemeN het volgende:
Gaat de Pomme & Kelly reeks dicht als GoogleIdol over is, overigens?
Ik heb het nu wel alweer gehad met die ongein.
Als ik toch blauw was werd er hier met ijzeren vuist geregeerd, en ging de reeksch hierna metéén op slot!quote:
Dat komt omdat jij alleen aan jezelf denkt en wij aan nog wat honderen mensen.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:33 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als ik toch blauw was werd er hier met ijzeren vuist geregeerd, en ging de reeksch hierna metéén op slot!
Maarja, ik moet het hier maar mee doen..
Dudequote:
Zo, het was inderdaad een zeer intelligent topic. Ik raakte bijna vervreemd van het gemiddelde niveau van ONZ.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Waarom is koppensnellers - mooi weer de leeuw POLL dicht?
Als je de hele lijst bekijkt van topics in ONZ springt dit topic eruit wat betreft intelligentieniveau. Te intelligent voor ONZ?
Schop het in uiterste nood dan in ieder geval naar FTR.
Bedankt voor het melden. Het is niet opzettelijk gedaan, dus ik heb enkel de plaatjes weggehaald.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:54 schreef Skazminko het volgende:
Hey, pssst, Kelly's msn adres is hier te zien. Haal het ff weg, ze heeft duidelijk gezegd dat ze niet wilde dat het openbaar gemaakt zou worden. En trouwens is het tegen de policy.
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 4
Maar ik was net te laatquote:Op zondag 26 maart 2006 13:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Het is niet opzettelijk gedaan, dus ik heb enkel de plaatjes weggehaald..
Zou je de volgende keer trouwens een TR willen plaatsen? Desnoods bij dit of het huidige topic, want er komen een hoop mensen in de ONZ-FB, een stuk meer dan in een gesloten deel van een lange reeks, dus dan zou je poging om te helpen averechts kunnen werken..
Woops, my bad.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Het is niet opzettelijk gedaan, dus ik heb enkel de plaatjes weggehaald..
Zou je de volgende keer trouwens een TR willen plaatsen? Desnoods bij dit of het huidige topic, want er komen een hoop mensen in de ONZ-FB, een stuk meer dan in een gesloten deel van een lange reeks, dus dan zou je poging om te helpen averechts kunnen werken..
Tja, echt interessant ben je nu eenmaal niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:29 schreef tong80 het volgende:
Mooi weer een slotje op een tong80 topic
gevonden: tong80 post zonder tong
Het moet natuurlijk wel op niveau blijven in onzin.
Nee ik kan niet aan jullie niveau tippen.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tja, echt interessant ben je nu eenmaal niet.
Als je dat maar weet.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik kan niet aan jullie niveau tippen.
Je bent een echte mod altijd het laatste woord willen hebben.quote:
Laatste woord.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent een echte mod altijd het laatste woord willen hebben.
Nu jij weer.
Ah één van mijn stalkers.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:44 schreef Manneke_Pils het volgende:
Snakey, complimenten voor de sluitpost.
Elk windje ?quote:Op zondag 26 maart 2006 20:55 schreef Snakey het volgende:
Ow, en als je het leuk vind dat er voor elk windje dat je laat een topic geopend wordt kun je beter een ander forum zoeken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |