Ik houd er niet van als grote mensen niet lief doen!quote:
Zoek het vorige FB topicquote:
Ik ben nog nieteens begonnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik houd er niet van als grote mensen niet lief doen!Laat het alsjeblieft stoppen!!!!
*oren dichtstopt*
LALALALALALA, IK HOOR JULLIE LEKKER NIET!!!!!
Nee, dat VEEL views trok EN nieuwe users.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Stofje tyfte een topic op slot waarin yvonne, BS en Anosmie postten
*weer verder met de blokken gaat spelen*
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
[FB] ONZ # 666; The one with all the bitches
Hier.
Dit was een link voor die andere blauwen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]., dan moet ik door het slotje heenposten
Ah. Ik had weer tever doorgezocht. Ik dacht dat het ging om een paar slotjes die je rond die tijd geplaatst had.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Hier.
Je was aan het blokkenspelen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Hier.
Hoi C.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:47 schreef Croupouque het volgende:
Hoi! Is het hier nog leuk?
hoe voelt het als je gewonnen hebt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:01 schreef Misstique het volgende:
NJ. Bedankt voor "de lijn"..
En sterkte ermee.
Je hebt dit geheel en al te wijten aan je eigen gedrag lieve schat. Nu bedeel je me te veel eer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoe voelt het als je gewonnen hebt?
er is meer mankracht nodig, dat zweer ik je
kutwijfquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt dit geheel en al te wijten aan je eigen gedrag lieve schat. Nu bedeel je me te veel eer.
Quod erat demonstrandum.quote:
"Iemand een ideetje voor wortelsquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:04 schreef NJ het volgende:
Luister nou. Denk jij dat ik het leuk vind om dat topic elke minuut in de gaten te moeten houden.
Je bent daar duidelijk niet gewenst en daardoor ga je zuigen. Ik kan ook gewoon een volle onzin-ban voor je aanvragen, maar het enige dat ik wil is dat je uit BeF blijft.
Zelfs Maikuul begreep de hint.
(Y) x4quote:
doe wat je niet laten kuntquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:04 schreef NJ het volgende:
Luister nou. Denk jij dat ik het leuk vind om dat topic elke minuut in de gaten te moeten houden.
Je bent daar duidelijk niet gewenst en daardoor ga je zuigen. Ik kan ook gewoon een volle onzin-ban voor je aanvragen, maar het enige dat ik wil is dat je uit BeF blijft.
Zelfs Maikuul begreep de hint.
Blijf gewoon uit BeF. Verder zoek je maar uit wat je doet.quote:
Er staan nog posts van Sararaats.quote:
mij bestquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Blijf gewoon uit BeF. Verder zoek je maar uit wat je doet.
Neequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:47 schreef Croupouque het volgende:
Hoi! Is het hier nog leuk?
Doe er dan wat aan!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef yvonne het volgende:
En de OP zuigt, ook nog eens.
Het plaatje is kick.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef yvonne het volgende:
En de OP zuigt, ook nog eens.
Doe jij dan je bril afquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:13 schreef Bupatih het volgende:
Wil iemand een glaasje ranja of wat rozijntjes?
Oeh, heb ik iets verkeerd gedaan vorige week? Dank je voor de vertaling. Word ik nu zelfs 'stupide' genoemd?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Stofje tyfte een topic op slot waarin yvonne, BS en Anosmie postten
*weer verder met de blokken gaat spelen*
Le-zenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh, heb ik iets verkeerd gedaan vorige week? Dank je voor de vertaling. Word ik nu zelfs 'stupide' genoemd?.
Oh, hoi C., trouwens.
Moeten we weer aan goedmaakseks doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Le-zen
Het is uit!
*kleren verscheurd, haar afscheert, as over hoofd strooit*
En ja er staan spelfouten bupadingus
Welke? Mijn roze?quote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh, heb ik iets verkeerd gedaan vorige week? Dank je voor de vertaling. Word ik nu zelfs 'stupide' genoemd?.
Oh, hoi C., trouwens.
Als je ze zelf al ziet, waarom verander je ze dan niet meteen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Le-zen
Het is uit!
*kleren verscheurd, haar afscheert, as over hoofd strooit*
En ja er staan spelfouten bupadingus
Toen je dat slotje erin keilde en yvonne hem weer opengooide en jij hem vervolgens weer op slot gooide. Daar zeurt ze nu nóg over.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, hoi C., trouwens.
We durven wel, we kunnen je alleen geen BeF ban geven.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef sararaats het volgende:
geef me dan een BeF ban als jullie durven
"ONZ zuigt"?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:35 schreef sararaats het volgende:
foutje
Oh echt Sara, kruip terug naar het gesticht waar je thuis hoort en blijf in crisisnaam weg van FOK!.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef sararaats het volgende:
geef me dan een BeF ban als jullie durven
Jij hebt al heel lang geen vrouw meer gehad he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je ze zelf al ziet, waarom verander je ze dan niet meteen?
"Ja, dat kost moeite."
Maar je neemt wel de moeite om te vermelden dat er spelfouten in staan.
"..."
Ah, dat. Ja, dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Toen je dat slotje erin keilde en yvonne hem weer opengooide en jij hem vervolgens weer op slot gooide. Daar zeurt ze nu nóg over.
Vrouwen
Nimmer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt al heel lang geen vrouw meer gehad he?
Ik kwoot deze even, gewoon, voor de lolquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh echt Sara, kruip terug naar het gesticht waar je thuis hoort en blijf in crisisnaam weg van FOK!.
Mallerd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kwoot deze even, gewoon, voor de lol
Doei.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:39 schreef sararaats het volgende:
ik heb gewoon een hekel aan ONZ
en ik zie echt wel in dat ik deze keer in fout ben.
ik post vanaf nu in de serieuze fora
Ik was er een week niet en moet mn gram nog halenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Toen je dat slotje erin keilde en yvonne hem weer opengooide en jij hem vervolgens weer op slot gooide. Daar zeurt ze nu nóg over.
Vrouwen
Je zou hier potdomme niet meer posten Sara! Moven jij! Hup! Ksssst!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:11 schreef sararaats het volgende:
ik verklaar met mijn hand op m'n hart dat ik me zal gedragen
ow das waarquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je zou hier potdomme niet meer posten Sara! Moven jij! Hup! Ksssst!!
Doe je het weer! FOEI! Ik wil je hier nu echt niet meer zien hoor!quote:
Het is je vergeven, BKT!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Buup,
Mijn welgemeende excuses voor de mogelijke overlast voortvloeiende uit mijn topiques.
Ik had mezelf eventjes niet in bedwang.
![]()
Enkel in positieve zin.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar laat ik het niet wéér tegen komen, hè?
Al zes jaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Wat is het niveau van ONZ toch bedroevend eigenlijk.
Komt door het formaat van mijn neus en het formaat van mijn ego.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef Snakey het volgende:
Als ze na een week nog over je praten heb je in ieder geval indruk bij de vrouwtjes gemaakt Stofje, hulde.![]()
Dat is insgelijks. Dank u voor de complimenten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:02 schreef SiemeN het volgende:
Mijn complimenten aan Stofje voor zijn kordate en razendsnelle optreden in Welke fokker moet er dood?.
Ik raak zo langzamerhand aan de chronische diaree van die Maikuuul topics.. wat een ellende.
Lovin' it.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Wat is het niveau van ONZ toch bedroevend eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |