Respect. Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:17 schreef NanKing het volgende:
Is dit hetzelfde als "There is no spoon? "
Die pottenfilm van je was er laatst op.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:17 schreef NanKing het volgende:
Is dit hetzelfde als "There is no spoon? "
Welkequote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Die pottenfilm van je was er laatst op.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:28 schreef guitarist.nl het volgende:
wie koopt er dan ook een auto bij een woonwagenkamp, dat slotje is wel logisch
Idioot.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:31 schreef Homdeck het volgende:
Mag deze open en naar KLB? Ik haat dat wijf echt![]()
Ja, absoluut. En dan op dezelfde dag voor het dubbele bedrag weer verkopen, om vervolgens Maikuuul heel hard uit te lachen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:31 schreef guitarist.nl het volgende:
zou jij een brommer van maikuuul kopen??
(domme vraag toch?)
Pardon?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:32 schreef NanKing het volgende:
Snakey heb je het altijd zo zwaar hier in onz?
heb nu al medelijde met je
Omdat het een kuttopic was.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Bupa![]()
Waarom is het goedemorgen topic dicht?![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:16 schreef Devrim_ het volgende:
@Bupatih:
Je ava staat hier tijdelijk ==> http://weerstation-leeuwen.nl/avatardevrim/Bupatih/icon.php
Kees, kankerkachel, overdosis. Need to say more?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:54 schreef Dirktator het volgende:
Erg flauw dat dit gesloten wordt zeg! Woord van het Jaar 2006: let the games begin! Kun je me uitleggen waarom dit gesloten moet worden? Ik doe helemaal niets verkeerds.
Het gaat nu toch om een ander woord, so what's the point?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:20 schreef Snakey het volgende:
Kees, kankerkachel, overdosis. Need to say more?
Op het moment dat jij in de OP refereert aan het woord kankerkachel en Kees én er vervolgens ook nog het plaatje bij plaatst, dan weet je al waar het topic over zal gaan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:21 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Het gaat nu toch om een ander woord, so what's the point?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:23 schreef NJ het volgende:
Op het moment dat jij in de OP refereert aan het woord kankerkachel en Kees én er vervolgens ook nog het plaatje bij plaatst, dan weet je al waar het topic over zal gaan.
Bovendien, wat moet je in maart met het woord van het jaar?
Dit zegt toch genoeg? Kankerkachel staat er alleen maar om te refereren naar de lol die we in december gehad hebben op woordvanhetjaar.nl. Nu moeten we in Maart beginnen om weer de FOK!-dienst uit te maken, maar dit keer met een "fatsoenlijk" woord. Ik begrijp derhalve niet waarom dit gesloten moet worden.quote:"Wat moet volgens jullie het Woord van het Jaar 2006 worden?"
Kijk eens naar het citaat in het plaatje, trouwens.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:42 schreef Aurelianus het volgende:
Gatverdamme, een OP met nuttige informatie.
ik vond het een mooie sluitpostquote:Op zondag 19 maart 2006 01:24 schreef Borkydude het volgende:
waarom is mijn 1 woordspel gesloten, het had potentie.
Neh, domme postopkriktopics hebben we al genoeg.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:24 schreef Borkydude het volgende:
waarom is mijn 1 woordspel gesloten, het had potentie.
Dat maakte me heel even geil.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:33 schreef Snakey het volgende:
Verkankerde longebola.
Like DUH...!!quote:Op zondag 19 maart 2006 01:37 schreef Insomaniac het volgende:
Onthou nou eens dat ik niet driiihiiink!
Maar ik wil best mee naar achter hoor..
Ik dacht dat ik dat overal ook had gedaan?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:47 schreef HuHu het volgende:
Euy... Bupatih.
Als je foto's verwijderd, haal de dan ook de linkjes uit de quotes weg?
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:03 schreef SiemeN het volgende:
Ik had laatst een idee om een sticky te maken in ONZ waarin mensen kunnen vragen waarom hun topic gesloten is e.d., maar waar kan ik dit idee dan naar voren brengen?
Maar er is geen FB!quote:
Niet alles wat Snakey zegt is meteen waar, hoor.quote:
Het is een geinig topic, maar er staat té weinig in voor een TTT.quote:
Daar heb je een punt inderdaad.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is een geinig topic, maar er staat té weinig in voor een TTT.
Omdat in de categorie 'niet leuk, veels te flauw' viel. Plus dat wij allemaal vinden dat je gewoon aan het werk moet ipv je baas op onnodige kosten jagen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:51 schreef mrPanerai het volgende:
waarom ging m'n kantoortopic op slot?
Heb je het nu over die ene edit?quote:
Nee meneerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je het nu over die ene edit?
Laat het niet weer gebeuren, hè!!!!11one!!!!Shift+1
Ik wilde even kijken of hij je er een note had gegeven.quote:
Zoals al eerder gezegd:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken of hij je er een note had gegeven..
.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:39 schreef Litso het volgende:
Kan iedereen even kappen op mijn notes te geilen
Je vond het wel een sterk topic?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef BrauN het volgende:
NJ, mongool.
Trek jij je iets aan van je moeder? Bagger? Joh!
Laat toch open man, sukkel.
En ga eens werk zoeken.
De woordgrap klopt niet eens, pauper!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef BrauN het volgende:
NJ, mongool.
En ga eens werk zoeken.
Heb je een pallet tegen je kop gekregen ofzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef BrauN het volgende:
NJ, mongool.
En ga eens werk zoeken.
Het was een topic over moeders. En da's op zich best tof. Er werd heerlijk meegedaan en het topic begon los te komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je vond het wel een sterk topic?. Je bent echt al je creatieve ideeën kwijt hè? Maar goed, je mag natuurlijk om FB vragen, maar het is dan weer zo zonde dat je dat op deze manier doet.
![]()
Hij klopt wel, rotkind.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De woordgrap klopt niet eens, pauper!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hij klopt wel, rotkind.
Ik neem aan dat je doelt op het woordje 'je' in de TT? Als er staat 'Trek jij iets aan van je moeder?', dán is het volgens jou een enorm toffe woordgrap, ware het niet dat de TT dan al compleet verklapt wat er in de OP zal staan!![]()
'Ik trek me iets aan', in de zin van kleding is correct, maar verouderd Nederlands. Maar, het is correct! Het komt uit hetzelfde straatje als 'ik heb me een nieuwe auto gekocht'.
Tot zover "BrauN leest puberale mannetjes de les".
Ik ben absoluut niet chagerijnig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Het was een topic over moeders. En da's op zich best tof. Er werd heerlijk meegedaan en het topic begon los te komen.
Maarrrr, dan loopt er hier in ONZ een incapabel, chagerijnig, subjectief mannetje rond, luisterend naar de naam 'NJ'. En da's jammer.
Maar jíj bent wel tof, dus ik verwacht m'n topic zometeen weer open.
Bedankt!
Nonsens.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Je hebt 'aantrekken' en je hebt 'aantrekken'.
De ene is een onovergankelijk werkwoord (onov. ww.) (werkwoord dat geen lijdend voorwerp kan krijgen) en de andere is een overgankelijk werkwoord (ov. ww).
Er zit dus wel degelijk een verschil tussen de twee verschillende vormen van 'aantrekken' die jij beschreef in je topic.
Tot zover "Bupatih leest taalkneusjes de les en zet ze weer met beide voeten op de grond".
Op slot gooien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:59 schreef Dirktator het volgende:
Mijn Maikuuul-topique????? Wat doe je??
P.S. BrauN heeft gelijk!![]()
Kan ik mee inkomen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:40 schreef Bupatih het volgende:
Sowieso geen flauwe/slechte lemmings openen.
Ja maar, ja maar, je gedraagt je toch ook net als Lord Zirtox? Bederf mijn kinderlijke fantasie nou nietquote:En áls je dan een naamtopic opent over mij, aanbid me dan met allerlei voorbeelden, citaten en wetenswaardigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |