zou die het doorhebben dat er een nieuw deel is?quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef Devrim_ het volgende:
TT is goedgekeurd door Messenga
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
ja
Pssst, het helemaal rechtse knopje is quootquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
ja
Wat fijn dat je er weer bentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
ja
Deze?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pssst, het helemaal rechtse knopje is quoot
heb je zijn fotoboek nog niet gezien?quote:
Brechtje nu al weer gedumpt?quote:
Kijk dat topic van jongste fokker eens doorquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil wel daar overheen![]()
Ikke socialaizen
Oh, achzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heb je zijn fotoboek nog niet gezien?![]()
![]()
Mauer ich dich eeeeeeeeeeeinquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:31 schreef Devrim_ het volgende:
Steeeeeeeein um Steeeeeeeeeeeein
Een nieuwequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
ja
Ik moet nog een nieuwe ava, deze is tijdelijkquote:
Beter dan die van mij, ben te lui om 'm te veranderenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe ava, deze is tijdelijk
Mijne deed het niet meer, dus moest er ff snel een nieuwe komenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:36 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Beter dan die van mij, ben te lui om 'm te veranderen![]()
ah okequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe ava, deze is tijdelijk
Nja hijs ten minste vrolijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Mijne deed het niet meer, dus moest er ff snel een nieuwe komen
Nou, waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ah oke![]()
Ga je een bewegende maken?
Wat heb je dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:38 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Nja hijs ten minste vrolijk![]()
En dat kan k wel gebruiken want voel me nie zo goed, meestal als k ziek ben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk welMaar deze beweegt toch ook al ?
Maar ik moet nog ff kijken wat ik er als plaatjes in de bewegende wil, en dan ga ik VASND ff lief aankijken
Gefrustreerd omdat je gedumpt bent?quote:
goed voor jouquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wat heb je dan?
Me broertje is ook ziek, de hele week al. Best gunstig, hij wil niet eens meer op de pc![]()
En dan issie écht ziek
K'heb beetje koorts, hele week al, en dat tijdens de toetsweekquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wat heb je dan?
Me broertje is ook ziek, de hele week al. Best gunstig, hij wil niet eens meer op de pc![]()
En dan issie écht ziek
Onzin TT.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat je gedumpt bent?
^^^^quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
Toch wel bij het grofvuil, mag ik hopen? Waar RS hoort?
proestquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onzin TT.
Brechtje heeft me gedumpt ofzozei dev.
Ik heb een 1TB externe schijfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:44 schreef Renesite het volgende:
Ikke hebt een HD van 80 gig in me pc naast die van 300 gig
Ohquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
proest![]()
Ik heb je gedumpt schlet11~!~1~!~
Jij jij, waarom dump je een leuke jongen?quote:
van die groene bolletjes in een kom kokend water en daar met een handoek op je kop boven gaan zittenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:42 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
K'heb beetje koorts, hele week al, en dat tijdens de toetsweek![]()
Gaat langzaam aan wel beter, alleen nog last van een verstopte neus, is wel lastig met slapen, om het uur wakker ongeveer![]()
Haha jammer btw dat mn broertje niet ziek is, hij s wel de enige hier thuis. De rest (vader+moeder) heeft griep![]()
Ook niks gewend dusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:46 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben ook weer terug van het fitnessenben best moe in principe
Hij was mijn vriendin...wasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jij jij, waarom dump je een leuke jongen?
Een stoma.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
van die groene bolletjes in een kom kokend water en daar met een handoek op je kop boven gaan zittendan is je neus zo weer los
Weet alleen niet meer hoe ze heten![]()
Je kunt ook gewoon water laten koken, in een pannetje gieten met je kop erboven gaan hangen met een theedoek over je hoofd. Dan zit alles ook wel weer los in je neusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
van die groene bolletjes in een kom kokend water en daar met een handoek op je kop boven gaan zittendan is je neus zo weer los
Weet alleen niet meer hoe ze heten![]()
Ken het probleem met een pc delenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
Hier is alleen mn broertje ziek, hebben we keer veel vrij door de rapportvergaderingen en kun je mooi veel op de pc issie ziek![]()
@ Renesite, gedumpt
Is niet echt leuk, en dan moeten ook mn ouders en zusje er nog es opquote:
quote:
ik sinds 1.5 jaar ook niet meerquote:
Sinds dit jaarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik sinds 1.5 jaar ook niet meer![]()
Wtf?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
aha
ik dacht dat je vriendin uit Engeland kwam?
of was iemand anders dat uit PUB?quote:
wat voor schijfje?quote:
ik heb nog wel een 120GB schijf die niet meer ronddraaitquote:
Dat_is_Dark_Angelus.quote:
Handigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik heb nog wel een 120GB schijf die niet meer ronddraait
Dark_Angelus ofnie?quote:
Wel leuk is om die dingen open te maken en af te reageren als je je pissed voeltquote:
Ik eerst ook niet. Maar toen wel omdat ik beneden teveel rotzooi maakte, ik ruimde nooit glazen op.quote:
Je kunt het ook niet ontkennenquote:
Alleen het openmaken van die dingen is al een heerlijke manier om je af te reageren, keihard met een hamer er op rammen of over straat gooienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wel leuk is om die dingen open te maken en af te reageren als je je pissed voelt
Die schijfjes lekker kapot maken enzo![]()
De HD's tegenwoordig zijn niet meer zo sterkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alleen het openmaken van die dingen is al een heerlijke manier om je af te reageren, keihard met een hamer er op rammen of over straat gooienEn dan kijken of ie nog doet enzo
![]()
na, zoveel staat hier eigenlijk nooit. Ik ruim alleen nooit papiertjes opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet. Maar toen wel omdat ik beneden teveel rotzooi maakte, ik ruimde nooit glazen op.![]()
die ouwe 200mb schijfjes kunnen nog best veel hebbenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De HD's tegenwoordig zijn niet meer zo sterk
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
die ouwe 200mb schijfjes kunnen nog best veel hebben
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:55 schreef Timmiejj het volgende:
Ik mag ook geen eigen pc. Bang dat ik m'n huiswerk niet meer maak enzo![]()
Ocharmequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:55 schreef Timmiejj het volgende:
moet je juist de hele dagen gaan zeuren dat je huiswerk op de computer moet maken en dan net zolanf bezig zijn totdat je familie er niet meer achter kan, dan heb je ook binnen de kortste keren een eigen pcquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:55 schreef Timmiejj het volgende:
Maar waarom mag je geen eigen dan. Ik bespioneer mijn zusjes als die beneden zitten te MSNen trouwens altijd met VNC.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
na, zoveel staat hier eigenlijk nooit. Ik ruim alleen nooit papiertjes open tis altijd een teringzooi naast de pc, maar de helft is vaak van mn broertje of zusje die ff snel wat op willen schrijven ofzo
![]()
nu maak ik het ook nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:55 schreef Timmiejj het volgende:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar waarom mag je geen eigen dan. Ik bespioneer mijn zusjes als die beneden zitten te MSNen trouwens altijd met VNC.. Da's zon programma dat je een PC vanaf een andere PC kunt bekijken en besturen
.
Hebben ze ook, daarom ga ik ook niet zielig doen enzoquote:
Doeiiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:59 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Hebben ze ook, daarom ga ik ook niet zielig doen enzo![]()
Maar mn ouders zijn erg, heel erg eigenwijs. Ik heb het echt voor school nodig en heb dat vaak genoeg gezegd. Allemaal lulkoek volgens hun.
Maarja, van de zomer wat werken en dan een pc'tje kopen denk ik maar dan.![]()
En nu ff tv kijken![]()
Mazzol!![]()
Ze zijn 10 en 12quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]zijn het nog beetje interessante gesprekken dan?
En dan zie je opeens je zusje een dansje doen voor de camquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar waarom mag je geen eigen dan. Ik bespioneer mijn zusjes als die beneden zitten te MSNen trouwens altijd met VNC.. Da's zon programma dat je een PC vanaf een andere PC kunt bekijken en besturen
.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ze zijn 10 en 12, dus niet echt nee
.
Kheb best hard getrainedquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En dan zie je opeens je zusje een dansje doen voor de cam
hehequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En dan zie je opeens je zusje een dansje doen voor de cam
hoelang heb je gefitnessed?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kheb best hard getrainedmaarja dat moet ook, ik betaal natuurlijk niet voor niks !
te hard trainen is ook niet goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kheb best hard getrainedmaarja dat moet ook, ik betaal natuurlijk niet voor niks !
valt meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:03 schreef Maikuuul het volgende:
2 uur totaal, niet constant wel een beetje relaxen tussendoor want anders is het te kut
quote:
Ja oke, heb je helemaal gelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]je weet toch helemaal niet wat ik doe ?
Iedereen traint anders enzo dus
Dan defragmenteert diegene het toch?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:20 schreef Petertjuhh het volgende:
Neem gewoon een schone hd roy, hoewel het natuurlijk altijd wel interessant is wat andere mensen erop hadden staan.
Dat heeft geen nut, gegeventjes blijven erop ookal verwijder je ze.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dan defragmenteert diegene het toch?
Zijn de supermarkten daar nog openquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
zo, ik ga even bier en ander drinken halen bij de supermarkt
de edah tot 22:00 hierquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Zijn de supermarkten daar nog openHier gaat alles om 9:00 dicht
2200 hier de AHquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Zijn de supermarkten daar nog openHier gaat alles om 9:00 dicht
Ja alsof ik daarna ga kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:21 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut, gegeventjes blijven erop ookal verwijder je ze.Alleen als je je schijf een aantal keren random zou herschrijven is hij leeg.
![]()
Bejeweled 2 @ zylomquote:
Hier ookquote:
Als hij gedefragmenteerd wordt, dan zie ik niet zomaar ff wat er op staatquote:
formateerd bedoel je, maar dan heb je daar inderdaad gewone data recovery programmatjes voorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Als hij gedefragmenteerd wordt, dan zie ik niet zomaar ff wat er op staatmoet je dus allemaal programma's voor downloaden ofzo.
Shit, ja bedoel ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:26 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
formateerd bedoel je, maar dan heb je daar inderdaad gewone data recovery programmatjes voor![]()
Haha daar zat je op te wachten al die tijdquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
wat dacht je? Ik ga ff in alle pub topics posten?
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ja dat zijn echte tabletten
2de regel van me sig jeweetquote:
pizzaquote:
Ik doe niet aan reincarnatiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
pizza![]()
welke?
hallo dode rene en roy
Get a lifequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:41 schreef Maikuuul het volgende:
Komop mensen !!!
De grote sponsor topic !
Hallo XBMquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
pizza![]()
welke?
hallo dode rene en roy
Hebk niet dusjeh gekquote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:50 schreef snopprinses het volgende:
iemand die iets voor me wil downloaden?
Jason_Mraz-Tonight_Not_Again_Jason_Mraz_Live_At_The_Eagles_Ballroomquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zoveel mogelijk van jason mraz, behalve Mr.az
als je wiltmijn download lukt niet
![]()
dankjewel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jason_Mraz-Tonight_Not_Again_Jason_Mraz_Live_At_The_Eagles_Ballroom
Komt eraan. Ik hou van de nederlandse wet die dit legaal maakt
Ik heb er net al weer een paar Grolschjes opquote:
brechtje, nofi natuurlijk,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:47 schreef B_BOY het volgende:
rene gedumpt???
door een lekker wijf?
indien ja,.... pics !
het loon dat je op je 17e krijgt.quote:
en ik 5,30quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
het loon dat je op je 17e krijgt.
ik krijg weliswaar 4.30![]()
Dat tikt beheurlijk aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:20 schreef B_BOY het volgende:
maarja krijg daar maar 4 euro van in een keer he de rest krijg ik 1 keer per jaar.
dat sucked wel erg hard.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik krijg 2.55 (eigenlijk 2.95 maar dat is zonder vakantiegeld) plus 15 cent koude toeslag
bij mij in 3 maanden tijd 214 euro (maar die drie maanden had ik amper gewerkt, werd toen ingewerkt enzo)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat tikt beheurlijk aankomt bij mij dan neer op... 720 euro, 216 euro,
932 euro per jaar![]()
Jij bent nog maar 15quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik krijg 2.55 (eigenlijk 2.95 maar dat is zonder vakantiegeld) plus 15 cent koude toeslag
Moet jij niet leren?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:57 schreef B_BOY het volgende:
maarja tis hier wel stil... ik moet straks trouwens weer weg. muziek gaan maken en morgen concertje in belgie geven.
goeiemorgenquote:
Ik had wat geinstalleerd van download.com maar dat werkt nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
image kan je de cd wel / niet sluiten maakt niet uit
En active X moet je ff op google'n en andjers jje i'net opties.
Hmm okee..ben je daar niet wat jong voor?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben er weer, even een sollicitatiemailtje geschreven voor nieuwsposter.
Ja, eerste editie geloof k.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:58 schreef B_BOY het volgende:
wel een geinig ava... waar is hij van? defqon?
Waar ga je heen dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:00 schreef B_BOY het volgende:
ik neem me natruurkunde mee als ik straks ga kan ik in de bus nog wat leren.
Dan hoor ik het welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:49 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Hmm okee..ben je daar niet wat jong voor?
Volgens mij zit er wel een grens aan qua leeftijd![]()
Ananas gok ik?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:03 schreef B_BOY het volgende:
Die B_BOY is zo dom geweest om z'n account hier achter te laten
Kzal me maar is afmelden
Je weet.quote:
homoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:03 schreef B_BOY het volgende:
Die B_BOY is zo dom geweest om z'n account hier achter te laten
Kzal me maar is afmelden
Jij bent een bolaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef B_BOY het volgende:
je bent geen gangster chritsiaan.
neen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moar alé d'n B_BOY is écht homo joa!
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moar alé d'n B_BOY is écht homo joa!
quote:
Marysequote:
Ik mag lekker lerenquote:
got owned.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik mag lekker leren![]()
.
Kutzooi...
Jij hebt eindexamens... Die volgens mij best relaxed zijn eigenlijk.quote:
ik maak het wel relaxtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij hebt eindexamens... Die volgens mij best relaxed zijn eigenlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:00 schreef B_BOY het volgende:
ik neem me natruurkunde mee als ik straks ga kan ik in de bus nog wat leren.
quote:
Eigenlijk is dat best een slim idee om te gaan doen voor mij vanmiddagquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik mag lekker leren![]()
.
Kutzooi...
Ook proefwerkweek?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best een slim idee om te gaan doen voor mij vanmiddag
Waarom zit je trouwens nauwelijks meer op FOK?quote:
Al gedaan hoor mamaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:12 schreef MaRySe het volgende:
Als jullie Kleine_Jelle niet gaan feliciteren word ik boos!
ze wil jou ontlopen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waarom zit je trouwens nauwelijks meer op FOK?
smakelijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:14 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Al gedaan hoor mama![]()
Mijn pww is net voorbij, nou bijna dan.
Woensdag was ik ziek, volgende week inhalenMaar is niet zo moeilijk gelukkig.
Ben ff eten.![]()
H.H.H.quote:
gelukkig niet! Die heb ik 2 weken geleden al gehad, maar er ligt nog genoeg ander huiswerk wat ik ook wel kan gaan makenquote:
4 keer per jaar...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb altijd pas aan het eind van het jaar proefwerkweek, raar dat jullie het nu al hebben.
In ieder trimester heb ik er 1. Maar dat is ook pas van de 4e klas HAVO/VWOquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb altijd pas aan het eind van het jaar proefwerkweek, raar dat jullie het nu al hebben.
Wij al vanaf de eerste!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
In ieder trimester heb ik er 1. Maar dat is ook pas van de 4e klas HAVO/VWO
de 1e, 2e en 3e klas hebben alleen aan het einde van het schooljaar een pww
Vanaf de 1e 4 per jaarquote:
Zit ik nog wel tochquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waarom zit je trouwens nauwelijks meer op FOK?
Inderdaadquote:
Wat hij zegtquote:
Wij nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |