Is niet echt leuk, en dan moeten ook mn ouders en zusje er nog es opquote:
quote:
ik sinds 1.5 jaar ook niet meerquote:
Sinds dit jaarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik sinds 1.5 jaar ook niet meer![]()
Wtf?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
aha
ik dacht dat je vriendin uit Engeland kwam?
of was iemand anders dat uit PUB?quote:
wat voor schijfje?quote:
ik heb nog wel een 120GB schijf die niet meer ronddraaitquote:
Dat_is_Dark_Angelus.quote:
Handigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik heb nog wel een 120GB schijf die niet meer ronddraait
Dark_Angelus ofnie?quote:
Wel leuk is om die dingen open te maken en af te reageren als je je pissed voeltquote:
Ik eerst ook niet. Maar toen wel omdat ik beneden teveel rotzooi maakte, ik ruimde nooit glazen op.quote:
Je kunt het ook niet ontkennenquote:
Alleen het openmaken van die dingen is al een heerlijke manier om je af te reageren, keihard met een hamer er op rammen of over straat gooienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wel leuk is om die dingen open te maken en af te reageren als je je pissed voelt
Die schijfjes lekker kapot maken enzo![]()
De HD's tegenwoordig zijn niet meer zo sterkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alleen het openmaken van die dingen is al een heerlijke manier om je af te reageren, keihard met een hamer er op rammen of over straat gooienEn dan kijken of ie nog doet enzo
![]()
na, zoveel staat hier eigenlijk nooit. Ik ruim alleen nooit papiertjes opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet. Maar toen wel omdat ik beneden teveel rotzooi maakte, ik ruimde nooit glazen op.![]()
die ouwe 200mb schijfjes kunnen nog best veel hebbenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De HD's tegenwoordig zijn niet meer zo sterk
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
die ouwe 200mb schijfjes kunnen nog best veel hebben
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:55 schreef Timmiejj het volgende:
Ik mag ook geen eigen pc. Bang dat ik m'n huiswerk niet meer maak enzo![]()
Ocharmequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:55 schreef Timmiejj het volgende:
moet je juist de hele dagen gaan zeuren dat je huiswerk op de computer moet maken en dan net zolanf bezig zijn totdat je familie er niet meer achter kan, dan heb je ook binnen de kortste keren een eigen pcquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:55 schreef Timmiejj het volgende:
Maar waarom mag je geen eigen dan. Ik bespioneer mijn zusjes als die beneden zitten te MSNen trouwens altijd met VNC.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
na, zoveel staat hier eigenlijk nooit. Ik ruim alleen nooit papiertjes open tis altijd een teringzooi naast de pc, maar de helft is vaak van mn broertje of zusje die ff snel wat op willen schrijven ofzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |