Ik moet nog een nieuwe ava, deze is tijdelijkquote:
Beter dan die van mij, ben te lui om 'm te veranderenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe ava, deze is tijdelijk
Mijne deed het niet meer, dus moest er ff snel een nieuwe komenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:36 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Beter dan die van mij, ben te lui om 'm te veranderen![]()
ah okequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe ava, deze is tijdelijk
Nja hijs ten minste vrolijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Mijne deed het niet meer, dus moest er ff snel een nieuwe komen
Nou, waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ah oke![]()
Ga je een bewegende maken?
Wat heb je dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:38 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Nja hijs ten minste vrolijk![]()
En dat kan k wel gebruiken want voel me nie zo goed, meestal als k ziek ben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk welMaar deze beweegt toch ook al ?
Maar ik moet nog ff kijken wat ik er als plaatjes in de bewegende wil, en dan ga ik VASND ff lief aankijken
Gefrustreerd omdat je gedumpt bent?quote:
goed voor jouquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wat heb je dan?
Me broertje is ook ziek, de hele week al. Best gunstig, hij wil niet eens meer op de pc![]()
En dan issie écht ziek
K'heb beetje koorts, hele week al, en dat tijdens de toetsweekquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wat heb je dan?
Me broertje is ook ziek, de hele week al. Best gunstig, hij wil niet eens meer op de pc![]()
En dan issie écht ziek
Onzin TT.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat je gedumpt bent?
^^^^quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
Toch wel bij het grofvuil, mag ik hopen? Waar RS hoort?
proestquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onzin TT.
Brechtje heeft me gedumpt ofzozei dev.
Ik heb een 1TB externe schijfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:44 schreef Renesite het volgende:
Ikke hebt een HD van 80 gig in me pc naast die van 300 gig
Ohquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
proest![]()
Ik heb je gedumpt schlet11~!~1~!~
Jij jij, waarom dump je een leuke jongen?quote:
van die groene bolletjes in een kom kokend water en daar met een handoek op je kop boven gaan zittenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:42 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
K'heb beetje koorts, hele week al, en dat tijdens de toetsweek![]()
Gaat langzaam aan wel beter, alleen nog last van een verstopte neus, is wel lastig met slapen, om het uur wakker ongeveer![]()
Haha jammer btw dat mn broertje niet ziek is, hij s wel de enige hier thuis. De rest (vader+moeder) heeft griep![]()
Ook niks gewend dusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:46 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben ook weer terug van het fitnessenben best moe in principe
Hij was mijn vriendin...wasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jij jij, waarom dump je een leuke jongen?
Een stoma.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
van die groene bolletjes in een kom kokend water en daar met een handoek op je kop boven gaan zittendan is je neus zo weer los
Weet alleen niet meer hoe ze heten![]()
Je kunt ook gewoon water laten koken, in een pannetje gieten met je kop erboven gaan hangen met een theedoek over je hoofd. Dan zit alles ook wel weer los in je neusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
van die groene bolletjes in een kom kokend water en daar met een handoek op je kop boven gaan zittendan is je neus zo weer los
Weet alleen niet meer hoe ze heten![]()
Ken het probleem met een pc delenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
Hier is alleen mn broertje ziek, hebben we keer veel vrij door de rapportvergaderingen en kun je mooi veel op de pc issie ziek![]()
@ Renesite, gedumpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |