zou die het doorhebben dat er een nieuw deel is?quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef Devrim_ het volgende:
TT is goedgekeurd door Messenga
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
ja
Pssst, het helemaal rechtse knopje is quootquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
ja
Wat fijn dat je er weer bentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
ja
Deze?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pssst, het helemaal rechtse knopje is quoot
heb je zijn fotoboek nog niet gezien?quote:
Brechtje nu al weer gedumpt?quote:
Kijk dat topic van jongste fokker eens doorquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil wel daar overheen![]()
Ikke socialaizen
Oh, achzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heb je zijn fotoboek nog niet gezien?![]()
![]()
Mauer ich dich eeeeeeeeeeeinquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:31 schreef Devrim_ het volgende:
Steeeeeeeein um Steeeeeeeeeeeein
Een nieuwequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
ja
Ik moet nog een nieuwe ava, deze is tijdelijkquote:
Beter dan die van mij, ben te lui om 'm te veranderenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe ava, deze is tijdelijk
Mijne deed het niet meer, dus moest er ff snel een nieuwe komenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:36 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Beter dan die van mij, ben te lui om 'm te veranderen![]()
ah okequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe ava, deze is tijdelijk
Nja hijs ten minste vrolijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Mijne deed het niet meer, dus moest er ff snel een nieuwe komen
Nou, waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ah oke![]()
Ga je een bewegende maken?
Wat heb je dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:38 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Nja hijs ten minste vrolijk![]()
En dat kan k wel gebruiken want voel me nie zo goed, meestal als k ziek ben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk welMaar deze beweegt toch ook al ?
Maar ik moet nog ff kijken wat ik er als plaatjes in de bewegende wil, en dan ga ik VASND ff lief aankijken
Gefrustreerd omdat je gedumpt bent?quote:
goed voor jouquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wat heb je dan?
Me broertje is ook ziek, de hele week al. Best gunstig, hij wil niet eens meer op de pc![]()
En dan issie écht ziek
K'heb beetje koorts, hele week al, en dat tijdens de toetsweekquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wat heb je dan?
Me broertje is ook ziek, de hele week al. Best gunstig, hij wil niet eens meer op de pc![]()
En dan issie écht ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |