abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36127137



Hoi Pub-ers! Welkom bij de SC van Puber & Tienertalk!
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten.

Vervolg op: PUB SC #796 Lekker RÂGGEN!!!1!11!!!!1!!11
Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!

Have Fun!
Hier kun je de OP vinden.



Mijn tijdelijke ava ==>
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:18:30 #2
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36127147
pi_36127158
TT is goedgekeurd door Messenga
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:18:55 #4
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_36127160
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:19:01 #5
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_36127164
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:17 schreef Renesite het volgende:

[..]

Jewcookie = vrouw = naief?


 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36127170
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef Renesite het volgende:

[..]



  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:19:46 #7
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_36127191
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef Renesite het volgende:

[..]



zou die het doorhebben dat er een nieuw deel is?
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
pi_36127195
ja
pi_36127205
duurde ff, maarja ben ook beetje naief he
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:20:21 #10
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36127206
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef Devrim_ het volgende:
TT is goedgekeurd door Messenga
Uiteraard.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:20:24 #11
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_36127209
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
ja
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:20:26 #12
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_36127210
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
ja
Pssst, het helemaal rechtse knopje is quoot
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36127222
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
ja
Wat fijn dat je er weer bent
pi_36127236
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:20 schreef Renesite het volgende:

[..]

Pssst, het helemaal rechtse knopje is quoot
Deze?
pi_36127248
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:21 schreef -Jewcookie- het volgende:

[..]

Deze?
Ja die
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:21:46 #16
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36127251
Goeieavond weer .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:21:46 #17
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_36127252
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:21 schreef -Jewcookie- het volgende:

[..]

Deze?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36127254
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Goeieavond weer .
.

Hoi
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:22:17 #19
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_36127265
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Goeieavond weer .
Step right up
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:23:01 #20
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_36127288
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:22 schreef Renesite het volgende:

[..]

Step right up


Hoi Christiaan
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:23:50 #21
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36127309
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:22 schreef Renesite het volgende:

[..]

Step right up
Heeft dat met christiaan te maken?
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:24:49 #22
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_36127337
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:23 schreef Messenga het volgende:

[..]

Heeft dat met christiaan te maken?

 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36127357
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:24 schreef Renesite het volgende:

[..]


[afbeelding]
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:26:22 #24
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_36127382
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:25 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Unter welchen stein komme sie.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36127415
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:26 schreef Renesite het volgende:

[..]

Unter welchen stein komme sie.


Zij zat op me
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:28:02 #26
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_36127424
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:23 schreef Messenga het volgende:

[..]

Heeft dat met christiaan te maken?
heb je zijn fotoboek nog niet gezien?
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:28:10 #27
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_36127431
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:27 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

[afbeelding]

Zij zat op me
Ik wil wel daar overheen

Ikke socialaizen
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:28:28 #28
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_36127434
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:27 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

[afbeelding]

Zij zat op me
Brechtje nu al weer gedumpt?
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
pi_36127453
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:

[..]

Brechtje nu al weer gedumpt?
Hehe...gaat snel hoor
pi_36127458
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:23 schreef Messenga het volgende:

[..]

Heeft dat met christiaan te maken?
Kijk dat topic van jongste fokker eens door

Guten abend, btw (wat een taal )
Sex sells so fuck u all.
pi_36127477
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:28 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik wil wel daar overheen

Ikke socialaizen

  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:29:54 #32
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36127479
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:

[..]

heb je zijn fotoboek nog niet gezien?
Oh, achzo
pi_36127530
Steeeeeeeein um Steeeeeeeeeeeein
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:33:02 #34
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_36127572
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:31 schreef Devrim_ het volgende:
Steeeeeeeein um Steeeeeeeeeeeein
Mauer ich dich eeeeeeeeeeein
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
pi_36127593
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
ja
Een nieuwe Hoi

Ben weer terug btw
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')