nu maak ik het ook nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:55 schreef Timmiejj het volgende:
Ik mag ook geen eigen pc. Bang dat ik m'n huiswerk niet meer maak enzo![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar waarom mag je geen eigen dan. Ik bespioneer mijn zusjes als die beneden zitten te MSNen trouwens altijd met VNC.. Da's zon programma dat je een PC vanaf een andere PC kunt bekijken en besturen
.
Hebben ze ook, daarom ga ik ook niet zielig doen enzoquote:
Doeiiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:59 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Hebben ze ook, daarom ga ik ook niet zielig doen enzo![]()
Maar mn ouders zijn erg, heel erg eigenwijs. Ik heb het echt voor school nodig en heb dat vaak genoeg gezegd. Allemaal lulkoek volgens hun.
Maarja, van de zomer wat werken en dan een pc'tje kopen denk ik maar dan.![]()
En nu ff tv kijken![]()
Mazzol!![]()
Ze zijn 10 en 12quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]zijn het nog beetje interessante gesprekken dan?
En dan zie je opeens je zusje een dansje doen voor de camquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar waarom mag je geen eigen dan. Ik bespioneer mijn zusjes als die beneden zitten te MSNen trouwens altijd met VNC.. Da's zon programma dat je een PC vanaf een andere PC kunt bekijken en besturen
.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ze zijn 10 en 12, dus niet echt nee
.
Kheb best hard getrainedquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En dan zie je opeens je zusje een dansje doen voor de cam
hehequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En dan zie je opeens je zusje een dansje doen voor de cam
hoelang heb je gefitnessed?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kheb best hard getrainedmaarja dat moet ook, ik betaal natuurlijk niet voor niks !
te hard trainen is ook niet goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kheb best hard getrainedmaarja dat moet ook, ik betaal natuurlijk niet voor niks !
valt meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:03 schreef Maikuuul het volgende:
2 uur totaal, niet constant wel een beetje relaxen tussendoor want anders is het te kut
quote:
Ja oke, heb je helemaal gelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]je weet toch helemaal niet wat ik doe ?
Iedereen traint anders enzo dus
Dan defragmenteert diegene het toch?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:20 schreef Petertjuhh het volgende:
Neem gewoon een schone hd roy, hoewel het natuurlijk altijd wel interessant is wat andere mensen erop hadden staan.
Dat heeft geen nut, gegeventjes blijven erop ookal verwijder je ze.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dan defragmenteert diegene het toch?
Zijn de supermarkten daar nog openquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
zo, ik ga even bier en ander drinken halen bij de supermarkt
de edah tot 22:00 hierquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Zijn de supermarkten daar nog openHier gaat alles om 9:00 dicht
2200 hier de AHquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Zijn de supermarkten daar nog openHier gaat alles om 9:00 dicht
Ja alsof ik daarna ga kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:21 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut, gegeventjes blijven erop ookal verwijder je ze.Alleen als je je schijf een aantal keren random zou herschrijven is hij leeg.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |