door coordinatenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:31 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
Misschien is het leuk om een database met markeringen te maken waar alle fok!ers wonen? Ik ben alleen niet zo thuis in google earth.. iemand een idee hoe je markeringen moet delen en verzamelen?
Je woont in een moeras!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[[url=http://xs72.xs.to/pics/06114/huis.JPG]afbeelding][/url]
Dat ook weer nietquote:
yup en maps.google.com is de webpagina versiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:20 schreef MLF het volgende:
is google earth een programma dat je op je pc moet installeren?
wow daarop kan ik mijn huis ook vrij duidelijk zienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:37 schreef Impry het volgende:
De kwaliteit van Google Earth is dusdanig slecht dat het niet echt de moeite is om me toe te voegen.
http://maps.ask.com/maps
Dat is pas kwaliteit!
relax kan bijna de konijnenkooi zien achter in de tuinquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:37 schreef Impry het volgende:
De kwaliteit van Google Earth is dusdanig slecht dat het niet echt de moeite is om me toe te voegen.
Dat is pas kwaliteit!
is alleen al zeker een paar jaar oud, ze hebben namelijk 2 jaar geleden de weg omgelegd vlakbij ons in de buurt, en de oude situatie zie ik nu.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:43 schreef electricity het volgende:
[..]
wow daarop kan ik mijn huis ook vrij duidelijk zien
Foto's van NL variëren van eind 2001 tot half 2003 volgens mij. Maar geef mij maar een beetje kwaliteit en dat het wat ouder is als dat je alleen maar een moeras zietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:57 schreef Blik het volgende:
[..]
is alleen al zeker een paar jaar oud, ze hebben namelijk 2 jaar geleden de weg omgelegd vlakbij ons in de buurt, en de oude situatie zie ik nu.
Cool!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:37 schreef Impry het volgende:
Dat is pas kwaliteit!
Welke site lukt je niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:10 schreef Ieneminie het volgende:
Hmm, waarom lukt het mij niet? Wat moet je intikken?
ga je ze allemaal opzoeken en stalken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
TVP. Vet !
Gewoon Utrecht of Amsterdam of wat dan ook intypen en dan zoeken.. doet ie het wel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:55 schreef Ieneminie het volgende:
Als ik "netherlands"oid intyp dan zegt ie dat ie t niet kan vinden....
Idd, en dan kun je linksbovenaan 'Street | Mixed | Aerial' aangeven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:57 schreef __Saviour__ het volgende:
gewoon je woonplaats intypen
Hier is het in ieder geval recenter dan met Terraexplorer. Scheelt toch een hele wijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Foto's van NL variëren van eind 2001 tot half 2003 volgens mij. Maar geef mij maar een beetje kwaliteit en dat het wat ouder is als dat je alleen maar een moeras ziet
Inderdaad, TerraExplorer is nog ouder, kwaliteit maakt ook niet superveel uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier is het in ieder geval recenter dan met Terraexplorer. Scheelt toch een hele wijk.
Goor?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:14 schreef ACT-F het volgende:
[[url=http://xs72.xs.to/pics/06115/huis.jpg]afbeelding][/url]
Mixed wijkt inderdaad 150m. ofzo afquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind op maps.ask.com de straten in Amsterdam wel erg vreemd dwars door gebouwen liggen als je 'mixed' kijkt. Zo kan ik toch niet uitstippelen hoe ik morgen op mijn plaats van bestemming kom?
Nou ja, gelukkig kom ik ook wel op de Nieuwezijds Voorburgwal zonder die kaart. Zo ingewikkeld is het ook weer niet. Ik vond alleen de haringpakkerssteeg zo'n vreemde plaats hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:36 schreef Impry het volgende:
[..]
Mixed wijkt inderdaad 150m. ofzo afmoet je niet naar kijken
Het stratenplan van Google is wat dat betreft preciezer, dat wijkt hooguit enkele meters af.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind op maps.ask.com de straten in Amsterdam wel erg vreemd dwars door gebouwen liggen als je 'mixed' kijkt. Zo kan ik toch niet uitstippelen hoe ik morgen op mijn plaats van bestemming kom?
http://www.google.com/mars/quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:40 schreef electricity het volgende:
ik woon op mars. die hebben ze nog niet
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:46 schreef Harmen1984 het volgende:
TS woont 100 meter bij mij vandaan...![]()
allesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:52 schreef leonieke het volgende:
Werkt dat enkel voor Nederland ofzo? Of enkel voor grote steden?
Ik heb op dadizele gezochtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alles
Maar je moet op plaats zoeken, niet op land
je moet gewoon de kaart verslepen naar België en dan inzoomenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb op dadizele gezocht
En dan krijg ik dit klik
Dahm, jij bent gewoon in Fok! termen een buurman....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:56 schreef Intrepidity het volgende:
[afbeelding]
Dat huis met die boom ervoor
Er staat een grote witte tafel in onze achtertuin, dus het moet iig in de zomer en in de namiddag wezen
(Putten, Gelderland overigens)
Link
die overlays liggen niet helemaal goed neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
idd, als ik mijn huis aanklik kom ik een aantal straten verderop terechtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die overlays liggen niet helemaal goed neeNiet alleen in Amsterdam trouwens, in heel NL op zn minst
In België hebben we er geen last vanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die overlays liggen niet helemaal goed neeNiet alleen in Amsterdam trouwens, in heel NL op zn minst
Hoe kan het dat die van jou zo extreem scherp is ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:57 schreef star_gazer het volgende:
Die van ask.com is echt vetOnze auto staat er zelfs op
[afbeelding]
Dat rood-bruine ding is het tuinhuisje waar we ons alles bij elkaar een week of vier de pleuris aan gewerkt hebbenRechtsonderin vind je de kroeg waar ik regelmatig te vinden ben: tapperij tijdloos
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoe kan het dat die van jou zo extreem scherp is ?
Hee daar in de buurt heb ik weleens een dagje foto's geschotenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:53 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Dit is best cool
Had nog wel iets meer detail verwacht maar ja:
http://maps.ask.com/maps?(...)7Csd%3D0%7Cdm%3D0~#1
Het huis achter de rij van acht huizen midden op het plaatje.
Ja ok, maar diegene wat ik quote heeft wel extreem scherp zicht.quote:
Sommige steden kun je verder inzoomen dan anderenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja ok, maar diegene wat ik quote heeft wel extreem scherp zicht.
mijn oom en tante's huis staat ook op die fotoquote:
Je ziet zelfs de kinderen naar school gaan onderaan de fotoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja ok, maar diegene wat ik quote heeft wel extreem scherp zicht.
Jij woont in die doos op het parkeerterrein?quote:
Hé daar woonde ik vroeger vlakbij. Amstelveense Weg. Kon op stadionplein kijken vanuit m'n slaapkamer.quote:
Klopt ja, dat is het Olympisch Stadionquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, da's toch Olympisch Stadion? Da's niet zo ver van waar ik woon (de Pijp).
Wat kon je niet latenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:24 schreef johnplayer het volgende:
Sorry, maar ik kon het niet laten.
Klik
Welcome to Suburbia.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:36 schreef timovos het volgende:
[..]
Mooi man
Ik had de Edisonstraat in Woensel-West (Eindhoven) opgezocht. maar hij heeft die link niet gecopieerd....quote:Op zondag 19 maart 2006 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat kon je niet laten
Laten zien dat je op de wereld woont?
Daarzo vlakbij kom ik elke dag!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:41 schreef Q. het volgende:
Nog eentje met dingen uit de omgeving er op. Ik woon in de cirkel..
[afbeelding]
Welke school?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:50 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Daarzo vlakbij kom ik elke dag!zit m'n school vlakbij..
Redelijk typisch ja, maar wel wat ruimte.quote:
Ben je er gezien de ruimte op achteruit gegaan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:34 schreef Loontjah het volgende:
Vanaf 2001
[afbeelding]
Van 1984 tot 2001
[afbeelding]
Stukken beter dan google!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:37 schreef Impry het volgende:
Dat is pas kwaliteit!
cool, ik woon in een huisquote:
Verhuizen!quote:Op maandag 20 maart 2006 14:50 schreef Agiath het volgende:
Leuk hoor dat ask.com
[afbeelding]
M'n huis ligt dus precies onder dat zwarte stuk
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:03 schreef CoolyBoy het volgende:
Ook van ask.com:
Vriezenveen
[afbeelding]
quote:
quote:
Waarom je huis vernoemen naar een Mexicaanse stad?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:45 schreef hoM3r het volgende:
Mijn nieuwe huis heet Tijuana, had ik bedacht.
Omdat het liedje van Manu Chao erover een goede vibe uitstraalt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:53 schreef highway101 het volgende:
[..]
Waarom je huis vernoemen naar een Mexicaanse stad?
Zodra jij je eigen veters kunt strikken.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:25 schreef Kadesh het volgende:
Waneer komen er meer hoge resolutie stukken in Nederland/Europa?
quote:
whehehequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:41 schreef Intxaurraga het volgende:
"WHAHAAA, je woont in Almere loser ::D:D:D:'(:D"
---
sodeju zeg, 't lijkt wel SimCity 1 met al die herhalende huizenblokkenquote:
AZC is het volgens mijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
sodeju zeg, 't lijkt wel SimCity 1 met al die herhalende huizenblokken
Leuk plekje!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:25 schreef ClaireDanes het volgende:
Hier woon ik dus.
Wieringerwerf
[afbeelding]
Die foto illustreerd de reden waarom ik al jaren roep dat ik nooit in Almere wil wonen.quote:
Zo ziet half Nederland er van boven uit, de bewoonde gebieden dan.quote:Op zondag 16 juli 2006 05:20 schreef Murphy22x het volgende:
[..]
Die foto illustreerd de reden waarom ik al jaren roep dat ik nooit in Almere wil wonen.
Almere is toch wel heel makkelijk te herkennen hoor..quote:Op zondag 16 juli 2006 05:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Zo ziet half Nederland er van boven uit, de bewoonde gebieden dan.
Xs.toquote:Op zondag 16 juli 2006 12:42 schreef M-I-L-F het volgende:
[[url=http://img150.imageshack.us/img150/6439/huisix7.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn stulpje, terreingrenzen met rood lijntje aangegeven.
Hé, dat herken ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:34 schreef timmeeeh het volgende:
hoekhuis
ik kreeg alleen wel zo'n zwarte balk bij maps.ask.com
[afbeelding]
He, dat is leuk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:55 schreef AlmightyArjen het volgende:
Pergine Valsugana in Trentino, Noord-Italië
[afbeelding]
Maar deze is mooier
[afbeelding]
Ik werk in Levico, 11 km van mijn woonplaats. En het is elke zomer nog steeds propvol met Nederlanders hier... Helaas... Een paar is wel leuk, een paar honderd minderquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
He, dat is leuk.
In de jaren 80 heb ik de hele week in Levico gezeten met een jongerenreis! Was een van mijn leukste vakanties!![]()
Toen waren wij vast de enige Nederlanders...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik werk in Levico, 11 km van mijn woonplaats. En het is elke zomer nog steeds propvol met Nederlanders hier... Helaas... Een paar is wel leuk, een paar honderd minder
Zoooo, flinke lap grond...is je vader grootgrondbezitter?!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:11 schreef A_L_N_F het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
tussen de rode lijnen dus. (eigenlijk nog iets groter aangezien we ook 2 huizen hebben verhuurd en 2 verkocht)![]()
en dan hebben we nog wat ontroerend goed![]()
al met al neemt ons gezien veel grond in in het dorp met 10.000 inwoners.
die donkere vlek links is geen recreatieplas, maar onze vijver![]()
hehehe, ik keek ook ff op toen ik dat zag hoor, had het wel eens vanuit een vliegtuigje gezien maar dat was op 2000 voet of zoiets, nu valt het wel beter op.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:23 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Zoooo, flinke lap grond...is je vader grootgrondbezitter?!![]()
Ik vind het nog niet zo ontroerend (je zal wel onroerend goed bedoelen...)
Die steiger ligt er nog steedsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Toen waren wij vast de enige Nederlanders...![]()
Maar het was lekker op de steiger liggen en zwemmen. Ik had net een halve studie Fysiotherapie achter de kiezen, dus moest ik ook mijn massage-kwaliteiten tonen...![]()
Hoe kom jij daar verzeilt dan? Allang?
Holy shit, wat een kwaliteit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:37 schreef Impry het volgende:
Dat is pas kwaliteit!
Niewe versie van Google Earth bevalt me meer, zie voorgaande postquote:
Kheb Google Earth Pro en kom gvd ook niet verder dan zoquote:Op zondag 17 september 2006 03:07 schreef Sneeuwflokje het volgende:
Kan duidelijker, mja
[afbeelding]![]()
Voor de kwaliteit van de foto's maakt het neits uit welke versie je hebt.quote:Op zondag 17 september 2006 03:29 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Kheb Google Earth Pro en kom gvd ook niet verder dan zo![]()
* TommyGun wil het tuinstel zien staan![]()
Weet ik lieverdquote:Op zondag 17 september 2006 03:43 schreef Niek. het volgende:
[..]
Voor de kwaliteit van de foto's maakt het neits uit welke versie je hebt.
Het kan vast sneller maar ik deed het met printscrn en plakken in psp. saven en gebruiken met Animation Shop.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef Don_Antoin het volgende:
[afbeelding]
En de sporthal hier in het dorp, van bovenaf doet ie me op de een of andere manier op een in de grond getrapte golfbal lijken
nou vooruit, naast dat langwerpige geval,. dat is een schooltje, aan de linkerkant ervan het naar bovenstaande blok, daar aan de bovenkant zit mijn woninkje, en nu niet massaal hier handtekeningen gaan komen halen aub.quote:Op zondag 17 september 2006 11:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
ik zeg niet de precieze locatie anders gaan alle fokkers mij stalken, ik ben tenslotte een bner.
maar ik woon daar ergens rond dat grasveld.
Tot straks!quote:Op zondag 17 september 2006 12:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou vooruit, naast dat langwerpige geval,. dat is een schooltje, aan de linkerkant ervan het naar bovenstaande blok, daar aan de bovenkant zit mijn woninkje, en nu niet massaal hier handtekeningen gaan komen halen aub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |