Klopt ja, dat is het Olympisch Stadionquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, da's toch Olympisch Stadion? Da's niet zo ver van waar ik woon (de Pijp).
Wat kon je niet latenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:24 schreef johnplayer het volgende:
Sorry, maar ik kon het niet laten.
Klik
Welcome to Suburbia.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:36 schreef timovos het volgende:
[..]
Mooi man
Ik had de Edisonstraat in Woensel-West (Eindhoven) opgezocht. maar hij heeft die link niet gecopieerd....quote:Op zondag 19 maart 2006 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat kon je niet laten
Laten zien dat je op de wereld woont?
Daarzo vlakbij kom ik elke dag!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:41 schreef Q. het volgende:
Nog eentje met dingen uit de omgeving er op. Ik woon in de cirkel..
[afbeelding]
Welke school?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:50 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Daarzo vlakbij kom ik elke dag!zit m'n school vlakbij..
Redelijk typisch ja, maar wel wat ruimte.quote:
Ben je er gezien de ruimte op achteruit gegaan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:34 schreef Loontjah het volgende:
Vanaf 2001
[afbeelding]
Van 1984 tot 2001
[afbeelding]
Stukken beter dan google!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:37 schreef Impry het volgende:
De kwaliteit van Google Earth is dusdanig slecht dat het niet echt de moeite is om me toe te voegen.
http://maps.ask.com/maps
Dat is pas kwaliteit!
cool, ik woon in een huisquote:
Verhuizen!quote:Op maandag 20 maart 2006 14:50 schreef Agiath het volgende:
Leuk hoor dat ask.com
[afbeelding]
M'n huis ligt dus precies onder dat zwarte stuk
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:03 schreef CoolyBoy het volgende:
Ook van ask.com:
Vriezenveen
[afbeelding]
quote:
quote:
Waarom je huis vernoemen naar een Mexicaanse stad?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:45 schreef hoM3r het volgende:
Mijn nieuwe huis heet Tijuana, had ik bedacht.
Omdat het liedje van Manu Chao erover een goede vibe uitstraalt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:53 schreef highway101 het volgende:
[..]
Waarom je huis vernoemen naar een Mexicaanse stad?
Zodra jij je eigen veters kunt strikken.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:25 schreef Kadesh het volgende:
Waneer komen er meer hoge resolutie stukken in Nederland/Europa?
quote:
whehehequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:41 schreef Intxaurraga het volgende:
"WHAHAAA, je woont in Almere loser ::D:D:D:'(:D"
---
sodeju zeg, 't lijkt wel SimCity 1 met al die herhalende huizenblokkenquote:
AZC is het volgens mijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
sodeju zeg, 't lijkt wel SimCity 1 met al die herhalende huizenblokken
Leuk plekje!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:25 schreef ClaireDanes het volgende:
Hier woon ik dus.
Wieringerwerf
[afbeelding]
Die foto illustreerd de reden waarom ik al jaren roep dat ik nooit in Almere wil wonen.quote:
Zo ziet half Nederland er van boven uit, de bewoonde gebieden dan.quote:Op zondag 16 juli 2006 05:20 schreef Murphy22x het volgende:
[..]
Die foto illustreerd de reden waarom ik al jaren roep dat ik nooit in Almere wil wonen.
Almere is toch wel heel makkelijk te herkennen hoor..quote:Op zondag 16 juli 2006 05:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Zo ziet half Nederland er van boven uit, de bewoonde gebieden dan.
Xs.toquote:Op zondag 16 juli 2006 12:42 schreef M-I-L-F het volgende:
[[url=http://img150.imageshack.us/img150/6439/huisix7.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn stulpje, terreingrenzen met rood lijntje aangegeven.
Hé, dat herken ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:34 schreef timmeeeh het volgende:
hoekhuis
ik kreeg alleen wel zo'n zwarte balk bij maps.ask.com
[afbeelding]
He, dat is leuk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:55 schreef AlmightyArjen het volgende:
Pergine Valsugana in Trentino, Noord-Italië
[afbeelding]
Maar deze is mooier
[afbeelding]
Ik werk in Levico, 11 km van mijn woonplaats. En het is elke zomer nog steeds propvol met Nederlanders hier... Helaas... Een paar is wel leuk, een paar honderd minderquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
He, dat is leuk.
In de jaren 80 heb ik de hele week in Levico gezeten met een jongerenreis! Was een van mijn leukste vakanties!![]()
Toen waren wij vast de enige Nederlanders...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik werk in Levico, 11 km van mijn woonplaats. En het is elke zomer nog steeds propvol met Nederlanders hier... Helaas... Een paar is wel leuk, een paar honderd minder
Zoooo, flinke lap grond...is je vader grootgrondbezitter?!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:11 schreef A_L_N_F het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
tussen de rode lijnen dus. (eigenlijk nog iets groter aangezien we ook 2 huizen hebben verhuurd en 2 verkocht)![]()
en dan hebben we nog wat ontroerend goed![]()
al met al neemt ons gezien veel grond in in het dorp met 10.000 inwoners.
die donkere vlek links is geen recreatieplas, maar onze vijver![]()
hehehe, ik keek ook ff op toen ik dat zag hoor, had het wel eens vanuit een vliegtuigje gezien maar dat was op 2000 voet of zoiets, nu valt het wel beter op.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:23 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Zoooo, flinke lap grond...is je vader grootgrondbezitter?!![]()
Ik vind het nog niet zo ontroerend (je zal wel onroerend goed bedoelen...)
Die steiger ligt er nog steedsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Toen waren wij vast de enige Nederlanders...![]()
Maar het was lekker op de steiger liggen en zwemmen. Ik had net een halve studie Fysiotherapie achter de kiezen, dus moest ik ook mijn massage-kwaliteiten tonen...![]()
Hoe kom jij daar verzeilt dan? Allang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |