Holy shit, wat een kwaliteit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:37 schreef Impry het volgende:
De kwaliteit van Google Earth is dusdanig slecht dat het niet echt de moeite is om me toe te voegen.
http://maps.ask.com/maps
Dat is pas kwaliteit!
Niewe versie van Google Earth bevalt me meer, zie voorgaande postquote:
Kheb Google Earth Pro en kom gvd ook niet verder dan zoquote:Op zondag 17 september 2006 03:07 schreef Sneeuwflokje het volgende:
Kan duidelijker, mja
[afbeelding]![]()
Voor de kwaliteit van de foto's maakt het neits uit welke versie je hebt.quote:Op zondag 17 september 2006 03:29 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Kheb Google Earth Pro en kom gvd ook niet verder dan zo![]()
* TommyGun wil het tuinstel zien staan![]()
Weet ik lieverdquote:Op zondag 17 september 2006 03:43 schreef Niek. het volgende:
[..]
Voor de kwaliteit van de foto's maakt het neits uit welke versie je hebt.
Het kan vast sneller maar ik deed het met printscrn en plakken in psp. saven en gebruiken met Animation Shop.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef Don_Antoin het volgende:
[afbeelding]
En de sporthal hier in het dorp, van bovenaf doet ie me op de een of andere manier op een in de grond getrapte golfbal lijken
nou vooruit, naast dat langwerpige geval,. dat is een schooltje, aan de linkerkant ervan het naar bovenstaande blok, daar aan de bovenkant zit mijn woninkje, en nu niet massaal hier handtekeningen gaan komen halen aub.quote:Op zondag 17 september 2006 11:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
ik zeg niet de precieze locatie anders gaan alle fokkers mij stalken, ik ben tenslotte een bner.
maar ik woon daar ergens rond dat grasveld.
Tot straks!quote:Op zondag 17 september 2006 12:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou vooruit, naast dat langwerpige geval,. dat is een schooltje, aan de linkerkant ervan het naar bovenstaande blok, daar aan de bovenkant zit mijn woninkje, en nu niet massaal hier handtekeningen gaan komen halen aub.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |