ey, je hebt de supergabber animated gifquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
.
quote:Chelsea rijdt duurder en sneller dan de rest
Wie het breed heeft, laat het breed hangen. Chelsea-eigenaar Roman Abramovitsj beloont zijn spelers goed en die spelers rijden dan ook in dure auto's. The Blues hebben dan ook verreweg het duurste wagenpark van het Premiership in vergelijking met de andere clubs.
Duurste Engelse wagenparken
Club Gemiddelde prijs
1. Chelsea 161.558 euro
2. Arsenal 135.077 euro
3. Liverpool 132.989 euro
4. Manchester United 127.192 euro
5. Birmingham City 123.898 euro
6. Fulham 107.808 euro
7. Newcastle United 104.506 euro
8. Aston Villa 97.698 euro
De gemiddelde Chelsea-wagen, van het type PC Hooft-tractor, kost ruim 160.000 euro, zo becijferde het Engelse mannenblad Nuts Magazine. De spelers van Arsenal volgen op eerbiedige achterstand en moeten ter waarde van 135.000 euro voort tuffen.
Opvallend is de hoge notering (vijfde plaats) van Birmingham City, de nummer achttien van Engeland. Daar kost de doorsnee spelerswagen bijna 124.000.
Nog opvallender is dat de Birmingham City-spelers alleen hun collega's van Chelsea moeten laten voorgaan wat betreft topsnelheid. Waar de sterren uit Londen gemiddeld op 309 kilometer per uur uitkomen als ze het gaspedaal vol intrappen, komen de degradatiekandidaten uit Birmingham tot een respectabele 277 kilometer per uur.
Da's ook de bedoeling.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:05 schreef Chewie het volgende:
Met zo'n inburgeringsexamen zou ik als allochtoon zijnde onmiddelijk mijn spullen weer pakken.
Da's "Gabbertje".quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ey, je hebt de supergabber animated gif![]()
Als ik zeg 12 uur thuis, dan bedoel ik natuurlijk niet 12 uur 's middags
ach joh je ff af laten sjorren of zuigen en je ziet het ineens een stuk positiever inquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Moe, verkankert en maar 1 biertje nog in huis. Wat hkan het leven af en toe kut zijn
zeg Klefbeer, als kloon doe je het niet al te best hoorquote:
Niet? Want?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
zeg Klefbeer, als kloon doe je het niet al te best hoor![]()
Me poppie zit in zimbabdinges, en gisteren waren de dametjes wel leuk, maar toen had ik het te drukquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
ach joh je ff af laten sjorren of zuigen en je ziet het ineens een stuk positiever in
Hmmm da's minder ja. Heb je geen huisdieren?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Me poppie zit in zimbabdinges
Ja, zat. Maar die nagels zijn mij iets te scherp voor aftrekken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hmmm da's minder ja. Heb je geen huisdieren?
Gadverdamme zegquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:58 schreef pberends het volgende:
Show hier je tattoo of piercing M / V Part IV
Mooi zeg.
Scandie wordt ook met de dag lelijker:
[afbeelding].
Voor iemand die zich laat aftrekken door huisdieren ben je wel erg kieskeurig. Zij lijkt mij niet lelijk, maar wel jammer van de piercings. Het is niet mijn kopje thee om mijn eigen lichaam te verminken.quote:
Nou, ik zou er mijn hond nog vanaf trekken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Voor iemand die zich laat aftrekken door huisdieren ben je wel erg kieskeurig. Zij lijkt mij niet lelijk, maar wel jammer van de piercings. Het is niet mijn kopje thee om mijn eigen lichaam te verminken.
Moslims hebben toch geen gewoonte om tattoe's of piercings te nemen om het geloof?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Voor iemand die zich laat aftrekken door huisdieren ben je wel erg kieskeurig. Zij lijkt mij niet lelijk, maar wel jammer van de piercings. Het is niet mijn kopje thee om mijn eigen lichaam te verminken.
Niet? Ik dacht het juist wel. Zelfverminking is al eeuwen bon ton in die kringen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Moslims hebben toch geen gewoonte om tattoe's of piercings te nemen om het geloof?
Jij begrijpt nog niet eens waarom vrouwen jou niet moeten en waarom alleen mannen (en blijkbaar ook dieren) zich tot jou aangetrokken voelen, laat staan dat jij voor anderen zou kunnen begrijpen waarom ze iets vinden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, ik zou er mijn hond nog vanaf trekken.
Maar ik begrijp best dat jij het wel oké vindt.
Begreep dat die tattoos van marokkaanse berber vrouwen meer te maken hadden met hun stam. En bij de jongere generaties geheel uit de mode zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht het juist wel. Zelfverminking is al eeuwen bon ton in die kringen.
Welk euvelquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ho, stop maar met zoeken jongens. Het euvel is gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |