1 2 3 4 | Hamburg v Rapid Bucuresti, 3-1 0-2 Roma v Middlesbrough, 20:00 Sevilla v Lille, 20:00 |
1 2 3 4 5 6 | Levski Sofia v Udinese, 16:30 Real Betis v Steaua Bucuresti, 20:30 Schalke 04 v Palermo, 19:30 Strasbourg v Basle, 17:00 Zenit St Petersburg v Marseille, 16:00 |
Real Betis zou ook nog kunnen, maar Roma geef ik de grootste kans ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
HSV was voor mij toch de kandidaat voor de cupwinst, moeilijk te zeggen wie er nu gaat winnen. Als ik een club moet noemen is het Roma.
Nu de rest van de Italianen nog, al zijn dat er erg veelquote:
PSV wellicht, Ajax dit jaar zeker niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Krijgen wel wazige clubs in eventuele finale
UEFA CUP zou makkelijk door Ajax of PSV zijn gewonnen
Steaua - Rapid Boekarestquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
4-0quote:
heur mquote:
Had ik ook liever, maar omdat PSV zo goed startte in de poule en het CL geld nodig had, was dat eigenlijk geen betere optie. Finale in Eindhoven welquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoquote:
Echt wat een teringwedstrijd zeg, Boro staat helemaal vast op de eigen helft, Bovo schiet al een keer bijna de lat doormidden en de 1e keer dat Boro over de middenlijn komt na 33 minuten is het gelijk raakquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
Roma 0-1 achter.
Wel de leukste van het rijtje.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoop ook wel op Palermo eigenlijk...
zou wel geinig zijn als ze degraderen en dan de UEFA Cup winnenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wel de leukste van het rijtje.
Denk dat een club de finale gaat halen die in de competitie heel slecht draait, Betis of zo.
Spelen ze dan sowieso weer UEFA Cup?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:30 schreef WeebI het volgende:
[..]
zou wel geinig zijn als ze degraderen en dan de UEFA Cup winnen
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Spelen ze dan sowieso weer UEFA Cup?
Ik ook. Een van de leukste Italiaanse clubs wat mij betreft.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoop ook wel op Palermo eigenlijk...
Schalke is geen volksclub met een grote achterbanquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ook. Een van de leukste Italiaanse clubs wat mij betreft.
Zie graag zo'n volksclub met grote achterban een grote prijs pakken.
Ik zeg niet dat Schalke dat niet is. Alleen dat Palermo het in ieder geval wel is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Schalke is geen volksclub met een grote achterban
man dat zijn de trefwoorden van Schalke
Voetbal: Waar en Wanneer op TV en Radio (deel 5)quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:48 schreef numero_uno het volgende:
weet er iemand trouwens of schalke op de duitser wordt uitgezonden? of iets over uitzendingen van de andere wedstrijden?
Dat zou best eens kunnen ja. Ik geef die ploeg, evenals Zenith St. Petersburg, een goede kans.quote:
Dan maakt Boro ook nog kansquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wel de leukste van het rijtje.
Denk dat een club de finale gaat halen die in de competitie heel slecht draait, Betis of zo.
Nee OK, maar als je op 0-1 komt en de wedstrijd in handen hebt.....quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:25 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat erg jammer, als Udinese-liefhebber. Maar ja, die 0-0 was al niet gunstig.
Ik vind het prachtig!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:25 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat erg jammer, als Udinese-liefhebber. Maar ja, die 0-0 was al niet gunstig.
Zonder twijfel een rode kaart en penaltyquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu een rode kaart voor Corini en een penal voor Schalke.
quote:
Ja en ALS Feijenoord er in had gezeten hadden ze ook nog een kans gemaakt, zo lust ike r nog wel een paar....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:12 schreef trepper het volgende:
Apart dat er eigenlijk geen grote ploeg meer in zit. Denk als AZ er nog in gezeten had, dat ze een goede kans hadden gemaakt om hem te winnen.
Fener ligt er al een maandje of wat uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:
fenerbache moest winnen
Absoluut, veel (CL) ervarign in de ploeg, veel goede buitenlandse spelers, goeie mix en een fanatieke aanhang (Eigen stadion bijna onneembare vesting).quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Basel vind ik een kanshebber, die hebben een goede ploeg.
Ja tot een hele domme penaltyfout je een pingel en een speler kost.quote:Zenith verrast wederom.
Je wil niet weten hoe vrij hij stond, Rapid dekte midden voor de goal de spits van Steaua met 3 man, maar Nicolita stond zo vrij dat ie eerst heel slecht de bal kon aannemen en alsnog de tijd had rustig een hoek uit te zoeken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij Rapid - Steaua is het 0-1 bij rust. Nicolita scoorde in de 5e minuut.
was voor me totoquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:16 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Fener ligt er al een maandje of wat uit
Als je kaartjes wil verpatsen is het hopen op Schalke - Boro andersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:00 schreef spurs het volgende:
Hoop nu maar dat één van de clubs uit Boekarest de finale haalt......
Heb weinig zin in een finale tussen Schalke en Middlesborough/Basel, anders moet ik me kaartjes maar zien te verpatsen![]()
Er staan twee Roemeense clubs tegenover elkaar in de kwartfinale. Gok jij eens of er een Roemeens team in de halve finale staat?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef vdHoek het volgende:
Het is te hopen voor de UEFA punten dat er geen Russische of Roemeense clubs de halve finale / finale bereiken.
Roemenie nu al op 15000 punten dit seizoen, pfff.
Staat toch halve finale / finale?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er staan twee Roemeense clubs tegenover elkaar in de kwartfinale. Gok jij eens of er een Roemeens team in de halve finale staat?
God heeft flink gesproeid kan je wel zeggen jaquote:Op donderdag 6 april 2006 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hebben nog gesproeid van tevoren?
Beetje vroeg nogquote:
Nee Hyun.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Kerzhakov zeker gescoord?
Ben het niet helemaal aan het volgen, dus kan daar niet over oordelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje leuke pot Bos?
hoe lang nog?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Viduka maakt ook de 2-1 voor Middlesbrough.
Hold on, deze pot mag er best zijn,quote:Op donderdag 6 april 2006 23:54 schreef bolivian het volgende:
De twee matigste ontmoetingen van de avond,.
Over knotsgekke wedstrijden gesproken,quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hold on, deze pot mag er best zijn,!
Denk et niet man..over 10 minuten zijn de CL hoogtepuntenquote:Op donderdag 6 april 2006 23:54 schreef bolivian het volgende:
De twee matigste ontmoetingen van de avond,.
Of zouden ze stiekem die andere twee wedstrijden ook nog uitzenden?
De wedstrijden van Boro zullen wel te duur zijn geweest voor Eurosport,quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:06 schreef Entonie het volgende:
[..]
Denk et niet man..over 10 minuten zijn de CL hoogtepunten
of te laat begonnen zodat ze niet genoeg tijd hadden om er samenvattingen van te makenquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:08 schreef bolivian het volgende:
[..]
De wedstrijden van Boro zullen wel te duur zijn geweest voor Eurosport,.
Milan Lyon was gewoon klasseverschil. Tegen PSv ook.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:09 schreef RayMania het volgende:
Begin een beetje genoeg te krijgen van het "grotere clubs winnen altijd in Europa op het nimmertje van de kleineren".
Juventus - Werder
AC Milan - PSV/Lyon/Ajax
Boro - Basel
Jawel, was wel terecht. PSV was helemaal zoekgespeeld in de wedstrijd in Milaan. En thuis waren ze gewoon extra gemotiveerd omdat het alles of niets was, het kampioenschap al bijna zeker was en (belangrijkste reden) omdat Milan niet de 100% gaf vanwege de wedstrijd tegen Juventus die het weekend erop gespeeld zou worden. Milan kwam naar Eindhoven met 0% respect naar PSV toe. Dat was ze bijna fataal geworden, maar 1 moment van klasse heeft ze gered. Of je kan zeggen dat 1 moment van zwakheid bij PSV (Bommel die zn man laat lopen)keihard is afgestraft door de klasse van Milanquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:15 schreef RayMania het volgende:
Ik vond Milan - PSV niet echt terecht, eveneens Juve - Werder.
Heel wijs,quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:11 schreef Entonie het volgende:
[..]
of te laat begonnen zodat ze niet genoeg tijd hadden om er samenvattingen van te maken
gelukkig kun je hier de highlights downloaden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Heel wijs, [afbeelding].
Aftrap om 9PM, met een mogelijke verlenging plus strafschoppen had het wel kwart voor twaalf kunnen worden. En dus hebben ze deze wedstrijd vantevoren al niet aangekocht.
Dank voor het inzicht.
Verplaats je eens in de positie van de Russen, die moeten steeds op een veld met begroeiing komen spelen. Hier hadden ze tenminste alles op tijd de grond uit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:46 schreef zjroentje het volgende:
Dat 'veld' van Zenith, zijn voorafgaand aan de wedstrijd nog bieten gerooid?Dit gaat toch helemaal nergens meer over ...
kutzooiquote:Op donderdag 20 april 2006 20:19 schreef Heero87 het volgende:
Prachtige goal van Steaua! 1-0.
Speelt ie?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:47 schreef Doc het volgende:
Goh, had niet echt helemaal meegekregen dat Escude nu bij Sevilla speelt (ik wist wel dat-ie weg was bij Ajax, maar dat-ie nu daar zat wissik nie)
Ik kan me voorstellen dat bijna half Gelsenkirchen er wel heen zou willen.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef Mr.Mills het volgende:
Mocht Schalke de finale halen, zal dat een domper zijn voor veel Schalker fans. Zouden dan makkelijk 2x het Philips stadion kunnen uitverkopen.
Yep, maar ik let nu niet heel erg goed dus ik kan je niet vertellen of-ie goed speeltquote:
Sevilla bedoel ik dusquote:Op donderdag 27 april 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Lekker sfeertje zeg
Geweldig om te zien.
Yes!quote:Op donderdag 27 april 2006 21:29 schreef Radegast het volgende:
Escudé in de basis?
Ja net begonnen.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:36 schreef Bjoro het volgende:
SCHalke nog steeds 0-0 he ?
Zou het leuk vinden als die op Nederlands grondgebied een hoofdprijs in z'n handen mag houden.quote:
Wie weet, vorige keer gaf ook niemand ze kans. maar kbetwijfel of ze dat nog een keer kunnen flikkenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:37 schreef Ludacriss het volgende:
Trouwens al 1-2 bij Boro. Macarone was lekker bezig.
Nou die Maccarone neemt ze wel op sleeptouw net als tegen Basel toen.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:40 schreef Entonie het volgende:
[..]
Wie weet, vorige keer gaf ook niemand ze kans. maar kbetwijfel of ze dat nog een keer kunnen flikken![]()
Erg genoeg welquote:Op donderdag 27 april 2006 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat klopt niet, de 3 die op de nominatie staan zijn Casillas, Reina en Canizares.
Die zullen de weg naar het Stratumseind wel weten te vinden.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef rubbereend het volgende:
gezellig een zwerm Engelsen in Eindhoven
Heb je nog overquote:Op donderdag 27 april 2006 23:01 schreef bigben04 het volgende:
Ben ik blij dat ik al ingeloot ben voor kaartjes voor de finale![]()
Boro heeft nauwelijks supporters dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef rubbereend het volgende:
gezellig een zwerm Engelsen in Eindhoven
Alsof daar wat te beleven is.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die zullen de weg naar het Stratumseind wel weten te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |