Fener ligt er al een maandje of wat uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:
fenerbache moest winnen
Absoluut, veel (CL) ervarign in de ploeg, veel goede buitenlandse spelers, goeie mix en een fanatieke aanhang (Eigen stadion bijna onneembare vesting).quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Basel vind ik een kanshebber, die hebben een goede ploeg.
Ja tot een hele domme penaltyfout je een pingel en een speler kost.quote:Zenith verrast wederom.
Je wil niet weten hoe vrij hij stond, Rapid dekte midden voor de goal de spits van Steaua met 3 man, maar Nicolita stond zo vrij dat ie eerst heel slecht de bal kon aannemen en alsnog de tijd had rustig een hoek uit te zoeken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij Rapid - Steaua is het 0-1 bij rust. Nicolita scoorde in de 5e minuut.
was voor me totoquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:16 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Fener ligt er al een maandje of wat uit
Als je kaartjes wil verpatsen is het hopen op Schalke - Boro andersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:00 schreef spurs het volgende:
Hoop nu maar dat één van de clubs uit Boekarest de finale haalt......
Heb weinig zin in een finale tussen Schalke en Middlesborough/Basel, anders moet ik me kaartjes maar zien te verpatsen![]()
Er staan twee Roemeense clubs tegenover elkaar in de kwartfinale. Gok jij eens of er een Roemeens team in de halve finale staat?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef vdHoek het volgende:
Het is te hopen voor de UEFA punten dat er geen Russische of Roemeense clubs de halve finale / finale bereiken.
Roemenie nu al op 15000 punten dit seizoen, pfff.
Staat toch halve finale / finale?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er staan twee Roemeense clubs tegenover elkaar in de kwartfinale. Gok jij eens of er een Roemeens team in de halve finale staat?
God heeft flink gesproeid kan je wel zeggen jaquote:Op donderdag 6 april 2006 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hebben nog gesproeid van tevoren?
Beetje vroeg nogquote:
Nee Hyun.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Kerzhakov zeker gescoord?
Ben het niet helemaal aan het volgen, dus kan daar niet over oordelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje leuke pot Bos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |