kutzooiquote:Op donderdag 20 april 2006 20:19 schreef Heero87 het volgende:
Prachtige goal van Steaua! 1-0.
Speelt ie?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:47 schreef Doc het volgende:
Goh, had niet echt helemaal meegekregen dat Escude nu bij Sevilla speelt (ik wist wel dat-ie weg was bij Ajax, maar dat-ie nu daar zat wissik nie)
Ik kan me voorstellen dat bijna half Gelsenkirchen er wel heen zou willen.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef Mr.Mills het volgende:
Mocht Schalke de finale halen, zal dat een domper zijn voor veel Schalker fans. Zouden dan makkelijk 2x het Philips stadion kunnen uitverkopen.
Yep, maar ik let nu niet heel erg goed dus ik kan je niet vertellen of-ie goed speeltquote:
Sevilla bedoel ik dusquote:Op donderdag 27 april 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Lekker sfeertje zeg
Geweldig om te zien.
Yes!quote:Op donderdag 27 april 2006 21:29 schreef Radegast het volgende:
Escudé in de basis?
Ja net begonnen.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:36 schreef Bjoro het volgende:
SCHalke nog steeds 0-0 he ?
Zou het leuk vinden als die op Nederlands grondgebied een hoofdprijs in z'n handen mag houden.quote:
Wie weet, vorige keer gaf ook niemand ze kans. maar kbetwijfel of ze dat nog een keer kunnen flikkenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:37 schreef Ludacriss het volgende:
Trouwens al 1-2 bij Boro. Macarone was lekker bezig.
Nou die Maccarone neemt ze wel op sleeptouw net als tegen Basel toen.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:40 schreef Entonie het volgende:
[..]
Wie weet, vorige keer gaf ook niemand ze kans. maar kbetwijfel of ze dat nog een keer kunnen flikken![]()
Erg genoeg welquote:Op donderdag 27 april 2006 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat klopt niet, de 3 die op de nominatie staan zijn Casillas, Reina en Canizares.
Die zullen de weg naar het Stratumseind wel weten te vinden.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef rubbereend het volgende:
gezellig een zwerm Engelsen in Eindhoven
Heb je nog overquote:Op donderdag 27 april 2006 23:01 schreef bigben04 het volgende:
Ben ik blij dat ik al ingeloot ben voor kaartjes voor de finale![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |