1 2 3 4 | Hamburg v Rapid Bucuresti, 3-1 0-2 Roma v Middlesbrough, 20:00 Sevilla v Lille, 20:00 |
1 2 3 4 5 6 | Levski Sofia v Udinese, 16:30 Real Betis v Steaua Bucuresti, 20:30 Schalke 04 v Palermo, 19:30 Strasbourg v Basle, 17:00 Zenit St Petersburg v Marseille, 16:00 |
Real Betis zou ook nog kunnen, maar Roma geef ik de grootste kans ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
HSV was voor mij toch de kandidaat voor de cupwinst, moeilijk te zeggen wie er nu gaat winnen. Als ik een club moet noemen is het Roma.
Nu de rest van de Italianen nog, al zijn dat er erg veelquote:
PSV wellicht, Ajax dit jaar zeker niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Krijgen wel wazige clubs in eventuele finale
UEFA CUP zou makkelijk door Ajax of PSV zijn gewonnen
Steaua - Rapid Boekarestquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
4-0quote:
heur mquote:
Had ik ook liever, maar omdat PSV zo goed startte in de poule en het CL geld nodig had, was dat eigenlijk geen betere optie. Finale in Eindhoven welquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoquote:
Echt wat een teringwedstrijd zeg, Boro staat helemaal vast op de eigen helft, Bovo schiet al een keer bijna de lat doormidden en de 1e keer dat Boro over de middenlijn komt na 33 minuten is het gelijk raakquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
Roma 0-1 achter.
Wel de leukste van het rijtje.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoop ook wel op Palermo eigenlijk...
zou wel geinig zijn als ze degraderen en dan de UEFA Cup winnenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wel de leukste van het rijtje.
Denk dat een club de finale gaat halen die in de competitie heel slecht draait, Betis of zo.
Spelen ze dan sowieso weer UEFA Cup?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:30 schreef WeebI het volgende:
[..]
zou wel geinig zijn als ze degraderen en dan de UEFA Cup winnen
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Spelen ze dan sowieso weer UEFA Cup?
Ik ook. Een van de leukste Italiaanse clubs wat mij betreft.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoop ook wel op Palermo eigenlijk...
Schalke is geen volksclub met een grote achterbanquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ook. Een van de leukste Italiaanse clubs wat mij betreft.
Zie graag zo'n volksclub met grote achterban een grote prijs pakken.
Ik zeg niet dat Schalke dat niet is. Alleen dat Palermo het in ieder geval wel is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Schalke is geen volksclub met een grote achterban
man dat zijn de trefwoorden van Schalke
Voetbal: Waar en Wanneer op TV en Radio (deel 5)quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:48 schreef numero_uno het volgende:
weet er iemand trouwens of schalke op de duitser wordt uitgezonden? of iets over uitzendingen van de andere wedstrijden?
Dat zou best eens kunnen ja. Ik geef die ploeg, evenals Zenith St. Petersburg, een goede kans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |