Dan maakt Boro ook nog kansquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wel de leukste van het rijtje.
Denk dat een club de finale gaat halen die in de competitie heel slecht draait, Betis of zo.
Nee OK, maar als je op 0-1 komt en de wedstrijd in handen hebt.....quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:25 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat erg jammer, als Udinese-liefhebber. Maar ja, die 0-0 was al niet gunstig.
Ik vind het prachtig!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:25 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat erg jammer, als Udinese-liefhebber. Maar ja, die 0-0 was al niet gunstig.
Zonder twijfel een rode kaart en penaltyquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu een rode kaart voor Corini en een penal voor Schalke.
quote:
Ja en ALS Feijenoord er in had gezeten hadden ze ook nog een kans gemaakt, zo lust ike r nog wel een paar....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:12 schreef trepper het volgende:
Apart dat er eigenlijk geen grote ploeg meer in zit. Denk als AZ er nog in gezeten had, dat ze een goede kans hadden gemaakt om hem te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |