Levski Sofiaquote:Vandaag zal de UEFA Cup worden overhandigd aan de stad Eindhoven. Dat gebeurt ten overstaande van PSV-prominenten als Willy van der Kuylen en René van de Kerkhof, winnaars van de Cup in 1978.
PSV Loting
Het Evoluon in Eindhoven is vandaag het toneel voor deze plechtigheid. Aansluitend is de loting voor het vervolg van het toernooi, met uiteindelijk op 10 mei de finale in het Philips Stadion. Nog nooit eerder vond een loting plaats in de stad waar ook de finale wordt gespeeld en alle acht nog overgebleven teams zullen daarbij aanwezig zijn. De UEFA Cup zal door de huidige houder CSKA Moskou wordt overhandigd en naast de eerder genoemde Van der Kuylen en Van de Kerkhof zullen verder ook Jan Poortvliet, Willy van de Kerkhof, Harry Lubse, Adri van Kraay en Kees Krijgh hierbij aanwezig zijn. Bijzonder is ook de aanwezigheid van Kees Rijvers, die speciaal is overgekomen uit zijn woonplaats in Frankrijk. De loting voor de kwartfinales en halve finales begint om 13.00 uur. De UEFA Cup keert na 28 seizoenen weer terug in de stad waar hij de komende tijd te bewonderen is.
Op die wedstrijd hoop ik ook, de rest maakt me niet uit!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:06 schreef Dos37 het volgende:
FC Basel - Steaua Boekarest
Schalke 04 - Levski Sofia
Middlesbrough - Zenith
Sevilla - R. Boekarest
Dat word hem
ik blijf zeggen dat wat mij betreft PSV best 3e had mogen worden in de poule.... hadden we de finale in eigen huis gespeeldquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:24 schreef VoreG het volgende:
Matige teams zeg
hehe, hebben ze een keer 2 ploegen in de kwart, moeten ze tegen elkaarquote:
weten ze in ieder geval zeker dat er een Roemeense ploeg in de halve finale komtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, hebben ze een keer 2 ploegen in de kwart, moeten ze tegen elkaar
Ik denk dat Ajax en PSV best kans hadden gehad om hier heel ver te komen. Er zitten er maar een paar goede middenmoters in. Op Schalke na dan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:26 schreef rubbereend het volgende:
van Breukelen
[..]
ik blijf zeggen dat wat mij betreft PSV best 3e had mogen worden in de poule.... hadden we de finale in eigen huis gespeeld
Zondequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |