Levski Sofiaquote:Vandaag zal de UEFA Cup worden overhandigd aan de stad Eindhoven. Dat gebeurt ten overstaande van PSV-prominenten als Willy van der Kuylen en René van de Kerkhof, winnaars van de Cup in 1978.
PSV Loting
Het Evoluon in Eindhoven is vandaag het toneel voor deze plechtigheid. Aansluitend is de loting voor het vervolg van het toernooi, met uiteindelijk op 10 mei de finale in het Philips Stadion. Nog nooit eerder vond een loting plaats in de stad waar ook de finale wordt gespeeld en alle acht nog overgebleven teams zullen daarbij aanwezig zijn. De UEFA Cup zal door de huidige houder CSKA Moskou wordt overhandigd en naast de eerder genoemde Van der Kuylen en Van de Kerkhof zullen verder ook Jan Poortvliet, Willy van de Kerkhof, Harry Lubse, Adri van Kraay en Kees Krijgh hierbij aanwezig zijn. Bijzonder is ook de aanwezigheid van Kees Rijvers, die speciaal is overgekomen uit zijn woonplaats in Frankrijk. De loting voor de kwartfinales en halve finales begint om 13.00 uur. De UEFA Cup keert na 28 seizoenen weer terug in de stad waar hij de komende tijd te bewonderen is.
Op die wedstrijd hoop ik ook, de rest maakt me niet uit!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:06 schreef Dos37 het volgende:
FC Basel - Steaua Boekarest
Schalke 04 - Levski Sofia
Middlesbrough - Zenith
Sevilla - R. Boekarest
Dat word hem
ik blijf zeggen dat wat mij betreft PSV best 3e had mogen worden in de poule.... hadden we de finale in eigen huis gespeeldquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:24 schreef VoreG het volgende:
Matige teams zeg
hehe, hebben ze een keer 2 ploegen in de kwart, moeten ze tegen elkaarquote:
weten ze in ieder geval zeker dat er een Roemeense ploeg in de halve finale komtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, hebben ze een keer 2 ploegen in de kwart, moeten ze tegen elkaar
Ik denk dat Ajax en PSV best kans hadden gehad om hier heel ver te komen. Er zitten er maar een paar goede middenmoters in. Op Schalke na dan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:26 schreef rubbereend het volgende:
van Breukelen
[..]
ik blijf zeggen dat wat mij betreft PSV best 3e had mogen worden in de poule.... hadden we de finale in eigen huis gespeeld
Zondequote:
dat wel, maar ik had ze niet kansloos geacht om allebei door te gaan als ze niet tegen elkaar hadden gemoetenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:29 schreef WeebI het volgende:
[..]
weten ze in ieder geval zeker dat er een Roemeense ploeg in de halve finale komt
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:29 schreef WeebI het volgende:
Levski - Schalke
Spurs is iig blijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:13 schreef spurs het volgende:
[..]
Op die wedstrijd hoop ik ook, de rest maakt me niet uit!
In ieder geval niet 2 Roemeense teams in de halve finale. Scheelt weer punten voor Roemenie en dat is goed voor Nederlandquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:29 schreef WeebI het volgende:
[..]
weten ze in ieder geval zeker dat er een Roemeense ploeg in de halve finale komt
zeker, bovendien had PSV er meer geld aan over gehoduen dan de CLquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax en PSV best kans hadden gehad om hier heel ver te komen. Er zitten er maar een paar goede middenmoters in. Op Schalke na dan.
Schalke - Levski goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:39 schreef DeTolk het volgende:
Zenith - Boro
Schalke - Sevilla
Rapid - Basel
Levski - Steaua
Winnaar wedstrijd 1 tegen Winnaar wedstrijd 4quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:33 schreef Mobster273 het volgende:
en de halve finales?
ik zit niet te kijken, zijn die al gedaan of moeten die nog?
Idd ff kijken of het me lukt om kaarten voor het uitvak te krijgen en anders maar weer, net als in Heerenveen, tussen het thuispubliek zitten.....quote:
dankquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:41 schreef spurs het volgende:
[..]
Winnaar wedstrijd 1 tegen Winnaar wedstrijd 4
Winnaar wedstrijd 2 tegen Winnaar Wedstrijd 3
1Sevilla - Zenith
2 Basel - middlesborough
3 Rapid Boekarest - Steaua Boekarest
4 Levski Sofia - Schalke 04
één voordeel, in de halve finale kan dat niet meerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:51 schreef methodmich het volgende:
Jammer, Roemenen tegen Roemenen.
quote:Romanian officials, police urge calm ahead of UEFA Cup quarterfinal
Written by: Francisco Barreto
FC Steaua BucharestBUCHAREST, Mar 23 (SW) - Romanian and UEFA football authorities and Bucharest police have met with club officials and fan groups in a bid to prevent violence at the UEFA Cup quarterfinal between Steaua Bucharest and crosstown rival Rapid Bucharest.
"We will do everything we can to avoid incidents" that could lead to a suspension of our stadiums, said Rapid director Constantin Zotta.
The match is seen as potentially troublesome because the rival fans have violently clashed in previous years, with their last league match being stopped on numerous occasions because of stones and chairs tossed on the pitch.
Last year, both clubs had to play home matches without spectators after fans were involved in racist chanting.
"It is important to prevent verbal violence, and especially discriminatory language," said Asztalos Czaba, who heads the National Anti-Discrimination Council, an institution which has repeatedly fined the two clubs for racism.
Steaua is currently second in the Romanian first division, two points adrift of first, while Rapid languish in fifth, six points behind its city rival.
Sfeertje daarquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:54 schreef spurs het volgende:
Kan volgende week nog gezellig worden in Boekarest....
[..]
Leuk, en live te volgen via TVR Internationalquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:54 schreef spurs het volgende:
Kan volgende week nog gezellig worden in Boekarest....
[..]
Moet je zeker een satelliet voor hebben....quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Leuk, en live te volgen via TVR International
Hoezo is het toernooi gedevalueerd?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:02 schreef Zwansen het volgende:
Ongelovelijk, wat een slecht bezet toernooi zeg. Hoezo gedevalueerd.
Moet ik dat echt gaan uitleggen aan iemand uit 1977?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |