Bobje?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:04 schreef Woelli het volgende:
Tis fout, volgens het onm-archief is hij geboren in 1996, dus hij word 10![]()
Bobje word volgend jaar 8![]()
Dat kind van Frank en Ellen (ellen was toen draagmoeder)quote:Op maandag 20 maart 2006 22:30 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Bobje?
Dat is de gast van Tohksie Tonniejj die met Esmée sex had!
Die heeft heeeeeeell wat groeihormonen door de familie Huberts door zijn strot gedrukt gekregen.
Het is natuurlijk wel praktisch zo'n 2-onder-1-dak relatie. Joris Zoomers, Berts tweelingbroer in Goudkust, hield er dezelfde praktijken op na. Uiteindelijk was het hem alleen maar om het geld te doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:36 schreef pberends het volgende:
Die Elmer wil alleen maar de vervanger van de vader van Kyra zijn door achter 2 vrouwen aan te gaan.
Ja, dat weet ik toch zelf....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:30 schreef Woelli het volgende:
Dat kind van Frank en Ellen (ellen was toen draagmoeder)![]()
Misschien moet je toch maar weer je 'broer' (WIV) hier laten posten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ja, dat weet ik toch zelf....
Youssef was wel geinig vandaag.....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:15 schreef soapie het volgende:
Was idd. een saaie flut aflevering.....
Een fraai staaltje ironie, een gruwelijke speling van het lot, wie zal het zeggen?quote:
Wat denk je zelf?quote:
Ach je hebt iig geluk dat het PSV is die moet voetballenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat gesprek van Ilyas en Niels over voetbal was ook een trap na. Dachten we eindelijk van die flauwekul af te zien... begint dokter Stinker er weer over... over AJAX nota bene.![]()
BTW: Morgen helaas geen ONM/GTST voor mij.!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik (tv-sporthater #1) ga morgen in Eindhoven kijken hoe PSV AZ verslaat.En als klap op de vuurpijl wordt het ook nog uitgezonden op SBS6 (
).
bronquote:De lente is begonnen en wij werden
vannacht de trotse ouders van een zoon.
~ Sol Kyan Fahrner ~
Geboren op 21 maart 2006 om 02.33 uur.
Gewicht: 3515 gram.
Alles is helemaal in orde en wij zijn enorm gelukkig.
Binnenkort vind je hier wat foto.s.
Rutger en Jasmine Fahrner-Sendar.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:48 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[quote]Omdat PSV al sinds mensenheugenis de beste voetbalploeg van Nederland is!
Btw.: Gatorate Cup?
Wie staat er ook al weer op 1 in de Eredivisie met heel wat puntjes voorsprong?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
En wordt waarschijnlijk voor de tweede achtereenvolgende keer Neerlands Kampioen!!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:51 schreef -Marlii- het volgende:
Wie staat er ook al weer op 1 in de Eredivisie met heel wat puntjes voorsprong?
PSVquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
En wordt waarschijnlijk voor de tweede achtereenvolgende keer Neerlands Kampioen!!!
ik zag het gister bij shownieuws ja! wat leuk!quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:47 schreef -Marlii- het volgende:
Oh trouwens, Jasmine is bevallen
[..]
bron
Iwan is er mee begonnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:37 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ik zag het gister bij shownieuws ja! wat leuk!
Ben benieuwd hoe bruin het kindje is
die foto van Jasmine terwijl ze zwanger was, echt schitterend!!
enne dat gezeik over voetbal mag wel in een ander topic he![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wie staat er ook al weer op 1 in de Eredivisie met heel wat puntjes voorsprong?Op dit moment ja!.. ... Jij hebt het over mensenheugenis. Denk dat mensen over de wereld eerder weten wat AJAX is dan PSV!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, Hiddink was trainer van PSV, en al die Koreanen + Australiërs kennen PSV welquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Op dit moment ja!.. ... Jij hebt het over mensenheugenis. Denk dat mensen over de wereld eerder weten wat AJAX is dan PSV!
Idd. Voetbal is een paar deuren terug.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:37 schreef Suuz_ het volgende:
enne dat gezeik over voetbal mag wel in een ander topic he![]()
Ik vind haar blik in de eindscène geweldig, zo van : gniffelgniffelgniffel ik heb je te grazen genomen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
Eerste goeie actie van Kyra in jaren.
Laten we eerst maar afwachten of het is gelukt of niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:14 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik vind haar blik in de eindscène geweldig, zo van : gniffelgniffelgniffel ik heb je te grazen genomen.
maar die was echt ongeloofwaardig. Zo'n gemaakt misprijzende blik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:34 schreef pberends het volgende:
Tja, als je die moeder van Kyra ziet, dan...
ja, hij was echt aandoenlijk met Annemarie: 'Hee toe nou, alsjeblieieieieieift'.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:47 schreef DeTolk het volgende:
Joost is gewoon geweldig met zijn scenes
Daar lag ik dinsdag in het voorstukje al z ongeveer dubbel omquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar die was echt ongeloofwaardig. Zo'n gemaakt misprijzende blik.
Topmoment vond ik gisteren Joost:
"Hee jij bent ook oud. Wil jij niets met mij? (...) weet je wat het is met bejaarde wijven?"
Het zag er wel knus uit, maar ik vind ze niet echt bij elkaar passen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:43 schreef pberends het volgende:
Als Sanne en Tonnie deze week nog niets beginnen dan eet ik m'n sok op.
Hoezo niet, het zijn 2 moralisten van de bovenste plank.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het zag er wel knus uit, maar ik vind ze niet echt bij elkaar passen.
In sommige opzichten mss wel, maarja kweenie. Voelt gewoon zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo niet, het zijn 2 moralisten van de bovenste plank.
Teun rolt wel een keer over Esmée heen! Hij vindt haar toch al een lekker wijf.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:43 schreef pberends het volgende:
Als Sanne en Tonnie deze week nog niets beginnen dan eet ik m'n sok op.
Hebben ze nog een busje? Komt ie misschien JP tegen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja je gaat toch niet in het busje van je werk daarheen.![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Hebben ze nog een busje? Komt ie misschien JP tegen.
Zo'n scene waarbij Kasper naar de plaats gaat, staat het busje van JP er al.
Degene die dat bedacht heeft...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Kunnen die kloten van NL 2 de aankondiging van het volgende programma niet onder de aftiteling zetten!? Stel harken!
Ik zie het nog gebeuren dat Junior en Yousef in de DOK-mobiel naar de groothandel rijden en panne krijgen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
Hebben ze nog een busje? Komt ie misschien JP tegen.
Zo'n scene waarbij Kasper naar de plaats gaat, staat het busje van JP er al.
Je moet ook eens ergens om kunnen lachen als het verhaal het hele seizoen al zo kut is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een heerlijk stereotype homo's weer
Volgend seizoen wordt alles beter met de terugkeer van Jan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
Je moet ook eens ergens om kunnen lachen als het verhaal het hele seizoen al zo kut is.
Niet dan?
Oh nee he, de ex-vriendin van Idols-Jim. Wie zeg je?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgend seizoen wordt alles beter met de terugkeer van Jan.
Das nog steeds aan volgens mij hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh nee he, de ex-vriendin van Idols-Jim. Wie zeg je?
quote:
Ah, dus Esmee raakt spoorloosquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgend seizoen wordt alles beter met de terugkeer van Jan.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:37 schreef soapie het volgende:
Ze gaan op zoek naar de heer Arthur v. W.!!!!!!!!!
als ze een kleedje willen, kan ze d'r jas wel gebruiken...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:37 schreef pberends het volgende:
Goh, 1 weekje zijn Ilyas en Elif gelukkig, en daarna.....
Nou hup, Sanne, duik op Tonnie.
ziet er ook beter uitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:42 schreef pberends het volgende:
Die verslaafde kan nu al beter acteren dan Kyra.
quote:
quote:Donderdag 6 april
Ilyas moet bij jeugdzorg op het matje komen over hoe hij en Elif baby Kim hebben ‘versierd’.
Vrijdag 7 april
Ilyas krijgt van Jeugdzorg te horen of Elif en hij de baby toegewezen krijgen.
welnee, Sanne begint relaties met alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:58 schreef pberends het volgende:
Sanne is zeker zo'n vriend-type, "Ik ga geen relatie beginnen met m'n beste vriend".
Als ze Filistijn van Rooijen heeft gehad maakt de rest voor haar ook niets meer uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:03 schreef babette21 het volgende:
welnee, Sanne begint relaties met alles wat los en vast zit
zij is echt zo'n desperate ik-wil-nu-een-vriendje-type
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:48 schreef LeefbaarFok het volgende:
Omdat PSV al sinds mensenheugenis de beste voetbalploeg van Nederland is!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:48 schreef soapie het volgende:
En die baby Kim, das vast een eerbetoon aan Kim Pieters!!!!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:48 schreef soapie het volgende:
En die baby Kim, das vast een eerbetoon aan Kim Pieters!!!!
Hoe heet die acteur eigenlijk?quote:
ja die vent kan zo overtuigend irritant zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Hoe heet die acteur eigenlijk?
Die jongen speelt echt de sterren van de hemel. Hij kan best een heel grote worden.
Dat zeg je alleen maar omdat hij een man is...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:02 schreef Viking84 het volgende:
ja die vent kan zo overtuigend irritant zijnEcht een kutmarokkaantje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |