Het zag er wel knus uit, maar ik vind ze niet echt bij elkaar passen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:43 schreef pberends het volgende:
Als Sanne en Tonnie deze week nog niets beginnen dan eet ik m'n sok op.
Hoezo niet, het zijn 2 moralisten van de bovenste plank.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het zag er wel knus uit, maar ik vind ze niet echt bij elkaar passen.
In sommige opzichten mss wel, maarja kweenie. Voelt gewoon zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo niet, het zijn 2 moralisten van de bovenste plank.
Teun rolt wel een keer over Esmée heen! Hij vindt haar toch al een lekker wijf.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:43 schreef pberends het volgende:
Als Sanne en Tonnie deze week nog niets beginnen dan eet ik m'n sok op.
Hebben ze nog een busje? Komt ie misschien JP tegen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja je gaat toch niet in het busje van je werk daarheen.![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Hebben ze nog een busje? Komt ie misschien JP tegen.
Zo'n scene waarbij Kasper naar de plaats gaat, staat het busje van JP er al.
Degene die dat bedacht heeft...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Kunnen die kloten van NL 2 de aankondiging van het volgende programma niet onder de aftiteling zetten!? Stel harken!
Ik zie het nog gebeuren dat Junior en Yousef in de DOK-mobiel naar de groothandel rijden en panne krijgen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
Hebben ze nog een busje? Komt ie misschien JP tegen.
Zo'n scene waarbij Kasper naar de plaats gaat, staat het busje van JP er al.
Je moet ook eens ergens om kunnen lachen als het verhaal het hele seizoen al zo kut is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een heerlijk stereotype homo's weer
Volgend seizoen wordt alles beter met de terugkeer van Jan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
Je moet ook eens ergens om kunnen lachen als het verhaal het hele seizoen al zo kut is.
Niet dan?
Oh nee he, de ex-vriendin van Idols-Jim. Wie zeg je?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgend seizoen wordt alles beter met de terugkeer van Jan.
Das nog steeds aan volgens mij hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh nee he, de ex-vriendin van Idols-Jim. Wie zeg je?
quote:
Ah, dus Esmee raakt spoorloosquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgend seizoen wordt alles beter met de terugkeer van Jan.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:37 schreef soapie het volgende:
Ze gaan op zoek naar de heer Arthur v. W.!!!!!!!!!
als ze een kleedje willen, kan ze d'r jas wel gebruiken...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:37 schreef pberends het volgende:
Goh, 1 weekje zijn Ilyas en Elif gelukkig, en daarna.....
Nou hup, Sanne, duik op Tonnie.
ziet er ook beter uitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:42 schreef pberends het volgende:
Die verslaafde kan nu al beter acteren dan Kyra.
quote:
quote:Donderdag 6 april
Ilyas moet bij jeugdzorg op het matje komen over hoe hij en Elif baby Kim hebben ‘versierd’.
Vrijdag 7 april
Ilyas krijgt van Jeugdzorg te horen of Elif en hij de baby toegewezen krijgen.
welnee, Sanne begint relaties met alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:58 schreef pberends het volgende:
Sanne is zeker zo'n vriend-type, "Ik ga geen relatie beginnen met m'n beste vriend".
Als ze Filistijn van Rooijen heeft gehad maakt de rest voor haar ook niets meer uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:03 schreef babette21 het volgende:
welnee, Sanne begint relaties met alles wat los en vast zit
zij is echt zo'n desperate ik-wil-nu-een-vriendje-type
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:48 schreef LeefbaarFok het volgende:
Omdat PSV al sinds mensenheugenis de beste voetbalploeg van Nederland is!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:48 schreef soapie het volgende:
En die baby Kim, das vast een eerbetoon aan Kim Pieters!!!!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:48 schreef soapie het volgende:
En die baby Kim, das vast een eerbetoon aan Kim Pieters!!!!
Hoe heet die acteur eigenlijk?quote:
ja die vent kan zo overtuigend irritant zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Hoe heet die acteur eigenlijk?
Die jongen speelt echt de sterren van de hemel. Hij kan best een heel grote worden.
Dat zeg je alleen maar omdat hij een man is...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:02 schreef Viking84 het volgende:
ja die vent kan zo overtuigend irritant zijnEcht een kutmarokkaantje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |