Het zag er wel knus uit, maar ik vind ze niet echt bij elkaar passen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:43 schreef pberends het volgende:
Als Sanne en Tonnie deze week nog niets beginnen dan eet ik m'n sok op.
Hoezo niet, het zijn 2 moralisten van de bovenste plank.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het zag er wel knus uit, maar ik vind ze niet echt bij elkaar passen.
In sommige opzichten mss wel, maarja kweenie. Voelt gewoon zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo niet, het zijn 2 moralisten van de bovenste plank.
Teun rolt wel een keer over Esmée heen! Hij vindt haar toch al een lekker wijf.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:43 schreef pberends het volgende:
Als Sanne en Tonnie deze week nog niets beginnen dan eet ik m'n sok op.
Hebben ze nog een busje? Komt ie misschien JP tegen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja je gaat toch niet in het busje van je werk daarheen.![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Hebben ze nog een busje? Komt ie misschien JP tegen.
Zo'n scene waarbij Kasper naar de plaats gaat, staat het busje van JP er al.
Degene die dat bedacht heeft...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Kunnen die kloten van NL 2 de aankondiging van het volgende programma niet onder de aftiteling zetten!? Stel harken!
Ik zie het nog gebeuren dat Junior en Yousef in de DOK-mobiel naar de groothandel rijden en panne krijgen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
Hebben ze nog een busje? Komt ie misschien JP tegen.
Zo'n scene waarbij Kasper naar de plaats gaat, staat het busje van JP er al.
Je moet ook eens ergens om kunnen lachen als het verhaal het hele seizoen al zo kut is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een heerlijk stereotype homo's weer
Volgend seizoen wordt alles beter met de terugkeer van Jan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
Je moet ook eens ergens om kunnen lachen als het verhaal het hele seizoen al zo kut is.
Niet dan?
Oh nee he, de ex-vriendin van Idols-Jim. Wie zeg je?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgend seizoen wordt alles beter met de terugkeer van Jan.
Das nog steeds aan volgens mij hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh nee he, de ex-vriendin van Idols-Jim. Wie zeg je?
quote:
Ah, dus Esmee raakt spoorloosquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgend seizoen wordt alles beter met de terugkeer van Jan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |