Ja, dat weet ik toch zelf....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:30 schreef Woelli het volgende:
Dat kind van Frank en Ellen (ellen was toen draagmoeder)![]()

Misschien moet je toch maar weer je 'broer' (WIV) hier laten posten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ja, dat weet ik toch zelf....

Youssef was wel geinig vandaag.....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:15 schreef soapie het volgende:
Was idd. een saaie flut aflevering.....

Een fraai staaltje ironie, een gruwelijke speling van het lot, wie zal het zeggen?quote:

Wat denk je zelf?quote:

Ach je hebt iig geluk dat het PSV is die moet voetballenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat gesprek van Ilyas en Niels over voetbal was ook een trap na. Dachten we eindelijk van die flauwekul af te zien... begint dokter Stinker er weer over... over AJAX nota bene.![]()
BTW: Morgen helaas geen ONM/GTST voor mij.!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik (tv-sporthater #1) ga morgen in Eindhoven kijken hoe PSV AZ verslaat.En als klap op de vuurpijl wordt het ook nog uitgezonden op SBS6 (
).

bronquote:De lente is begonnen en wij werden
vannacht de trotse ouders van een zoon.
~ Sol Kyan Fahrner ~
Geboren op 21 maart 2006 om 02.33 uur.
Gewicht: 3515 gram.
Alles is helemaal in orde en wij zijn enorm gelukkig.
Binnenkort vind je hier wat foto.s.
Rutger en Jasmine Fahrner-Sendar.

quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:48 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[quote]Omdat PSV al sinds mensenheugenis de beste voetbalploeg van Nederland is!
Btw.: Gatorate Cup?

Wie staat er ook al weer op 1 in de Eredivisie met heel wat puntjes voorsprong?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning

En wordt waarschijnlijk voor de tweede achtereenvolgende keer Neerlands Kampioen!!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:51 schreef -Marlii- het volgende:
Wie staat er ook al weer op 1 in de Eredivisie met heel wat puntjes voorsprong?

PSVquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
En wordt waarschijnlijk voor de tweede achtereenvolgende keer Neerlands Kampioen!!!

ik zag het gister bij shownieuws ja! wat leuk!quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:47 schreef -Marlii- het volgende:
Oh trouwens, Jasmine is bevallen
[..]
bron

Iwan is er mee begonnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:37 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ik zag het gister bij shownieuws ja! wat leuk!
Ben benieuwd hoe bruin het kindje is
die foto van Jasmine terwijl ze zwanger was, echt schitterend!!
enne dat gezeik over voetbal mag wel in een ander topic he![]()

quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wie staat er ook al weer op 1 in de Eredivisie met heel wat puntjes voorsprong?Op dit moment ja!.. ... Jij hebt het over mensenheugenis. Denk dat mensen over de wereld eerder weten wat AJAX is dan PSV!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nah, Hiddink was trainer van PSV, en al die Koreanen + Australiërs kennen PSV welquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Op dit moment ja!.. ... Jij hebt het over mensenheugenis. Denk dat mensen over de wereld eerder weten wat AJAX is dan PSV!

Idd. Voetbal is een paar deuren terug.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:37 schreef Suuz_ het volgende:
enne dat gezeik over voetbal mag wel in een ander topic he![]()

Ik vind haar blik in de eindscène geweldig, zo van : gniffelgniffelgniffel ik heb je te grazen genomen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
Eerste goeie actie van Kyra in jaren.

Laten we eerst maar afwachten of het is gelukt of niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:14 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik vind haar blik in de eindscène geweldig, zo van : gniffelgniffelgniffel ik heb je te grazen genomen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |