quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je dan ook ongeveer een kilo per dag eten?.
Wat een werk...
1 Kilo per dag is niks, ga maar is na dat er in een bakje kwark al 500 gram zit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je dan ook ongeveer een kilo per dag eten?.
Wat een werk...
dat is ook wel zo maar ik ben van mening dat er te veel dingen uitgebracht wordt voor dikke mensen dan voor dunne.. sla een tijdschrift open.. kijk televisie... allemaal tips enzo voor dunner te worden.. begrijp je wat ik bedoel?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:27 schreef cultheld het volgende:
Ik ben van mening dat dunne en dikke mensen die ontevreden zijn over hun postuur, tenzij ze een ziekte hebben, gewoon niet moeten drammen en iets moeten doen aan hun doorzettingsvermogen.
okee, jij ben niet dik of dun..;) maar was je dat voordat je trainde wel dun of had je er altijd wel aanleg voor?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:27 schreef ivosnivo het volgende:
Zware mensen zijn daarintegen vaak wel veel zwaarder dan dunne
[..]
1 Kilo per dag is niks, ga maar is na dat er in een bakje kwark al 500 gram zit.
Logisch, die spelen in op de markt. Dikkerds zijn nou eenmaal sneller ontevreden dan het dunnere volk. Bovendien heeft het geen nut om televisieprogramma's te kijken, tijdschriften te lezen en middeltjes te kopen als je iets aan je postuur wilt doen. Daar helpen maar twee dingen bij: (streven naar) gezond eten en bewegenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:29 schreef murp het volgende:
[..]
dat is ook wel zo maar ik ben van mening dat er te veel dingen uitgebracht wordt voor dikke mensen dan voor dunne.. sla een tijdschrift open.. kijk televisie... allemaal tips enzo voor dunner te worden.. begrijp je wat ik bedoel?
amenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:30 schreef cultheld het volgende:
als je iets aan je postuur wilt doen. Daar helpen maar twee dingen bij: (streven naar) gezond eten en bewegen
er zijn toch ook genoeg dunne mensen? en dunne mensen zijn ook ontevreden over hun gewicht!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Logisch, die spelen in op de markt. Dikkerds zijn nou eenmaal sneller ontevreden dan het dunnere volk.
Wat heet dun. Een vriend van mij is 1.88 en weegt 64 kilo. Die is al ruim 3 jaar aan het kickboksen, eet gewoon gezond en is ontzettend explosief. Alleen z'n conditie moet nog wat verbeteren, maar verder is ie tevreden over z'n postuur. Gebrek aan aandacht van de dames heeft ie ook beslist niet. Dus waarom zou hij dan klagen? Toch is hij volgens een hoop van die welzijnswerkers statistiekjes te dun, maar daar heeft hij bout aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:33 schreef murp het volgende:
[..]
er zijn toch ook genoeg dunne mensen? en dunne mensen zijn ook ontevreden over hun gewicht!
niet.? ik moet zeggen vind het toch niet verkeerd om even op je los te meppen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:39 schreef murp het volgende:
maar weetje.. ik heb gewoon ging zin om aan die gewichten te hangen... dat is zo saai!
en contactsport is helemaal niets voor mij..
Vorige topic begon met:quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:21 schreef murp het volgende:
JA, dunne mensen hebben het zwaar.... en ja ik ben te dun... overal zijn producten te koop om dunner te worden.. kijk maar: tell sell en al die kutprogramma's ik zie nou nooit spulletjes om dikker te worden
krijg ik als reacte: dan eet je toch veel meer.... kan ik ook makkelijk zeggen tegen dikkers... dan vreet je toch minder??
dit wou ik effe kwijt...bedankt
Omdat er meer dikke mensen zijn als té dunne... en wat zoek je nou eigelijk?quote:
dit is klaagbaak... er zijn te veel spullen voor dikkerts en te weinig voor dunnersquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Omdat er meer dikke mensen zijn als té dunne... en wat zoek je nou eigelijk?
afvalproducten kan je kopen
verdikkingsproducten ook..
voor dunners is er ook genoegquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:49 schreef murp het volgende:
[..]
dit is klaagbaak... er zijn te veel spullen voor dikkerts en te weinig voor dunners
Zo te lezen ben je het er vooral zelf mee eens.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Lees het topic nog is goed door, we zijn er over uit dat dik of dun voor 99,9% aan jezelf ligt. Bij de andere gevallen komt het door een ziekte.
en jij zou eens na moeten denkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:00 schreef Thrilled het volgende:
[..]
voor dunners is er ook genoeg
vette vleeswaren
chips/snacks
fast food
magnetron voedsel
Nou leg het me eens even haarfijn uit dan?quote:
Bullshit, serieus...quote:Wie weet voor sommigen een smoes, maar voor anderen is 't bittere waarheid.
Erfelijk belast zijn wordt je niet baggervet van, misschien dat je wat richting mollig gaat met hetzelfde dieet waar een ander echt heel slank op blijft, maar vet wordt je NIET.quote:Je bent erg overtuigd van je mening, waar niets mis mee is. Toch zou ik je willen vragen om verder te kijken. Er bestaan namelijk wel degelijk zoiets als erfelijk belast zijn.
Ik ben daarom ook benieuwd wat je bedoelt met 'lichamelijke redenen'.
Maar dikker als 40, max 42 wordt je niet bij een gezond dieet, dat is misschien wat steviger, maar zeker niet te dik.quote:'t Kan beide kanten op gaan. Persoonlijk vind ik een vrouw met maat 40 overigens niet eens 'wat steviger'. Naar mijn idee ziet iemand met die maat er gewoon gezond uit.
Te dik is niet goed/gezond. Te dun is ook niet goed/gezond. De vraag blijft: wat is dan wél gezond?
Sporten en gezond eten? Als het zo makkelijk was dan liep dit topic niet.
Omdat de spullen die je opnoemt echt bar slecht zijn voor je???quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nou leg het me eens even haarfijn uit dan?
Ik heb overgewicht gehad maar tot ik minder ging snacken en anders ging eten viel ik af.. en als ik bij wil komen moet ik dat rijtje gewoon weer gaan eten. wat snap ik niet dan? Lijkt mij allemaal een probleem wat tussen de oren zit.. maar goed, ik sta open voor nieuwe dingen...
Betalen zal je, gierquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:20 schreef HPoi het volgende:
Ja, ik ga dus echt geen vet-tax betalen!Ik moet vreten om op gewicht te blijven.
Dus eigenlijk zou ik subsidie op vet moeten hebben!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:21 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Op internet is ook genoeg te vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.t-nation.com/f(...)?article=06-019-diet
Dit vind ik zelf een goede website met veel interessante en motiverende artikelen.
http://www.t-nation.com/
Dat zeggen ze allemaal, in werkelijkheid eet je veels te weinig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:56 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben ook veelste mager, maar ik vreet wel superveel
de enige reactie die je krijgt 'wat heb jij een geluk'
Wat versta je onder veel? M.a.w. wat eet je zoal?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:56 schreef JoPiDo het volgende:
Denk niet dat je dat zo makkelijk kunt zeggen. Jij mag dan wel problemen hebben met het feit dat er voor dunne mensen geen producten worden aangeprezen die je dikker maken, maar stel je voor dat dat wel zo was. Dan wordt je net als de dikkere mensen de hele tijd geconfronteerd met het feit dat eigenlijk de hele wereld vindt dat je te dik bent en af moet vallen. Dat zou ik iig hebben als ik te dik was en in elke winkel weer de light chips, suikervrije suiker en vetvrije boter zag liggen. Geen van beide zal erg prettig zijn... Ik ken trouwens tegenwoordig meer mensen die te dun zijn dat te dik, maar ik weet helaas niet wat ze er tegen doen, sorry.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:24 schreef murp het volgende:
Dunne mensen hebben het zwaar...
in ieder geval iedereen bedankt voor d goede tips. maar ik ben toch van mening dat dunne mensen het zwaarder hebben dan dikke..
drie keer per dag een goede maaltijd en heel veel chips, frituur, dingen uit de oven en dingen uit de magnetronquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat versta je onder veel? M.a.w. wat eet je zoal?
Dat ken ik, heb ik ook "last" van. ik vreet me het schompes maar aankomen, ho maar!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:56 schreef JoPiDo het volgende:
Ik was voordat ik ging trainen (toen was ik 16) was ik mager tot slank. Door heel geleidelijk aan steeds wat meer te gaan eten ben ik steeds wat zwaarder geworden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:30 schreef murp het volgende:
[..]
okee, jij ben niet dik of dun..;) maar was je dat voordat je trainde wel dun of had je er altijd wel aanleg voor?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:46 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
drie keer per dag een goede maaltijd en heel veel chips, frituur, dingen uit de oven en dingen uit de magnetron
Dit zijn ook geen goede voedingsschema's. Ja als je dik bent en nog dikker wil worden. Als je slank bent en zwaarder wil worden zul je echt anders moeten gaan eten. Al die ongezonde vetten ziet je lichaam als afval en breekt het zo weer af. Net als cola. Ga maar is 5 keer per dag netjes brood eten, en noten bananen gezond avond eten. Dan kom je vanzelf aan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:08 schreef JoPiDo het volgende:
ja inderdaad!!!
ik heb vandaag bijvoorbeeld een half brood, een heel pak tortillini (including een hele paprika, 250 gram gehakt en een pakje tomatensaus), 5 marsen, een zak Lays paprika chips en een halve rookworst op
dat lijkt me vrij veeldaarbij drink ik veel cola en chocolademelk
ik weeg 75 kilo en ben bijna twee meter
Oh?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:39 schreef Brazi_74 het volgende:
Is ook altijd fijn op het werk, dikke en grotere collega's krijgen meer erkenning, wij "kleintjes/gratenbaaltjes" worden vaker overgeslagen.
Mars heeft geen voedingswaarde. Alleen suikers die je verbrand. Idem dito voor chips en rookworst. Veel koolhydraten / vetten die meteen worden afgebroken of gaan aanzetten op de niet goede plaatsen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:08 schreef JoPiDo het volgende:
ja inderdaad!!!
ik heb vandaag bijvoorbeeld een half brood, een heel pak tortillini (including een hele paprika, 250 gram gehakt en een pakje tomatensaus), 5 marsen, een zak Lays paprika chips en een halve rookworst op
dat lijkt me vrij veeldaarbij drink ik veel cola en chocolademelk
ik weeg 75 kilo en ben bijna twee meter
Kijk jij begrijpt het.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:32 schreef koning_leeuw het volgende:
Tja ik ben ook redelijk dun, maar ik merk wel dat als ik veel eet en train dat ik dan wel aan kom.
Ik weeg nu bijna 75kilo bij een lengte van 1m92
Ik eet op een dag een boterham of 10, dik belegt met allerlei gezonde dingen.
En tijdens het avond eten schep 2x of vaker op.
tussendoor de maaltijden door ik eet ik nog van alles. Noten, fruit etc.
Ik doe dit nu al een tijdje maar ik merk wel dat ik langzamerhand aan het aankomen ben.
wat een onzinquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:49 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mars heeft geen voedingswaarde. Alleen suikers die je verbrand. Idem dito voor chips en rookworst. Veel koolhydraten / vetten die meteen worden afgebroken of gaan aanzetten op de niet goede plaatsen.
Eet is 150 gram eiwit per dag. Zul je zien dat je aankomt. En wat snivo-ivo zegt![]()
Inderdaad! Ik heb meestal dan of een broek die veel te wijd is (of shirt etc.) of die veelste kort isquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:35 schreef DennisMoore het volgende:
Kleding voor dunne mensen is ook lastiger.
Voordat ik begon met trainen had ik 28/34.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:39 schreef DennisMoore het volgende:
Maat 29/34 meestal...
Als je weet dat je auto 12 km op 1 liter benzine rijdt, weet dan ook wat JIJ eet en wat er dan gebeurd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:16 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
wat een onzin
dus als ik elke dag een pak noten leeg vreet, dan kom ik wél aan
`quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:23 schreef saartje1102 het volgende:
ook vervelend... dunne mensen waaien weg als het waait 8(7
zegt het dikke figuurquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Als je weet dat je auto 12 km op 1 liter benzine rijdt, weet dan ook wat JIJ eet en wat er dan gebeurd.![]()
Mits jij die pak met noten combineert met een goede hoeveelheid eiwit en koolhydraten, reken maar dat je aankomt.
Jawel hoor, maarja als je liever mager blijft. Het blijft natuurlijk je eigen keuzequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:28 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
zegt het dikke figuur
daar klopt gewoon geen reet van
en ik drink geen benzine
Heb jij eigenlijk enig idee waar je het over hebt?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:28 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
zegt het dikke figuur
en ik drink geen benzine
onzin onzin onzinquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:45 schreef sweaty het volgende:
-verhaal-
En jij bent lelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef DennisMoore het volgende:
Hij's uit 1988.
Niet serieus nemen joh.
ik doe niet anders in dit topicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:58 schreef sweaty het volgende:
want? als jij een andere mening hebt of als jij kan zeggen waarom je het onzin vindt, hoor ik het graag van je.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef sweaty het volgende:
Oh, kijk dat verklaart een boel als je uit 1988 bent. Zegt hij zelf nog "doe mij maar een pils" jongen, ik hoop zooooooooooooooooooo dat jij een enorme bierbuik krijgt :-) . Ja sorry hoor, moest me ook even tot zijn niveau verlagen.
Wil je beweren dat als je meer verbrand dan je binnenkrijgt dat je dan dikker(vetter) wordt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef sweaty het volgende:
Oh, kijk dat verklaart een boel als je uit 1988 bent. Zegt hij zelf nog "doe mij maar een pils" jongen, ik hoop zooooooooooooooooooo dat jij een enorme bierbuik krijgt :-) . Ja sorry hoor, moest me ook even tot zijn niveau verlagen.
Die hoor je dan 'n stuk minder. Overgewicht is 'n groter probleem dan ondergewicht. Deal with it. Lullig voor je, maar je zal 't zonder alle aandacht en tips moeten doen..quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:33 schreef murp het volgende:
[..]
er zijn toch ook genoeg dunne mensen? en dunne mensen zijn ook ontevreden over hun gewicht!
Je moet je energie ergens vandaan hebben gehaald, zelf als je die 2 weken alleen zou hebben geslaapt had je meer verbrandt dan je had ingenomen, dus het kan niet anders dat je zou zijn afgevallen. (ik heb het nu niet over netto gewicht want het kan natuurlijk zijn dat door 1 of andere rare reden je vocht ging ophopen terwijl thee juist goed is voor vochtafdrijving)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:34 schreef sweaty het volgende:
oke jongen dan geloof je me niet... niet dat het me wat kan schelen. Ik heb echt 2 weken zonder voedsel geleefd en alleen maar gedronken, oke dat was wel 1 x per dag een fruit en groentensapje en verder water, thee en light frisdranken. Stomme ik, ga ik er toch weer op in.
Waar heb je je energie dan vandaan gehaald, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:22 schreef sweaty het volgende:
Nee hoor, gewoon naar school gegaan en gewerkt. Moet zeggen dat ik behoorlijk slapjes was, zeg maar heel slap en totaal geen energie had. Maar ja als niets helpt doe je nog wel eens extreme dingen. Het is wel een les geweest, want ik doe het nooit meer.
Geloof me.. ik was echt geen gram afgevallen. Daarom zeg ik, niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. Mijn vriend heeft ondergewicht terwjil hij 2 x zoveel eet als ik plus nog eens alllemaal chips en gewone frisdrank. Oneerlijk? dat zeker, maar niets aan te doen.
Het kan niet anders zijn dan: Als je meer eet dan je verbruikt kom je aan, als je minder eet val je af.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef JoPiDo het volgende:
maar begrip van dunne mensen is ver te zoeken, ook op dit forum
'JE MOET GEWOON MEER ETEN' is net zoiets als tegen een dik iemand roepen 'JE MOET NIET ZOVEEL VRETEN' eigenlijk ook net zo pijnlijk
Het klopt wel wat er gezegd wordt, je moet goede vetten hebben om aan te zetten, ik ben toen "verplicht" op een dieet gezet met veel pasta(macaronie, zet goed aan), veel noten, volle kwark, bananen, dat soort zaken, daar zet je van aan, dat zijn goede vetten daarvoor...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:28 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
zegt het dikke figuur
en ik drink geen benzine
Over wat voor soort noten heb jij het nou eik? Of maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:24 schreef ivosnivo het volgende:
oke dan ben jij die 0,1% sorry voor je.
ja, maar ik eet elke week al zo'n drie pakken macaroniquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Het klopt wel wat er gezegd wordt, je moet goede vetten hebben om aan te zetten, ik ben toen "verplicht" op een dieet gezet met veel pasta(macaronie, zet goed aan), veel noten, volle kwark, bananen, dat soort zaken, daar zet je van aan, dat zijn goede vetten daarvoor...
Jij hebt pillen moeten slikken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:35 schreef armmoetzaaier het volgende:
het zit ook in de genen natuurlijk.
ik heb 1 jaar lang pillen moeten slikken waar ik dikker van werd.dat was wel te merken.
ik weegde 58 kg .
met pillen 66 kg nog niet gek veel.
maar toen ik stopte met pillen heb ik ook minder aan sport gedaan. eigenlijk helemaal niet 1 keer in de week 1 km fietsen. en de rest met de auto.
en ik viel weer af tot 60 kg zonder wat te doen.
Als je dan nog niet aankomt(zou minderen met de slechte vetten eerlijk gezegd!!!) kan ik echt van dat massa spul aanraden wat je bij de betere sportzaak haalt, van die shake's, is best te eten vooral met wat yoghurt ofzo, of kwark, beter nogquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:24 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ja, maar ik eet elke week al zo'n drie pakken macaroni
de goede vetten krijg ik genoeg binnen, net zo als slechte vetten
ik moest het slikken van de dokter niet omdat ik te dun ben.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij hebt pillen moeten slikken?Hoe moet ik dat zien. Kreeg je die van de dokter ofzo?
hmmm misschien probeer ik dat wel een keertjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je dan nog niet aankomt(zou minderen met de slechte vetten eerlijk gezegd!!!) kan ik echt van dat massa spul aanraden wat je bij de betere sportzaak haalt, van die shake's, is best te eten vooral met wat yoghurt ofzo, of kwark, beter nog
Echt superlekker gaat het niet worden, maar smerig is het ook zeker niet...
Het heeft mij binnen 2 a 3 maanden van 43 kilo naar ongeveer 50 gehaalt...
quote:New research suggests that seniors may be able to keep mentally sharp for longer if they eat a low-calorie diet. Professor Christiaan Leeuwenburgh and colleagues at the University of Florida found that rats fed diets containing 40% less-than-normal calories produced twice the normal amount of a protein thought to protect brain cells from being destroyed.
quote:In fruit flies and rats, a 30% reduction in calories eaten results in a 30% extension of life span, and the rats experienced a one third reduction in cancer tumors. The physiological changes in the rats on the reduced calorie diet are also seen in an ongoing (since 1987) study of monkeys on a reduced calorie diet, suggesting that systematic under eating ("under nutrition without malnutrition") may be a useful part of an overall plan for human life extension.
Etc etc etc.quote:"With aging, muscle loses fiber number," Payne said, especially type 2 fibers, needed for quick, strength-dependent responses. "It's thought that nerve fibers that enervate those type 2 fibers die or recede with age," leading to fiber death and a lowering of muscle tone. Oxidative stress--the build-up of "free radicals" that can damage cells--is a main culprit in this process, and the Florida researcher wondered if antioxidant improvements in diet might help prevent muscle decline. "Calorie restriction not only reduces the production of free radicals--the damaging molecules--but it also seems to have a beneficial effect on antioxidant enzymes that help prevent the damage," he said.
Klinkt misschien raar, maar voor dunne mensen geldt hetzelfde als voor dikke mensen: gewoon gezond eten in normale porties. Op de middelbare school had ik een vriendin die ook te dun was en die zat er erg mee. Ze probeerde meer en vetter te eten, maar dat hielp dus niks. Van ongezond eten werd ze vreemd genoeg alleen maar dunner. Ze is toen naar een dietiste gegaan. Die vertelde haar dus dat ze een gewoon gezond eet patroon aan moest nemen. Dus gewoon 's morgens 2 sneeen brood en 's middags 3 of 4, 2 stuks fruit per dag en 's avonds een normale warme maaltijd (dus 2 scheppen groente, stukje vlees, 3 aardappels). Blijf verder af van light producten, dus gewoon volle melk ipv magere en dat soort dingen. Zij kwam dus inderdaad wel aan op een gegeven moment.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:29 schreef murp het volgende:
[..]
dat is ook wel zo maar ik ben van mening dat er te veel dingen uitgebracht wordt voor dikke mensen dan voor dunne.. sla een tijdschrift open.. kijk televisie... allemaal tips enzo voor dunner te worden.. begrijp je wat ik bedoel?
mja oke, maar dan moet je dus wel weinig eten, niet veel eten en mager blijvenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:53 schreef DennisMoore het volgende:
Uit allerlei onderzoeken blijkt dat het veel voordelen lijkt te hebben om weinig caloriën te eten..
[..]
[..]
[..]
Etc etc etc..
dan krijg ik gewoon heel veel puisten, en puisten zijn niet van zo'n gewicht dat het het waard isquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:03 schreef whosvegas het volgende:
Leer programmeren, zoek een baan als programmeur, zorg dat je niet elke week gaat sporten (nooit eigenlijk) en ga elk weekend zuipen in de kroeg.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:18 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dan krijg ik gewoon heel veel puisten, en puisten zijn niet van zo'n gewicht dat het het waard is
Dat is al lang achterhaald, rest klopt wel zo ongeveer.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:41 schreef von_manstein het volgende:
Wil je aankomen:
Eet 5 hard gekookte eieren per dag extra. Wel zonder dooier anders gaat je cholesterol naar de klote.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |