Ik ben 1.86, Jongen, en weeg zo'n 66 / 67 KG
In de vakantie woog ik 71 KG... terwijl ik toen echt véél meer aan sport deed dan nu.
(Lees: Ik ging dagelijks toch al snel 2 uur mountainbiken, soms zelfs 2x per dag als het lekker weer was... daarbij ging ik zo'n 3x in de week basketballen wat ook vrij uitputtend was...en ik deed aan tennis, 1 á 2x per week)
Nu, na de zomervakantie, sinds ik studeer, schiet het biken er bij in. Dit is echt iets wat ik alleen in de zomer doe. Basketballen idem, dit doe ik nu nog maar 1x per maand waarbij ik soms met wat vrienden een zaaltje huur... Tennis ook meer in de zomer.
Wél doe ik nu aan krachttraining, zo'n 2 á 3x in de week. Toch ben ik dus zo'n 5 KG kwijt
Ik eet gezond en regelmatig, 3 maaltijden per dag, als ontbijt 6 sneetjes brood met worst of kaas, in de middag 4 sneetjes en 2 stuks fruit, en 's avonds wat de pot schaft, aardappels met vlees meestal gecombineerd met een flinke dosis groente.. broccoli bijv... en vaak later op de avond nog wat er voorhanden is, beschuit/brood of whatever...heb elke avond wel flink honger
ik snap er zelf werkelijk geen hol van, volgens die theoretische schema's ben ik dus té mager, echter als ik voor de spiegel sta zie ik er écht niet mager uit, al zeg ik het zelf. gewoon 'normaal' en getraint, zoals ik ook wil blijven.
En ja, ook ik eet toch vrij 'ongezond'... 3x per week fast-food is normaal als 'tussendoortje' omdat ik dan moet werken of gewoon geen tijd heb thuis te eten
Toch snap ik het niet, misschien heeft het iets te maken doordat ik nu door me pubertijd heen ben ofzo...? (ben 18)
Verder voel ik me gewoon prima, heb een vrij goeie conditie al zeg ik het zelf... ik snap 't niet en zal het wel nooit begrijpen