abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36144466
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 10:03 schreef whosvegas het volgende:
Leer programmeren, zoek een baan als programmeur, zorg dat je niet elke week gaat sporten (nooit eigenlijk) en ga elk weekend zuipen in de kroeg.
dan krijg ik gewoon heel veel puisten, en puisten zijn niet van zo'n gewicht dat het het waard is
  Forum Admin maandag 20 maart 2006 @ 11:53:16 #102
58651 crew  murp
murp
pi_36195482
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 16:18 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

dan krijg ik gewoon heel veel puisten, en puisten zijn niet van zo'n gewicht dat het het waard is
pi_36196913
Wil je aankomen:

Ga 3x per week krachtsport doen dmv een schema wat door een sportinstructeur is gemaakt voor je.

Eet 5 hard gekookte eieren per dag extra. Wel zonder dooier anders gaat je cholesterol naar de klote.

Wil je wat afvallen:
Dan zal jeje eet/leef gewoonte moeten aanpassen en dat is voor iedereen verschillend. Hier zijn alleen algemeene tips voor. (en die heb je ongetwijfeld al eens gehoord )

Maar begin eens met 4 liter water te drinken per dag en 3x op een vast tijdstip te eten.
Pak geen tussendoortjes zoals snacks. En schep tijdens het avond eten maar 1x op.
Heb je honger schep de dag er na wat meer op maar hou het bij 1x opscheppen Want je eet heel snel te veel.

Ga zeker niet op dieet door extreem minder te gaan eten. Ga wel wat gezonder eten voor zover je dat al niet doet.

En ga minimaal 2x per week een 45 min lang cardio doen in de sportschool volgens schema sportinstructeur.

Als dit niet helpt na 3 maanden en je houd jezelf niet voor de gek!, schakel dan pas professionele hulp in.
  maandag 20 maart 2006 @ 18:06:36 #104
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_36206378
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:41 schreef von_manstein het volgende:
Wil je aankomen:

Eet 5 hard gekookte eieren per dag extra. Wel zonder dooier anders gaat je cholesterol naar de klote.
Dat is al lang achterhaald, rest klopt wel zo ongeveer.
pi_36206677
Wat is de voordeel van het drinken van 4 liter water?

Verder moet je juist zo vaak mogelijk eten als je aan wilt komen, maar dan niet snacken, maar echt serieus een maaltijd.. (natuurlijk moet je dan wel iets kleinere maaltijden nemen)
  maandag 20 maart 2006 @ 18:22:39 #106
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36206797
Regelmaat, niet drie grote maaltijden, maar liever vijf of zes kleinere en het belangrijkste: volhouden. Resultaat zie je pas naar enkele maanden. (da's tenminste wat de diëtiste me vertelde)
(Un)masking for the greater good.
pi_36207596
wat voor mij echt hielp was op vakantie gaat met vrienden . Ik kom met alle moeite aan, maar dat helpt altijd. Ik val namelijk gemakkelijk en snel af
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 20 maart 2006 @ 22:35:58 #108
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_36216227
Ik ben 1.86, Jongen, en weeg zo'n 66 / 67 KG
In de vakantie woog ik 71 KG... terwijl ik toen echt véél meer aan sport deed dan nu.
(Lees: Ik ging dagelijks toch al snel 2 uur mountainbiken, soms zelfs 2x per dag als het lekker weer was... daarbij ging ik zo'n 3x in de week basketballen wat ook vrij uitputtend was...en ik deed aan tennis, 1 á 2x per week)

Nu, na de zomervakantie, sinds ik studeer, schiet het biken er bij in. Dit is echt iets wat ik alleen in de zomer doe. Basketballen idem, dit doe ik nu nog maar 1x per maand waarbij ik soms met wat vrienden een zaaltje huur... Tennis ook meer in de zomer.

Wél doe ik nu aan krachttraining, zo'n 2 á 3x in de week. Toch ben ik dus zo'n 5 KG kwijt
Ik eet gezond en regelmatig, 3 maaltijden per dag, als ontbijt 6 sneetjes brood met worst of kaas, in de middag 4 sneetjes en 2 stuks fruit, en 's avonds wat de pot schaft, aardappels met vlees meestal gecombineerd met een flinke dosis groente.. broccoli bijv... en vaak later op de avond nog wat er voorhanden is, beschuit/brood of whatever...heb elke avond wel flink honger

ik snap er zelf werkelijk geen hol van, volgens die theoretische schema's ben ik dus té mager, echter als ik voor de spiegel sta zie ik er écht niet mager uit, al zeg ik het zelf. gewoon 'normaal' en getraint, zoals ik ook wil blijven.

En ja, ook ik eet toch vrij 'ongezond'... 3x per week fast-food is normaal als 'tussendoortje' omdat ik dan moet werken of gewoon geen tijd heb thuis te eten

Toch snap ik het niet, misschien heeft het iets te maken doordat ik nu door me pubertijd heen ben ofzo...? (ben 18)

Verder voel ik me gewoon prima, heb een vrij goeie conditie al zeg ik het zelf... ik snap 't niet en zal het wel nooit begrijpen
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_36219289
Je bent 1.86 en 66 kilo. Dat is geen slecht gewicht hoor. En als je tevreden bent en jezelf niet lelijk vindt of zo, who cares.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 16:03:27 #110
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_36234865
ja maar volgens die invul dingen zoals bij voedingswijzer.nl zou ik te licht zijn, en zou ik toch wel 70 moeten wegen... of iets meer...dus toch zo'n 4 KG verschil... daarom vind ik het dus raar, ik zie er gewoon goed uit, ik voel me goed, me conditie is goed, ben nooit ziek etc... vandaar me twijfels
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_36234949
je moet niet zoveel van die wijvenbladen lezen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:14:35 #112
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_36237145
Ik kan me daar niks bij voorstellen he, zelf ben ik ook zo rond de 190. Ik zou eerder denken dat een gezond gewicht voor die lengte rond de 80 a 90 zou zitten.
ada fare stop stalking me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')