Zorg ervoor dat je verlamd raakt, de hele dag in een rolstoel moet zitten... wedden dat je dan wel aankomt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:21 schreef murp het volgende:
JA, dunne mensen hebben het zwaar.... en ja ik ben te dun... overal zijn producten te koop om dunner te worden.. kijk maar: tell sell en al die kutprogramma's ik zie nou nooit spulletjes om dikker te worden
krijg ik als reacte: dan eet je toch veel meer.... kan ik ook makkelijk zeggen tegen dikkers... dan vreet je toch minder??
dit wou ik effe kwijt...bedankt
zeg tegen een bolle... ga wat hardlopen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:26 schreef VaderJacob het volgende:
Blijf een paar weken op je bank liggen![]()
Ben jij wel eens in een supermarkt geweest?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:21 schreef murp het volgende:
...ik zie nou nooit spulletjes om dikker te worden....
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:28 schreef murp het volgende:
[..]
zeg tegen een bolle... ga wat hardlopen...![]()
ik denk dat er voor 95% spulletjes te koop zijn voor dikke mensen om dunner te worden..... 5% daarintegen voor dunne mensen om dikker te worden...quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:28 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in een supermarkt geweest?
Omdat je het zat bent dat mensen aan je vragen of je anorexia hebt? Dat is niet zo heel leuk, namelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Kogando het volgende:
Waarom zou je dik willen worden?
niet dik.. maar dikker.. nadenkend schoot me te binnen dat er eigenlijk weinig is om dikker te worden....quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Kogando het volgende:
Waarom zou je dik willen worden?
nou zo ver is het nog niet..quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat je het zat bent dat mensen aan je vragen of je anorexia hebt? Dat is niet zo heel leuk, namelijk.
Naar mijn weten wordt je van chips, snoep, koek niet dunner. Dus je moet je percentage iets bijstellen. Natuurlijk hangt het af van de mate waarin het ingenomen wordt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:31 schreef murp het volgende:
[..]
ik denk dat er voor 95% spulletjes te koop zijn voor dikke mensen om dunner te worden..... 5% daarintegen voor dunne mensen om dikker te worden...![]()
En omdat er ook aan het hebben van ondergewicht risico's zitten, net zoals die zitten aan het hebben van overgewicht.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat je het zat bent dat mensen aan je vragen of je anorexia hebt? Dat is niet zo heel leuk, namelijk.
ja godver... als het zo makkelijk is... waarom zijn er mensen dan dik of dun...quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:33 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Naar mijn weten wordt je van chips, snoep, koek niet dunner. Dus je moet je percentage iets bijstellen. Natuurlijk hangt het af van de mate waarin het ingenomen wordt.
mmm. ikkequote:Op woensdag 8 maart 2006 19:33 schreef Xennia het volgende:
Ga samenwonen. Ik ken geen man die dan niet aankomt
ik ga al ongeveer 2 keer per week snacken...quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef mcDavid het volgende:
niet zeiken, hup naar de burgerking!
heeft voor mij ook gewerkt
En dan ben je niet alleen dikker, maar heb je ook een te hoog cholesterolgehalte. Fijn!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:33 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Naar mijn weten wordt je van chips, snoep, koek niet dunner. Dus je moet je percentage iets bijstellen. Natuurlijk hangt het af van de mate waarin het ingenomen wordt.
Bek dicht en speklappen kanen!! Ben jij nou goddomme een soldaat?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef murp het volgende:
[..]
ja godver... als het zo makkelijk is... waarom zijn er mensen dan dik of dun...
dikke mensen moeten hun kiloos eten niet schrokken
en dunne mensen wel zeker.. ?
jaja![]()
Goede vraag, niemand wil toch echt dik zijn. Waarom laten mensen het zo ver komen? ik weet het in ieder geval niet. Ervaringsdeskundigen aanwezig?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef murp het volgende:
[..]
...waarom zijn er mensen dan dik of dun...
vroeger ja...quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:37 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Bek dicht en speklappen kanen!! Ben jij nou goddomme een soldaat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |