Ik vind het voor 50% minder maar ik kijk er toch graag naar want er zijn niet veel comedy programma's op die avond.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:51 schreef BaggerUser het volgende:
niet gezien nog maar de lama's lijkt me sowieso stuk leuker
beetje meegaand op hun succes
heb beetje het gevoel dat he tnog meer is van veel meer grappen waarvan een paar lukken
desalniettemin ga ik het een keer kijken want de lama's is top
Dat komt door die Citroën reclame daar speelden ze allebij de dezelfde persoon maar ik heb de OP aangepast ik hoop dat hij nu naar wens is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:18 schreef Spooky4u het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven zijn een en dezelfde persoon
Heet die krullenkop ook Dennis van de Ven? Toevalligquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:31 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Dat komt door die Citroën reclame daar speelden ze allebij de dezelfde persoon maar ik heb de OP aangepast ik hoop dat hij nu naar wens is.![]()
Ik kon helemaal niet lachen. Dit programma geeft je spontaan heimwee naar Dit Was Het Nieuws, waar alles grover maar ook leuker is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:15 schreef boneyard het volgende:
ik vond die van deze week het beste tot nu toe, misschien wordt het nog wat.
Jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Heet die krullenkop ook Dennis van de Ven? Toevallig![]()
Dan kun je na de uitzending mooi een handtekening vragen...quote:
Dat wou ik ook net zeggen, dit was dus echt niet grappigquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat wou ik ook net zeggen, dit was dus echt niet grappig
Vrremd dat het publiek er wel om moest lachen, of was dat in scène gezet
Dan toch liever spuiten en slikken, dat heeft tenminste wel inhoud en humor maar die kannibalen mogen voor mijn part meteen opgevreten worden, echt heel slecht...
Dennis van de Ven doet het overigens goed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 05:00 schreef martinlutherking het volgende:
Die vetzak, die irritante niet grappige vetklep moet oprotten, verder wel een leuk programma. Heb nu 4 afleveringen achter elkaar gezien. Die Patrick begin ik me ook aan te ergeren.
Behalve dat ik met een emmer naast mijn bed moet zitten als hij op tv is; met zijn kop..quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:23 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Dennis van de Ven doet het overigens goed.
Nooit geweten dat dat Horace wasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:56 schreef satecl het volgende:
die citroenverkoper en die andere met zwarte haar(vroeger henkie in flodder) zijn goed, de rest is echt falend.....
Het is nog steeds van een ongeloveloos slecht niveau maar de grappen worden iets beter, maar de meeste leuke dingen zie je nog steeds van een kilometer aankomenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dat hier een topic over is
Wat is dit belabberd slecht zeg..
En zelf liggen ze helemaal dubbel..
Ik zag het gister voor het eerst, wat je zegt klopt welquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het is nog steeds van een ongeloveloos slecht niveau maar de grappen worden iets beter, maar de meeste leuke dingen zie je nog steeds van een kilometer aankomen
Als een van die vrouwen een grap maakt...... *stilte* niemand kon er gisteren om lachen![]()
Of bellen naar Kofi Annan.... die zag ook niemand aankomen; hoe origineel de grap over koffiequote:Op dinsdag 4 april 2006 13:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik zag het gister voor het eerst, wat je zegt klopt wel
Die vrouw ging bij zo'n foto met een (Rotterdams?) accent praten, niemand lachen, toen maakte een ander maar gauw een grapje..
Vind ik ook. Nu ik naast De Kannibalen ook de UQ 2006 zal boycotten, wordt het zeer moeilijk op de maandagavond. Talpa kijk ik sowieso niet die avond omdat Expeditie Robinson allang opgeheven had moeten worden.quote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind het wel grappig deze keer![]()
maar wordt tijd voor de nieuwe Lama's
Vrouwens zijn altijd falend met dat soort programma;s. Bij de Lama's ook alquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik zag het gister voor het eerst, wat je zegt klopt wel
Die vrouw ging bij zo'n foto met een (Rotterdams?) accent praten, niemand lachen, toen maakte een ander maar gauw een grapje..
Die dikke is bij Cash Cab wel weer leuk, alleen is het balen dat ie met dat postuur toch uit die taxi is weten te komen, want daarbuiten is het dieptriest gesteld met hemquote:Op maandag 10 april 2006 22:22 schreef One_conundrum het volgende:
hijs wel te pruimen idd, maar dat wijf en die dikke kerel zijn wel het meest triest
ben ik volledig met je eens !quote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die dikke is bij Cash Cab wel weer leuk, alleen is het balen dat ie met dat postuur toch uit die taxi is weten te komen, want daarbuiten is het dieptriest gesteld met hem
Dit programma doet je spontaan heimwee krijgen naar de droge grappen van Harm Edens en co.quote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Twee minuten aanstaan en echt dramatisch weer.
Echt nog steeds niet grappig.
Dat was de enige keer dat ik echt dubbel lag. Voor de rest was het echt dramatischquote:Op maandag 10 april 2006 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde zowaar een leuke grap:
"Ik ben rechtdoorzee"
"Ik ben krom door een vijver"
Als je die erg grappig vind moet je even de "10 jaar Dit was het nieuws" DVD uitchecken. Die is echt zoo verschrikkelijk grappig!!quote:Op maandag 10 april 2006 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit programma doet je spontaan heimwee krijgen naar de droge grappen van Harm Edens en co.
Boh.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:52 schreef Dennis-1993 het volgende:
Zoals altijd, ik ben sinds 3 weken van de partij.. sindsdien krijg ik er geen genoeg van
Voordeel van Kannibalen:
Ze trappen lama's de grond in of vreten ze op
Nadeel van de Lama's
Sara Kroos de POTvis
Gehoord in kannibalen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:52 schreef Dennis-1993 het volgende:
Zoals altijd, ik ben sinds 3 weken van de partij.. sindsdien krijg ik er geen genoeg van
Voordeel van Kannibalen:
Ze trappen lama's de grond in of vreten ze op
Nadeel van de Lama's
Sara Kroos de POTvis
Gehoord in kannibalen
Het was echt weer te treurig voor woorden. Geen een van de grappen kon ik om lachen, zelfs een heel flauwe glimlach kostte al moeite. Ook dat er bij sommige grappen niemand in het publiek lacht zeg mij al meer dan genoeg, het is gewoon bagger. Ik ga wel weer kijken als het leuk is.....quote:Op maandag 17 april 2006 21:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, zijn er echt mensen die dit grappig vinden
Verschil met de Lama's bedoel je?quote:Op maandag 24 april 2006 21:48 schreef pberends het volgende:
5 minuten gezien, wat was het weer slecht, om te huilen. Wat is nou het verschil met Kannibalen dan?? Alleen dat het veel minder leuk is ofzo? Die Eric Corton hebben ze ook maar gedowngrade tot muzikant.
Oh ja.quote:
Jij snapt niet dus duidelijk niet wat "humor" isquote:
Bak-ellende hahahaha.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:13 schreef martinlutherking het volgende:
Ik word het eeuwige naamverbasteren als grap een beetje zat.
Op 3FM warenz e niet luk idd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien. Ik heb wel eens wat 'kannibalen' op 3FM gehoord. Zitten ze in een interview ZO enorm geforceerd te proberen om grappig te zijn dat ik gewoon last krijg van plaatsvervangende schaamte.
De Llama's vind ik op zich nog wel aardig. Maar als je echt leuke impov-comedy wil zien, moet je naar Boom Chicago gaan in Amsterdam (Leidscheplein volgens mij). Kun je ook nog een goed hapje eten vooraf. Geweldig avondje uit, zeker met een groep.
de beste grappen worden herhaaldquote:Op maandag 1 mei 2006 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Is dit niet een herhaling?
Volgens mij heb ik sommige grappen al een keer gehoord namelijk.
Inderdaad behoorlijk zielig.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:20 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
de beste grappen worden herhaald
wat een armoede
Jeroen van Koningsbrugge, die kale. Niet Horace Cohen, die kleine.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie van hen is nu precies eigenlijk die Citroën verkoper![]()
Ja, das echt een goede prestatie voor een humoristisch programmaquote:Op maandag 15 mei 2006 11:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb al een aantal maanden geen tv en wist niet van het bestaan af van de Kannibalen. Tot het nieuws op fok.
Toen ik de eerste aflevering keek vond ik het zeer vermakelijk.Grappig is iets anders, maar heb zeker een keer met een smile op mijn gezicht gezeten.
Eva vind ik gewoon wat minder. Die is gelukkig daarna nog maar 1 keer geweest . De rest is gewoon super. Het is toch mijn soort humor. Heel flauw en lachwekkend. Ze zouden nog wat mensen van de lama's erbij moeten zetten.
Van mij mag dit zeker blijven. Jammer dat het pas weer in augustus is. Althans zo luiden de bronnen.
Ik had het ook over de eerste aflevering.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, das echt een goede prestatie voor een humoristisch programma![]()
![]()
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |