Bak-ellende hahahaha.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:13 schreef martinlutherking het volgende:
Ik word het eeuwige naamverbasteren als grap een beetje zat.
Op 3FM warenz e niet luk idd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien. Ik heb wel eens wat 'kannibalen' op 3FM gehoord. Zitten ze in een interview ZO enorm geforceerd te proberen om grappig te zijn dat ik gewoon last krijg van plaatsvervangende schaamte.
De Llama's vind ik op zich nog wel aardig. Maar als je echt leuke impov-comedy wil zien, moet je naar Boom Chicago gaan in Amsterdam (Leidscheplein volgens mij). Kun je ook nog een goed hapje eten vooraf. Geweldig avondje uit, zeker met een groep.
de beste grappen worden herhaaldquote:Op maandag 1 mei 2006 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Is dit niet een herhaling?
Volgens mij heb ik sommige grappen al een keer gehoord namelijk.
Inderdaad behoorlijk zielig.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:20 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
de beste grappen worden herhaald
wat een armoede
Jeroen van Koningsbrugge, die kale. Niet Horace Cohen, die kleine.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie van hen is nu precies eigenlijk die Citroën verkoper![]()
Ja, das echt een goede prestatie voor een humoristisch programmaquote:Op maandag 15 mei 2006 11:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb al een aantal maanden geen tv en wist niet van het bestaan af van de Kannibalen. Tot het nieuws op fok.
Toen ik de eerste aflevering keek vond ik het zeer vermakelijk.Grappig is iets anders, maar heb zeker een keer met een smile op mijn gezicht gezeten.
Eva vind ik gewoon wat minder. Die is gelukkig daarna nog maar 1 keer geweest . De rest is gewoon super. Het is toch mijn soort humor. Heel flauw en lachwekkend. Ze zouden nog wat mensen van de lama's erbij moeten zetten.
Van mij mag dit zeker blijven. Jammer dat het pas weer in augustus is. Althans zo luiden de bronnen.
Ik had het ook over de eerste aflevering.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, das echt een goede prestatie voor een humoristisch programma![]()
![]()
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |